Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.
 
Hier ook, vervelendste is als je net een reactie typt die wat langer is - en je krijgt die melding, al een aantal keren gehad..
 
Hier ook, vervelendste is als je net een reactie typt die wat langer is - en je krijgt die melding, al een aantal keren gehad..
Dat heb ik ook al een paar keer gehad... Dan blijft hij draaien en draaien... Klik je de boel weg dan is je hele lap tekst ook weg..

Maar zo snel als ik zie dat mijn reactie niet geupload wordt... (dan weet ik hoe laat het is inmiddels)

Kopieer ik meteen mn hele tekst naar het klembord... Meestal na (ongeveer) 10 minuten kun je het forum weer op... Dan ff tekst plakken in betreffend topic en klaar ben je weer... 😉

Heb ook al een paar keer leergeld betaald... 😬
 
Kopieer ik meteen mn hele tekst naar het klembord... Meestal na (ongeveer) 10 minuten kun je het forum weer op... Dan ff tekst plakken in betreffend topic en klaar ben je weer... 😉

Heb ook al een paar keer leergeld betaald... 😬
idem hier😉
 
Krijg meestal een foutmelding als ik een reactie wil plaatsen terwijl de fout zich voordoet. Tekst blijft dan wel staan. Open dan meestal een nieuwe pagina om te kijken of het forum weer online is. Wanneer dat zover is, plaats ik alsnog mijn reactie.

Maar begint wel hinderlijk te worden.
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
De eerste meldingen dateren al van eind Maart, en nu is het begin Augustus.
Ik denk dat dit hardnekkige probleem helaas niet is op te lossen en we niks anders kunnen dan dit te accepteren.

Zonder twijfel zal dit invloed hebben op de bezoekersaantallen van ons forum,maar wat me meer raakt zijn de talrijke leden die dagelijks hun best doen om iedereen van een goed advies te voorzien.
Deze kanjers verdienen het niet om met de tekortkomingen van dit forum te worden geconfronteerd.

Dus een sorry is op zijn plaats!
 
De eerste meldingen dateren al van eind Maart, en nu is het begin Augustus.
Ik denk dat dit hardnekkige probleem helaas niet is op te lossen en we niks anders kunnen dan dit te accepteren.

Zonder twijfel zal dit invloed hebben op de bezoekersaantallen van ons forum,maar wat me meer raakt zijn de talrijke leden die dagelijks hun best doen om iedereen van een goed advies te voorzien.
Deze kanjers verdienen het niet om met de tekortkomingen van dit forum te worden geconfronteerd.

Dus een sorry is op zijn plaats!
Jij hoeft je niet te verontschuldigen voor de tekortkomingen van een beroerde hoster.😉

@Spinix was ook al niet zo gecharmeerd van ze, dus ik hoop dat ie de daad bij het woord voegt, en op zoek gaat naar een betere stabielere hoster.

zodat ie deze hoster een 👞 voor de :moon: kan geven, en we dit achter ons kunnen laten😁
 
Nu wil ik gerust eens helpen met zoeken wat het probleem is? Ik werk dagelijks met PHP/Laravel, Mysql/MariaDB/PostgreSQL - javascript etc, dus als ik iets kan betekenen laat het gerust weten, als ik iets kan doen :D
 
  • Like
Reacties: Spinix
Nu wil ik gerust eens helpen met zoeken wat het probleem is? Ik werk dagelijks met PHP/Laravel, Mysql/MariaDB/PostgreSQL - javascript etc, dus als ik iets kan betekenen laat het gerust weten, als ik iets kan doen :D
Ik zeg @Spinix : pik in, ‘t is winter....euh, nou ja, zomer, maar dit is wel een mooi aanbod van @Reidinga 👍🏼
 
Ik werk dagelijks met PHP/Laravel, Mysql/MariaDB/PostgreSQL - javascript etc, dus als ik iets kan betekenen laat het gerust weten, als ik iets kan doen :D
Ja maar nu ga je ineens Sjinees schrijven... Dat kan ik niet lezen nou ja wel lezen maar begrijp het niet...

Grapje natuurlijk... Zou mooi wezen als dit kl*ten probleem opgelost wordt... Verschrikkelijk irritant..
 
Nu wil ik gerust eens helpen met zoeken wat het probleem is? Ik werk dagelijks met PHP/Laravel, Mysql/MariaDB/PostgreSQL - javascript etc, dus als ik iets kan betekenen laat het gerust weten, als ik iets kan doen :D
Het is een standaard forumpakket, we kunnen vast dingen fixen door de code te wijzigen maar dit moet niet nodig zijn. Ik ga voor de laatste keer contact opnemen met Vimexx en hopelijk vinden zij een oplossing. Moet toch niet moeilijk zijn als grote webhosting boer...

Edit: heb de forumsoftware meteen geüpdatet.
 
Laatst bewerkt:
Ook net weer meegemaakt
You must be registered for see images attach

Ik heb toevallig gisteren op het zelfde moment reactie gehad van Vimexx:

Hoi Arjan,


We hebben het nu nog een keer verdubbeld. Dit is wel de laatste keer dat we dit kunnen doen.


Werkt het nu beter?


Met vriendelijke groet,
Hjalmar

Laten we het in de gaten houden...
 
Ik heb toevallig gisteren op het zelfde moment reactie gehad van Vimexx:



Laten we het in de gaten houden...
Ik heb juist het idee dat het zelfs erger is geworden sinds de laatste forum update🙈
Post automatically merged:

Waar het eerst nog beperkt was tot een keer per dag, lijkt het nu meerdere malen per dag voor te komen, en ik ben niet de enige daarin.

dus ik weet niet wat ze hebben verdubbeld, maar vooralsnog lijkt het er op dat de problemen ook zijn verdubbeld 😒
 
Klopt, het is alleen maar toegenomen.
Stoppen met die baggerzooi

Nu doorpakken na 4 maanden ellende 😠
Op naar iets nieuws:


De factuur van dit professionele pakket kan gedeporteerd worden in mijn postvak!
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Status
Niet open voor verdere reacties.