Forumsoftware update (XenForo 2.2.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds vandaag hebben wij de update doorgevoerd wat dus weer een hoop nieuwe features mee brengt.
Meer informatie volgt. Mochten jullie fouten ontdekt hebben dan mogen deze hier gemeld worden ?.
 
Ik heb momenteel nog een topic open staan bij XenForo zelf met de vraag hoe dit kan gebeuren. Wil voorkomen dat we hier ooit weer last van gaan krijgen, Nog even volhouden allemaal :).
 
We zijn er inmiddels al best aan gewend geraakt volgens mij 🤣

Maar @Spinix hebben ze je toch aan de twijfel gebracht of is het puur dingen afstrepen🤔
 
XenForo heeft wellicht nog een oplossing, deze heb ik nodig om zeker te weten dat we dit probleem bij een andere webhoster niet ook gaan krijgen! Het lange wachten gaat beloond worden, geef me even de tijd :).
 
  • Like
Reacties: ateam278
XenForo heeft wellicht nog een oplossing, deze heb ik nodig om zeker te weten dat we dit probleem bij een andere webhoster niet ook gaan krijgen! Het lange wachten gaat beloond worden, geef me even de tijd :).
Precies, en mocht het probleem niet opgelost kunnen worden door xenforo, dan kan je altijd nog terug naar de Vbulletin software. Daar heb ik deze ellende nooit voorbij zien komen😁

maarre kan je jouw redelijke definitie van “even” geven?🤷🏼‍♂️

elke keer die foutmeldingen en niet op de website kunnen komen frustreert tot en met, en hangt mij en vele anderen inmiddels de strot uit😉

tevens loop je de kans dat als potentiële nieuwe leden die de website willen bezoeken en het door die foutmeldingen niet mogelijk is op een gegeven moment denken: 🖕🏼Bekijk het dan maar, en dat zou zonde zijn.

succes met het mogelijk oplossen van deze vervelende issue👍🏼
 
  • Like
Reacties: Spinix
maarre kan je jouw redelijke definitie van “even” geven?🤷🏼‍♂️
Ik hoop zondag te weten hoe en wat.

Edit; ik heb zojuist wat wijzigingen doorgevoerd op een website die ik op dezelfde webhosting draai voor de fun, wellicht dat deze verbetering leidt tot de oplossing....
Ik zit momenteel krap in de tijd dus kan het zelf niet continu monitoren dus houd de logging in de gaten en ben benieuwd of jullie nog wat merken.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Arjan E.
Heb zojuist in de logging gekeken en zie niks meer terug omtrent database fouten de afgelopen 24 uur. Tot nu toe gaat die dus goed....
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
@Spinix zeg jij nu dat vimexx toch een beetje gelijk heeft 🤔😉
Haha, deels. Het lag niet aan de forumsoftware maar aan een andere website waar ik voor de grap een tegeltjeswijsheid script op had gemaakt, deze werd op ons monitoringsscherm van werk getoond en werd om die 10 seconden gerefresht. Deze sloot de databaseconnectie echter niet altijd netjes af waardoor dingen vol gingen lopen en het forum dus ook niet meer bereikbaar was... Schoot me opeens te binnen om daar naar te kijken....

Tot nu toe nog steeds geen problemen, ik wil nog niet te vroeg juichen maar denk dat dit de oplossing is geweest!

Edit: Hoop dat @Lex zo ook tevreden is. Helaas al een tijdje geen contact meer gehad met elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog tegen een foutmelding aangelopen?
 
Ben je daar nu ook mee bezig want forum is weird 😁
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
 
Haha, sorry. Moest het thema nog updaten maar mijn licentie was verlopen... Moest deze eerst verlengen :).
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Zijn we al aan het inpakken want de deur was zojuist weer gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.