1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

foutmelding downloaden ondertiteling

Discussie in 'Vragen' gestart door erwinm73, 6 okt 2017.

1. erwinm73

erwinm73 Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een x96 box en kodi 17.4 erop staan. tot voor kort werkte alles perfect. ik heb me aangemeld bij opensubtitles en dit werkt allemaal.
    kortom ik krijg gewoon de ondertitelingen te zien en klik erop voor downloaden, maar krijg dan de elke keer weer de foutmelding kan ondertiteling niet downloaden foutmelding ; 536.nl.srt.
    wie o wie kan mij hierin helpen ik baal er namelijk enorm van.

erwin

2. Uha

Uha Actief

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je de subtitel addon al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

3. erwinm73

erwinm73 Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat heb ik ook al gedaan en geupdate.

nu krijg ik de melding videoplayback.nl.srt als foutmelding.
    ik heb al van alles geprobeerd. HELP

Laatst bewerkt: 6 okt 2017
  4. Spinix

Spinix Administrator Medewerker

Leuk Bevonden:
    1.389
    Is die bij alle films / series dat je dit krijgt?
    En je weet zeker dat je account naam etc goed is ingevuld?

Verwijder anders de oude opensubtitles add-on even en installeer deze: Login of registreer een account om deze link te zien.

(Even op een USB stick zetten)
    • open KODI -> add-ons -> add-ons installeren m.b.v. zipbestand -> Kies je USB -> service.subtitles.opensubtitles_by_opensubtitles.zip

5. erwinm73

erwinm73 Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    krijg het helaas bij alle films en series.
    heb het opnieuw verwijderd en met usb stick erop gezet, maar weer foutmelding?
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 7 okt 2017, Originele post datum: 7 okt 2017 ---
    ook bij podnapsi de melding videoplayback.nl.srt
    kan ondertiteling niet downloaden

6. Spinix

Leuk Bevonden:
    1.389
    Zie dat er al een soort gelijk topic is zonder antwoord: Login of registreer een account om deze link te zien.
    Via welke add-on kijk je films? Ik denk dat die add-on niet de juiste naam meegeeft. Probeer eens handmatig te zoeken en dan kijken of die de ondertiteling wel downloadt.. Ik ben benieuwd...

In Covenant zou het trouwens moeten werken.

7. erwinm73

erwinm73 Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik covenant. ik dacht ik wacht een paar dagen, maar foutmelding blijft. verder werkt alles ook zie ik meteen de ondertiteling, maar zodra ik erop klik krijg ik die foutmelding rechtsboven in beeld.

8. Slikt

Slikt Donateur

Leuk Bevonden:
    271
    Als je kijkt bij instellingen,spelerinstellingen ,taal en dan ondertitelingbestanden opslaglocatie staat die daar op “ bij de video” ?

akko vindt dit leuk.
  9. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb hier sinds een paar dagen ook last van .
    Handmatig zoekt die wel de juiste link bij de film maar speelt deze niet af,andere sites zoals podnapsi en subtitels.com geven geen problemen Open subtitels .org wel.
    Ik zal als ik vanmiddag thuis ben jouw antwoord eens na gaan kijken.
    --- Dubbelpost samengevoegd op, 13 okt 2017 om 04:47, Originele post datum: 13 okt 2017 om 04:44 ---
    Heb hetzelfde probleem.

10. Slikt

Slikt Donateur

Leuk Bevonden:
    271
    @akko , ik denk dat het bij jou goed staat omdat je bij de andere 2 geen problemen ondervindt.

akko vindt dit leuk.
  11. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij staat alles ook goed @Slikt heb net nog even gekeken en podnapsi en subscene spelen gewoon ondertiteling af alleen Opensubtitels niet dit is volgens mij vanaf het moment dat ik real debrid gebruik.

Slikt vindt dit leuk.
  12. erwinm73

erwinm73 Forumlid

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat ingesteld op (bij de video). dus dit is ook goed, maar helaas hij doet het nog steeds niet.

Heb zojuist bij handmatig de tekst ingevoerd van de film en dan vind hij dezelfde ondertiteling. Ik klik dan op ok en krijg weer de foutmelding videoplayback.srt.nl niet gelukt. kan ondertiteling niet downloaden, maar als hij dan weer op beeld springt heb ik ineens wel ondertiteling.

Laatst bewerkt: 17 okt 2017 om 19:52
  13. Spinix

Leuk Bevonden:
    1.389
    Hier werkt alles nog prima... Vaag! Heb je Covenant al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Op Kodi-forum.nl staat een goede versie.

14. Slikt

Slikt Donateur

Leuk Bevonden:
    271
    Heb hierzo nog eens naar gegoogeld en het meest voorkomende antwoord was, heb je recent een addon geïnstalleerd? Deze kan conflicten opleveren met de map waarin de subtitels worden opgeslagen.
    Mocht dit zo zijn was de enige oplossing kodi opnieuw installeren. Ik weet niet of dit voor jou van toepassing is maar hierbij eindigd mijn input.... zou het niet weten verder.
    Succes;)

15. akko

akko Expert

Leuk Bevonden:
    95
    Hallo erwinm73 ik heb met opensubtitels.org ook dat deze aangeeft kan niet downloaden alles staat hier goed want podnapsi en subscene werken gewoon ook heb ik deze al verwijderd en er opnieuw opgezet en kan nog steeds niet open subtitels.org downloaden misschien dat iemand nog wat weet ???