foutmelding downloaden ondertiteling

erwinm73

Forumlid
6 okt 2017
5
0
1
51
Ik heb een x96 box en kodi 17.4 erop staan. tot voor kort werkte alles perfect. ik heb me aangemeld bij opensubtitles en dit werkt allemaal.
kortom ik krijg gewoon de ondertitelingen te zien en klik erop voor downloaden, maar krijg dan de elke keer weer de foutmelding kan ondertiteling niet downloaden foutmelding ; 536.nl.srt.
wie o wie kan mij hierin helpen ik baal er namelijk enorm van.

erwin
 
Ik heb een x96 box en kodi 17.4 erop staan. tot voor kort werkte alles perfect. ik heb me aangemeld bij opensubtitles en dit werkt allemaal.
kortom ik krijg gewoon de ondertitelingen te zien en klik erop voor downloaden, maar krijg dan de elke keer weer de foutmelding kan ondertiteling niet downloaden foutmelding ; 536.nl.srt.
wie o wie kan mij hierin helpen ik baal er namelijk enorm van.

erwin
Heb je de subtitel addon al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
 
ja dat heb ik ook al gedaan en geupdate.

nu krijg ik de melding videoplayback.nl.srt als foutmelding.
ik heb al van alles geprobeerd. HELP
 
Laatst bewerkt:
Is die bij alle films / series dat je dit krijgt?
En je weet zeker dat je account naam etc goed is ingevuld?

Verwijder anders de oude opensubtitles add-on even en installeer deze:

(Even op een USB stick zetten)
  • open KODI -> add-ons -> add-ons installeren m.b.v. zipbestand -> Kies je USB -> service.subtitles.opensubtitles_by_opensubtitles.zip
 
krijg het helaas bij alle films en series.
heb het opnieuw verwijderd en met usb stick erop gezet, maar weer foutmelding?
ook bij podnapsi de melding videoplayback.nl.srt
kan ondertiteling niet downloaden
 
ik gebruik covenant. ik dacht ik wacht een paar dagen, maar foutmelding blijft. verder werkt alles ook zie ik meteen de ondertiteling, maar zodra ik erop klik krijg ik die foutmelding rechtsboven in beeld.
 
Als je kijkt bij instellingen,spelerinstellingen ,taal en dan ondertitelingbestanden opslaglocatie staat die daar op “ bij de video” ?
 
  • Like
Reacties: akko
Als je kijkt bij instellingen,spelerinstellingen ,taal en dan ondertitelingbestanden opslaglocatie staat die daar op “ bij de video” ?
Ik heb hier sinds een paar dagen ook last van .
Handmatig zoekt die wel de juiste link bij de film maar speelt deze niet af,andere sites zoals podnapsi en subtitels.com geven geen problemen Open subtitels .org wel.
Ik zal als ik vanmiddag thuis ben jouw antwoord eens na gaan kijken.
ik gebruik covenant. ik dacht ik wacht een paar dagen, maar foutmelding blijft. verder werkt alles ook zie ik meteen de ondertiteling, maar zodra ik erop klik krijg ik die foutmelding rechtsboven in beeld.
Heb hetzelfde probleem.
 
hij staat ingesteld op (bij de video). dus dit is ook goed, maar helaas hij doet het nog steeds niet.

Heb zojuist bij handmatig de tekst ingevoerd van de film en dan vind hij dezelfde ondertiteling. Ik klik dan op ok en krijg weer de foutmelding videoplayback.srt.nl niet gelukt. kan ondertiteling niet downloaden, maar als hij dan weer op beeld springt heb ik ineens wel ondertiteling.
 
Laatst bewerkt:
Hier werkt alles nog prima... Vaag! Heb je Covenant al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Op Kodi-forum.nl staat een goede versie.
 
Heb hierzo nog eens naar gegoogeld en het meest voorkomende antwoord was, heb je recent een addon geïnstalleerd? Deze kan conflicten opleveren met de map waarin de subtitels worden opgeslagen.
Mocht dit zo zijn was de enige oplossing kodi opnieuw installeren. Ik weet niet of dit voor jou van toepassing is maar hierbij eindigd mijn input.... zou het niet weten verder.
Succes;)
 
hij staat ingesteld op (bij de video). dus dit is ook goed, maar helaas hij doet het nog steeds niet.

Heb zojuist bij handmatig de tekst ingevoerd van de film en dan vind hij dezelfde ondertiteling. Ik klik dan op ok en krijg weer de foutmelding videoplayback.srt.nl niet gelukt. kan ondertiteling niet downloaden, maar als hij dan weer op beeld springt heb ik ineens wel ondertiteling.
Hallo erwinm73 ik heb met opensubtitels.org ook dat deze aangeeft kan niet downloaden alles staat hier goed want podnapsi en subscene werken gewoon ook heb ik deze al verwijderd en er opnieuw opgezet en kan nog steeds niet open subtitels.org downloaden misschien dat iemand nog wat weet ???
 
Hallo Erwin en lotgenoten. We zijn in augustus 2018 en ik heb hetzelfde probleem. Nog maar enkele dagen, nooit eerder. Ook alles geprobeerd zonder resultaat. Ik vraag me zelfs af of het aan mijn media-player, een KI plus zelf ligt, dan schaf ik mij een andere aan. Moest u of iemand anders ondertussen een oplossing gevonden hebben, kan je mij iets laten weten ? Alvast bedankt.
 
Blijven proberen , heb het dit weekend ook gehad.
De eerste keer werkte het toen per ongeluk mijn film afgezet. Daarna foutmelding heb 20 keer geprobeerd en toen ging hij weer . Zal waarschijnlijk een fout van de server zijn geweest
 
Blijven proberen , heb het dit weekend ook gehad.
De eerste keer werkte het toen per ongeluk mijn film afgezet. Daarna foutmelding heb 20 keer geprobeerd en toen ging hij weer . Zal waarschijnlijk een fout van de server zijn geweest
Bedankt Mike. Ik begon al te wanhopen. Maar ik vraag me wel af waarom dat niet bij iedereen is. Zou dat ook te maken kunnen hebben met de internet-server ? Ik gebruik scarlet.be.
 
Nee niks mee te maken . Ofwel zijn ze aan de server bezig , het moment de drukte, of de server van hun kan het niet aan .... verschillende factoren die mee spelen .
Wat je altijd kan bij fout melding van de ondertiteling of een add-on die traag werkt is de cache verwijderen van kodi en je box