Free IPtv en rapid epg

mschaper

Gevorderd
15 jul 2017
130
87
16
48
hallo

ik ben een beetje aan het testen op mijn laptop met iptv

link voor iptv bestand
link voor epg bestand

heb ze beiden toegevoegd aan de pvr simple client
daarna herstart gedaan zoals er gezegd werd
kodi afgesloten en opnieuw gestart
krijg dan rechtsboven dan er 142 kanalen zijn toegevoegd
en de epg gids word ook geladen
maar zodra ik naar tv ga en dan een zender aanklik zie ik wel wat er via de guide op dat moment op de zender is maar ik kan de zender niet opstarten
dit is het beeld wat ik zie



wat is hier het probleem en wat is de oplosing??

mvg

mschaper
 
Zenders doen het ook niet zie foutenlog in vlc bijvoorbeeld ?

probeer eens een andere die gratis dingen zijn altijd gedoe
 
getest in vlc en ze doen het niet krijg aan de lopende band foutmeldingen
 
getest in vlc en ze doen het niet krijg aan de lopende band foutmeldingen
klopt dat had ik ook al gezien daarom zei ik het al die .ts streams zijn leuk maar doen het bagger beeld is wel mooi maar nooit echt lang en in vlc moet je loop aan zetten anders springt het telkens door naar de volgende zender of begint opnieuw.
 
  • Like
Reacties: mschaper
Het probleem zit hem in dat dit gewoon een test is van Rapid. Zoals je kan zien is de kanaal lijst van Rapid, en je ziet het ook in de URL's.. Gratis iptv is lastig te vinden, en werkt vaak maar korte duur.. Beter kan je een abonnement pakken bij Rapid, Hiptv, UnlimitedHD, en er zijn nog anderen..

De kanalen worden inderdaad geladen, maar als je de streams gaat testen zie je dat de links "dood" zijn..
 
Een bekend probleem met de gratis m3u lijsten, het werkt vaker niet dan wel, vaak gaat het hier om betaalde links van andere die al snel worden geblokkerd.
Er zijn diverse aanbieders waar je gratis een 24 uurs test kan aanvragen,mocht dit te kort zijn er zijn ook aanbieders waar je voor een paar euro 7 dagen kan kijken.
Een maand abonnement heb je voor een bedrag tussen de 10 en 15 euro
 
  • Like
Reacties: Reidinga