Ftmc addons installeren

mrmiyagi

Administrator
Medewerker
30 okt 2016
3.030
1.684
216
47
Ik ben met een box waar android 4.4.2 op staat aan het proberen om die nog draaiend te krijgen alvorens men een nieuwe koopt(advies heb ik wel gegeven ;) )
Ik heb nu Exodus Redux / Jor-El /13clowns repo`s erop gezet maar echt de addon zelf installeren lukt niet.
In de map video addons komt alleen Adult swim te voorschijn.

Misschien is het gewoon niet mogelijk dan weet ik meteen waar ik aan toe ben.Hoor graag wat jullie hierop zeggen ;)
 
Had ik ook met mijn oude box waar Kodi 16 op stond, het gekke is alleen wel dat men op trending Kodi addons aangeeft dat deze beschikbaar is voor Kodi 16. Heb daarom van ellende maar een shield tv gekocht, en daar verscheen wel gewoon alles.

Mijns inziens heb je het juiste advies afgegeven?
 
Met de laatste build van SPMC 17.6 krijg je wel Exodus Redux. Ik liep ook tegen dit probleem aan toen ik nog de laatste build van de playstore erop had staan 16.7
 
Dankje voor de antwoorden spmc en ftmc ik heb allerlei versies geprobeerd ik zal nog eens kijken naar die spmc 17.6.
Die link van github deed het niet meer zal eens in aptoide kijken is een alpha meen ik.
Is die spmc overigens niet voor android 5 lollipop ?
 
Laatst bewerkt:
SPMC zal inderdaad niet lukken, werkt vanaf Android 5. Hier staan wat , waaronder EBMC en FTMC. Denk dat Kodi 4.4.2 gewoon wat te oud aan het worden is om nog goed te gaan werken voor de nieuwe add-ons.
 
SPMC zal inderdaad niet lukken, werkt vanaf Android 5. Hier staan wat , waaronder EBMC en FTMC. Denk dat Kodi 4.4.2 gewoon wat te oud aan het worden is om nog goed te gaan werken voor de nieuwe add-ons.

Dat vermoedden had ik ook al ,EMBC heb ik er ook op gedaan idd en dat werkt wel maar dan gaat afspelen van streams niet vloeiend.
Maar zoals gezegd ik had dit al aangegeven bij de mensen echter wilde ik het toch even proberen ;)
Post automatically merged:

We spreken hier ook nog over zo`n destijds veel te dure aangeschafte Ditistv box :(
Zit dat ergens ingebakken want fabrieksinstellingen wipe data etc het blijft terug komen is daarna wel handmatig te verwijderen....
Post automatically merged:

 
Laatst bewerkt:
Ja idd ik kan nog een spelen met LibreELEC evt.
Dankje @B. web het is gewoon een beetje klooien nog maar de mensen stonden ook wel op voor een andere box maar ik wilde het toch nog even proberen gewoon omdat het kan maar misschien dus ook niet meer kan ;)
 
  • Like
Reacties: B. web