Furmuler ZNano resetten ...?

Impie54

Forumlid
3 jun 2018
7
3
Goedemiddag ,

Ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en hopelijk een oplossing weet ...

Ik heb een Formuler ZNano box en ook een IPTV provider , sinds een week moest er van portal verwisseld worden om verder te kijken dus ik heb het nieuwe portal ingevoerd en nu blijf mijn box op verbinden staan , constant !
Als ik terug wil gaan naar het menu op mijn afstandbediening dan gaat dat NIET , hij blijft op verbinden staan en krijg verder ook geen ander beeld .
Mijn provider heeft mijn nieuwe portal nog een keer gereset echter zonder resultaat ...hij zegt dat ik waarschijnlijk mijn box moet resetten ...alleen weet ik echt niet hoe ik dat moet doen ...heeft iemand hier ervaring mee ? ik heb al van alles geprobeerd , van de stroom af enz enz ...
Alvast bedankt voor de moeite !
 

dreamshare

Expert
30 aug 2017
704
228
Goedemiddag ,

Ik hoop dat iemand mijn probleem herkent en hopelijk een oplossing weet ...

Ik heb een Formuler ZNano box en ook een IPTV provider , sinds een week moest er van portal verwisseld worden om verder te kijken dus ik heb het nieuwe portal ingevoerd en nu blijf mijn box op verbinden staan , constant !
Als ik terug wil gaan naar het menu op mijn afstandbediening dan gaat dat NIET , hij blijft op verbinden staan en krijg verder ook geen ander beeld .
Mijn provider heeft mijn nieuwe portal nog een keer gereset echter zonder resultaat ...hij zegt dat ik waarschijnlijk mijn box moet resetten ...alleen weet ik echt niet hoe ik dat moet doen ...heeft iemand hier ervaring mee ? ik heb al van alles geprobeerd , van de stroom af enz enz ...
Alvast bedankt voor de moeite !
Dan heb je waarschijnlijk een typfout gemaakt bij het invoeren van de portal...inderdaad blijft die dan op verbinden hangen..normaal is het op te lossen door gewoon een paar keer op exit te blijven drukken..
Simpelste manier van back to basic is vanuit het Android menu te resetten
 

Impie54

Forumlid
3 jun 2018
7
3
Dan heb je waarschijnlijk een typfout gemaakt bij het invoeren van de portal...inderdaad blijft die dan op verbinden hangen..normaal is het op te lossen door gewoon een paar keer op exit te blijven drukken..
Simpelste manier van back to basic is vanuit het Android menu te resetten
Misschien heb ik inderdaad een typefout gemaakt ...jammergenoeg , omdat ik er niet meer in kan komen kan ik het ook niet nazien ..
Op exit heb ik ook geprobeerd zoals je vernoemt , gaat ook niet ...:0((
ik heb er zo weinig verstand van dat ik ook niet weet hoe uit het android systeem te resetten , kunt u mij dit eenvoudig uitleggen ..?
Ik heb in de tussentijd ook de winkel geschreven voor uitleg .
In ieder geval alvast hartelijk bedankt !
Groetjes Irma
Dubbelpost samengevoegd:

start je box tijdens de opstart meteen door naar je MytvOnline?
Al een keer laten opstarten zonder dat het netwerk verbonden is?
Nee , mijn box start wel op maar gaat direct door naar mijn iptv provider om te verbinden , druk ik op exit komt hij steeds terug met daar naar toe te verbinden ..
Ik zit met mijn box op Wifi en daar deed hij het perfect op , ik weet ( misschien dom ) ook niet precies wat je nu bedoelt met het opstarten zonder het netwerk ...
Bedankt weer !
Groetjes Irma
 
Laatst bewerkt:

dreamshare

Expert
30 aug 2017
704
228
Misschien heb ik inderdaad een typefout gemaakt ...jammergenoeg , omdat ik er niet meer in kan komen kan ik het ook niet nazien ..
Op exit heb ik ook geprobeerd zoals je vernoemt , gaat ook niet ...:0((
ik heb er zo weinig verstand van dat ik ook niet weet hoe uit het android systeem te resetten , kunt u mij dit eenvoudig uitleggen ..?
Ik heb in de tussentijd ook de winkel geschreven voor uitleg .
In ieder geval alvast hartelijk bedankt !
Groetjes Irma
Dubbelpost samengevoegd:


Nee , mijn box start wel op maar gaat direct door naar mijn iptv provider om te verbinden , druk ik op exit komt hij steeds terug met daar naar toe te verbinden ..
Ik zit met mijn box op Wifi en daar deed hij het perfect op , ik weet ( misschien dom ) ook niet precies wat je nu bedoelt met het opstarten zonder het netwerk ...
Bedankt weer !
Groetjes Irma
Even je wifi uitzetten (of je complete router tijdelijk) dat wil nog wel eens werken uiteindelijk komt die dan met een melding portal niet beschikbaar...
In je instelling menu kun je een reset doen...maar eerst moet je het optie knopje rechts onderin je beeld krijgen vaak met een kleurtje aangeduid meestal rood.
Anders kan je namelijk niet in je "box" komen waar je instellingen kunt doen
 

Impie54

Forumlid
3 jun 2018
7
3
Tot zover bedankt voor jullie tips !
Ik ga het uitproberen en hou jullie op de hoogte .
Dubbelpost samengevoegd:

Het is allemaal gelukt :dans:.... router eerst uitgezet , toen wilde het nog niet ...heb toen de stekker uit en weer in gedaan toen zag ik het menu en kon ik het portal bekijken ...en inderdaad ...ik had een typefout gemaakt ..heb toen dat portal verwijderd en opnieuw (goed) ingevuld , toen internet weer aan en toen bleek ook nog dat hij een update moest doen ...daarna opnieuw verbonden , met de goeie portal , en ik kon weer alles doen en zien !
Zonder jullie hulp was ik er echt niet uitgekomen , nogmaals DANK !:thanks:
Van de winkel waar ik de box gekocht heb kreeg ik ook nog een "recovery" , dat kon ik downloaden daarna op een stick zetten en dat in mijn box plaatsen ...zo kon ik het ook nog proberen maar heb eerst jullie tips opgevolgd , met goed resultaat .
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in die "recovery"dan wil ik dat met alle plezier toe sturen , laat maar weten ...het is een zip bestand .
Iedereen een heel fijn weekend of vakantie gewenst .
Met vriendelijke groet , Irma
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix en LeX

dreamshare

Expert
30 aug 2017
704
228
Tot zover bedankt voor jullie tips !
Ik ga het uitproberen en hou jullie op de hoogte .
Dubbelpost samengevoegd:

Het is allemaal gelukt :dans:.... router eerst uitgezet , toen wilde het nog niet ...heb toen de stekker uit en weer in gedaan toen zag ik het menu en kon ik het portal bekijken ...en inderdaad ...ik had een typefout gemaakt ..heb toen dat portal verwijderd en opnieuw (goed) ingevuld , toen internet weer aan en toen bleek ook nog dat hij een update moest doen ...daarna opnieuw verbonden , met de goeie portal , en ik kon weer alles doen en zien !
Zonder jullie hulp was ik er echt niet uitgekomen , nogmaals DANK !:thanks:
Van de winkel waar ik de box gekocht heb kreeg ik ook nog een "recovery" , dat kon ik downloaden daarna op een stick zetten en dat in mijn box plaatsen ...zo kon ik het ook nog proberen maar heb eerst jullie tips opgevolgd , met goed resultaat .
Mocht er iemand geïnteresseerd zijn in die "recovery"dan wil ik dat met alle plezier toe sturen , laat maar weten ...het is een zip bestand .
Iedereen een heel fijn weekend of vakantie gewenst .
Met vriendelijke groet , Irma
Wil die recovery wel ontvangen ben benieuwd..
Maar vermoeden was dus al hangen op het internet..
 
Laatst bewerkt: