fransalmighty
VIP
- 12 mrt 2016
- 1.395
- 806
- 216
- 43
Heb nu ook alle afleveringen gezien en moet zeggen dat het zeker een goeie serie is gebleken nu maar gewoon weer wachten op de volgende aflevering 
Tijd om een keer te beginnen dan?You must be registered for see images attach
Ik begrijp dat u het beste met me voor hebtTijd om een keer te beginnen dan?![]()
Komen geen elfjes in voor hoor.Ben ook niet zo van de draken en elfjes haha
Wat is de aantrekkelijkskracht dan van die serie op het mannelijk deel van dit forum .... schaars geklede dames?Komen geen elfjes in voor hoor.
Ja die zitten er ook inWat is de aantrekkelijkskracht dan van die serie op het mannelijk deel van dit forum .... schaars geklede dames?
Het mooie van deze serie is dat je niet eens van draken of sci-fi dingen hoeft te houden. De serie is gewoon zo goed opgebouwd dat je je er niet aan stoort mocht je er niet van houden. De helft van de GOT kijkers houdt er normaal gesproken niet van maar de manier hoe ze het brengen is gewoon mooiWat is de aantrekkelijkskracht dan van die serie op het mannelijk deel van dit forum .... schaars geklede dames?
Haha leuk geprobeerd Spinix ...maar ik bezit geen koeien en ook geen stal daar voor ! Maar ik zal je wijze raad opvolgenHet mooie van deze serie is dat je niet eens van draken of sci-fi dingen hoeft te houden. De serie is gewoon zo goed opgebouwd dat je je er niet aan stoort mocht je er niet van houden. De helft van de GOT kijkers houdt er normaal gesproken niet van maar de manier hoe ze het brengen is gewoon mooi
Ik raad je echt aan om straks van 't winter als je de koeien op stal hebt eens te beginnen met de serie @LeX. Het is niet voor niets de meest illegaal gedownloade serie ooit ;P
trap er nou niet in lex jonguhhhhhh laat je niet foppen hahaHaha leuk geprobeerd Spinix ...maar ik bezit geen koeien en ook geen stal daar voor ! Maar ik zal je wijze raad opvolgen![]()