Game of Thrones seizoen 7....

Heb nu ook alle afleveringen gezien en moet zeggen dat het zeker een goeie serie is gebleken nu maar gewoon weer wachten op de volgende aflevering :(
 
Wat is de aantrekkelijkskracht dan van die serie op het mannelijk deel van dit forum .... schaars geklede dames?
Ja die zitten er ook in :) Vooral in de eerste (ik denk 3) seizoenen wat meer.

Ik zal proberen om je vraag kort te beantwoorden, maar dat is wel lastig met deze serie. Persoonlijk dacht ik eerst ook: dit is allemaal te nep, hier houdt ik niet van etc. Maar ik ben het toch gaan kijken en de makers hebben ervoor gezorgt dat je echt helemaal in die wereld gezogen wordt.

Er zitten erg veel characters in, met flinke verhaallijnen en er wordt ook vaak ingegaan op de historie van de vele families die voorbij komen. Het is een denkbeeldige wereld met allerlei uiteenlopende locaties en culturen. Om enig beeld te geven: denk aan de middeleeuwen. Veel gevechten met zwaarden, paarden, kruisbogen etc. Ook de flinke houten schepen komen geregeld voorbij.
Politiek, relaties, familiebanden, macht, het komt allemaal in deze serie voor. Het gaat vooral om de vraag 'wie is de koning/koningin' of wie heerst er over bepaalde gebieden.

Dan het stukje fantasy: er komen dus draken in voor, er komen een aantal reuzen in voor, zogenaamde white walkers (soort zombies) spelen een grote rol, maar dat was het dan wel zo'n beetje. Dus ja, het is wel deels fantasy maar bij lange na niet alles.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Wat is de aantrekkelijkskracht dan van die serie op het mannelijk deel van dit forum .... schaars geklede dames?
Het mooie van deze serie is dat je niet eens van draken of sci-fi dingen hoeft te houden. De serie is gewoon zo goed opgebouwd dat je je er niet aan stoort mocht je er niet van houden. De helft van de GOT kijkers houdt er normaal gesproken niet van maar de manier hoe ze het brengen is gewoon mooi :)

Ik raad je echt aan om straks van 't winter als je de koeien op stal hebt eens te beginnen met de serie @LeX. Het is niet voor niets de meest illegaal gedownloade serie ooit ;P
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Het mooie van deze serie is dat je niet eens van draken of sci-fi dingen hoeft te houden. De serie is gewoon zo goed opgebouwd dat je je er niet aan stoort mocht je er niet van houden. De helft van de GOT kijkers houdt er normaal gesproken niet van maar de manier hoe ze het brengen is gewoon mooi :)

Ik raad je echt aan om straks van 't winter als je de koeien op stal hebt eens te beginnen met de serie @LeX. Het is niet voor niets de meest illegaal gedownloade serie ooit ;P
Haha leuk geprobeerd Spinix ...maar ik bezit geen koeien en ook geen stal daar voor ! Maar ik zal je wijze raad opvolgen ;)