GearBest deals

Spinix

Technisch administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.600
2.202
216
25
Ik probeer in dit topic interessant deals van GearBest bij te houden. Mocht je een product gezien hebben op GearBest en mocht je benieuwd zijn wat anderen hier van vinden dan kun je uiteraard de link in dit topic delen.

Huidige deals:
Laptops & Tablets:

Nieuwe producten (Staan leuke dingen tussen):

Home Tech (Veel interessante Xiaomi producten):









Ik ga mijn best doen om dit topic up-to-date te houden en altijd de laatste deals te plaatsen.

Mocht je geen bluetooth radio hebben dan is dit ding heel interessant voor in de auto ;) <-- Heb hem zelf ook, werkt echt prachtig!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Rudolf en alex36
Vaste deals:






Overige deals:









 
Kan iemand erachter komen welke de EU warehouses zijn,er staan nu vreemde tussen zoals G-W-6 of 16.?
 
Beste Spinix,dit klopt niet helemaal ik vroeg het eerder aan GearBest en als antwoord kreeg ik dit terug:
Thank you for contacting us, G-W-6 Warehouse is located in the United States.
Dus nu weet ik het nog niet.
 
Beste Spinix,dit klopt niet helemaal ik vroeg het eerder aan GearBest en als antwoord kreeg ik dit terug:
Thank you for contacting us, G-W-6 Warehouse is located in the United States.
Dus nu weet ik het nog niet.
Als het goed is kun je niks vanaf de US naar Europa laten versturen dus zou je uiteindelijk ook een melding moeten krijgen dat je een ander warehouse moet selecteren. Ik heb de vraag even bij mijn GB contactpersoon voorgelegd.
Gewoon vermijden dat hele Gearbest, goedkoop kan duurkoop worden
Waarom promoot je er dan wel mee in je onderschrift? Beetje dubbel.

Zoals bij elke Chinese site kunnen er dingen voorkomen dat het duurder wordt. Kies daarom altijd om met PayPal te betalen. Over het algemeen zie ik geen slechte klachten over GB terug op dit forum.
 
  • Like
Reacties: Plenkske en Lex
Ik heb wel eens 1 box gekocht de Alfawise bevalt prima was ook heel snel bezorgd.
Dan wacht ik nog ff je antwoord van je GB contact af.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Beste Spinix,dit klopt niet helemaal ik vroeg het eerder aan GearBest en als antwoord kreeg ik dit terug:
Thank you for contacting us, G-W-6 Warehouse is located in the United States.
Dus nu weet ik het nog niet.
Om terug te komen op jouw vraag:

You must be registered for see images
 
Nou dit helpt lekker de ene mdw van Gb zegt het ligt in de US de andere niet ook weet jouw contact niet waar de warehouses liggen,heel bijzonder,naja wachten we maar af.
 
Ben een zèèr tevreden klant van GB sinds 2 jaar,(groten deels Damp/Vape Hardware) Prijzen Goed en Goedkoop en service is ook niets mis mee, heb 1x gebruik gemaakt van aftersale ivm een oncompleet/defect item,
na het std procedure zonder problemen opgelost, en geld terug gestort en het defect item hoefde niet terug gestuurd te worden.
tuurlijk kan er ook wat met de shipping mis gaan,
maar indirect kan GB er niets aan doen dan, maar ze doen wel hun best om het op te lossen.
altijd een Tracktrace verzend methode kiezen, en evt ook laten verzekeren (als het de moeite waard is natuurlijk)
 
  • Like
Reacties: Spinix en Lex
Nou dit helpt lekker de ene mdw van Gb zegt het ligt in de US de andere niet ook weet jouw contact niet waar de warehouses liggen,heel bijzonder,naja wachten we maar af.
Komt omdat deze van verschillende leveranciers zijn. Zoals in het Skype bericht al wordt aangeven; je bent iig tegen douane kosten verzekerd.
 
Gewoon vermijden dat hele Gearbest, goedkoop kan duurkoop worden
Vaak zie je van die one liners bij jouw maar eigenlijk nooit het hoe en waarom,je zal er best een goede reden voor hebben maar is het verklaren ervan dan niet beter voor de medeforrummers ;)
 
  • Like
Reacties: Lex en Spinix