Gearbest

lano2012

Expert
27 mei 2017
198
40
16
58
Goedemorgen,

Het is al eens ter sprake geweest hier op het forum maar wat is nu de beste manier om een box te kopen bij Gearbest?
Sommigen betalen geen extra invoer/verzendkosten en andere krijgen nog eens 50 euro extra aan hun broek.
Iemand een goeie oplossing?
 
Best een duur gokje als je box van 50/60 euro koopt en je krijgt nog een extraatje van 50 euro krijgt.
Weet niet waarom iedereen hier last van heeft, heb ik nog niet gehad. Ook laat ik het niet via DHL bezorgen omdat die dus standaard 50 euro rekeningen (kun je later terug vragen) Bij PostNL is dit maar 20 of 30 euro.
 
Oke duidelijk, sorry voor mijn onwetendheid maar heb nog niet eerder iets besteld bij Gearbest.
Waar kan ik aangeven dat ik het via Post Nl wil laten bezorgen?
 

Welke is de standaard?
Shipping Estimated Shipping Time Shipping Cost
Unregistered Air Mail 10 - 30 business days FREE SHIPPING
Registered Air Mail 15 - 20 business days FREE SHIPPING
Priority Line 10 - 20 business days €2.36
Expedited Shipping 3 - 7 business days €4.99
 
Welke is de standaard?
Shipping Estimated Shipping Time Shipping Cost
Unregistered Air Mail 10 - 30 business days FREE SHIPPING
Registered Air Mail 15 - 20 business days FREE SHIPPING
Priority Line 10 - 20 business days €2.36
Expedited Shipping 3 - 7 business days €4.99
De eerste ...mijn laatste bestelling deed er 12 werkdagen over zonder enige vorm van bijbetaling.
 
Ik kies altijd voor Registred want dan krijg je een soort van track and trace code :)
Waar je weinig aan hebt omdat je tegenwoordig je pakketje zelf mag afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt .. om dat hun (lees PostNL pakkettendienst) er niks aan verdienen.
 
Waar je weinig aan hebt omdat je tegenwoordig je pakketje zelf mag afhalen bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt .. om dat hun (lees PostNL pakkettendienst) er niks aan verdienen.
Nog geen last van gehad ;) En die tracking code is meer voor dat je weet dat je pakketje in Nederland is.
Btw: hoelang is dat al? Ik had dat alleen bij alieexpress
 
Laatst bewerkt:
Nog geen last van gehad ;) En die tracking code is meer voor dat je weet dat je pakketje in Nederland is.
Btw: hoelang is dat al? Ik had dat alleen bij alieexpress
Hoelang dat al is weet niet .Hier 2 weken geleden een kaartje in de bus met de mededeling dat daar mijn pakketje lag .
 
Volgens mij is dat alleen indien ze 2 keer aan de deur zijn geweest en er niemand thuis was. Hier is het pakketje netjes aan de deur afgeleverd door PostNL
 
Volgens mij is dat alleen indien ze 2 keer aan de deur zijn geweest en er niemand thuis was. Hier is het pakketje netjes aan de deur afgeleverd door PostNL
Nee dat was hier niet het geval .Gewoon gevalletje kostenbesparing buitengebied PostNL van al die (troep) volgens hun uit China :p
 
  • Like
Reacties: karavaan
@GB, nu zie ik op de site van Gearbest deze tv box
Beelink GT1 Ultimate Streaming Android Box
207917502
Amlogic S912 Octa Core CPU Android 7.1 Bluetooth 4.0 Media Player.
Hij kost 60 euro, redelijke prijs (met android 7.1) denk ik, maar zie nergens welke oplsag en werkgeheugen hij heeft.
Enig idee?
Of andere/betere suggesties?
 
@GB, nu zie ik op de site van Gearbest deze tv box
Beelink GT1 Ultimate Streaming Android Box
207917502
Amlogic S912 Octa Core CPU Android 7.1 Bluetooth 4.0 Media Player.
Hij kost 60 euro, redelijke prijs (met android 7.1) denk ik, maar zie nergens welke oplsag en werkgeheugen hij heeft.
Enig idee?
Of andere/betere suggesties?
Er mensen die zoveel van deze box houden dat ze er bij slapen https://kodi-forum.nl/threads/het-grote-prijs-de-xiaomi-mi-box-de-hemel-in-topic.4204/