Geen beeld meer Eminent 7680 4K Streamer

Knor45

Forumlid
14 jan 2018
20
2
6
54
Geen beeld meer met de Eminent 7680 (libreelec) ,
Sinds ik mijn Eminent 7680 had aangesloten aan mijn Pioneer HT072 krijg ik totaal geen beeld, alleen geluid via de spif
Waarschijnlijk een storing door mijn av reciever, nu baal ik enorm 😔
Heeft iemand alsjeblieft de oplossing voor dit probleem?
Groet,
Cor
 
Hoe heb je hem verbonden met je tv? Rechtstreeks? Of via hdmi van je speler naar je receiver, en van je receiver naar je tv?

in het laatste geval, kan het zo zijn dat je hdmi 2.0 op je receiver aansluit, terwijl je receiver er niet voor geschikt is.

de enige oplossing die ik zo gauw dan kan bedenken is: van je kastje met HDMI rechtstreeks naar je tv, en van je tv via Spdif naar je receiver toe. Dan moet je tv wel een spdif out hebben natuurlijk 🙈

het enige nadeel is dat je alleen dolby digital en DTS hebt, de andere formaten zijn te groot om te kunnen transporteren via spdif🤷🏼‍♂️

maar je had je geluid nu ook al via spdif lopen, dus dat wist je waarschijnlijk al😉

wellicht dat via je speler naar je receiver met spdif ook werkt voor je geluid, in dat geval hoef je alleen via hdmi rechtstreeks vanaf je kastje naar je tv te gaan voor het beeld.

mocht je het toch anders aangesloten hebben, laat het dan nog even weten, wellicht dat ik je dan nog verder kan helpen😉

wat je zelf al zou kunnen doen, is kijken welke soort hdmi kabel je gebruikt en welke soort hdmi aansluitingen er op je receiver zitten👍🏼