Geen Disney Plus app op de Streambox Pro van Gratisstreamen?

Henri Beulen

Forumlid
31 aug 2016
18
7
6
56
Wie van jullie is bekend met dit probleem?

Ik ben in het bezit van een Streambox Pro van Gratisstreamen, met Android versie 7.1.2. Wanneer ik de Disney Plus app wil installeren via Google Play, krijg ik de melding dat het apparaat niet compatibel is! Vreemd als je bedenkt dat de app zou moeten draaien op Android 5 en hoger (volgens de Disney Plus site).
Navraag bij Disney leert me dat ze de Streambox Pro niet ondersteunen. Navraag bij Gratisstreamen leert me dat Gratisstreamen nog in onderhandeling zou zijn met Disney.
Maar toch: dit blijft een vreemd verhaal, zeker als je bedenkt dat het me aanvankelijk wel lukte om de app te installeren, zij het zonder geluid! Alleen de oude tekenfilms van de jaren '80 en '90 hadden geluid. Toen dacht ik dat een herinstallatie de oplossing zou zijn, maar toen begon dus het hier boven beschreven probleem.

Wie kent er een oplossing? Verwijdering van de updates van Google Play heb ik inmiddels geprobeerd, zonder resultaat.
 
Box nog niet compatible met disney+ word in het volgende topic ook beschreven voor bepaalde apparaten.

 
Anders zou het sideloaden van de Disney app misschien een optie kunnen zijn?
 
Voor dat Henri met de vraag komt wat sideloaden is:

 
Voor dat Henri met de vraag komt wat sideloaden is:


Bedankt voor de reacties!
Helaas is het met sideloaden ook niets. De Disney Plus apk's werken niet, en als ik de Disney Plus app google en probeer te installeren blijft hij zeggen dat het apparaat niet compatibel is.
 
Henri mag ik flauwe opmerking plaatsen?
15 December start onze weergaloze kerstactie met als hoofdprijs een Nvidia Shield die prima overweg kan met Disney plus.
 
  • Like
Reacties: Henri Beulen