geen gekleurd lettertype Kodi Leia

amsterdm

Actief
11 dec 2018
30
7
6
62
Ik kan met de update naar Kodi 18 Leia geen gele lettertypes meer kiezen.
Is dat er uitgehaald of doe ik iets fout?
 
Je bedoelt bij de ondertiteling?

Ik heb de mijne gewoon op lichtgeel staan, en de fontgrootte op 30 (iets met slechte ogen zeg maar).

Even tussen de instellingen kijken van Kodi zelf, zo niet dan zit het ergens in je spelerinstellingen ?
 
Ik gebruik Aon Nox silvo
Daar werkt het zo op de plek waar je een naam wil plaatsen :
[COLOR aqua] Jou tekst [/COLOR]
Of aqua,bleu,orange,red,Yellow etc etc. als kleur.
Je moet dus platte HTML gebruiken.
Dit kan in de benaming van het hoofdmenu zoals Films, Series,Systeem, maar zo werkt het ook bij de subcatogorieen. (Submenus)
Alle namen kan je gewoon in kleur veranderen.
Ik heb Leia 18.3.


Ik kan met de update naar Kodi 18 Leia geen gele lettertypes meer kiezen.
Is dat er uitgehaald of doe ik iets fout?
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Ik gebruik Aon Nox silvo
Daar werkt het zo op de plek waar je een naam wil plaatsen :
[COLOR aqua] Jou tekst [/COLOR]
Of aqua,bleu,orange,red etc etc. als kleur.
Je moet dus platte HTML gebruiken.
Dit kan in de benaming van het hoofdmenu zoals Films, Series,Systeem, maar zo werkt het ook bij de subcatogorieen.
Alle namen kan je gewoon in kleur veranderen.
Ik heb Leia 18.3.

Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar een specifieke kleur, dan zul je op de plek van de kleuren die @Andre19721972 aangeeft de kleurcode moeten invullen?
Post automatically merged:

Het is inderdaad niet helemaal duidelijk wat je met je vraagstelling precies bedoeld, echter nu met het antwoord van @Andre19721972 er bij, heb je antwoord op beide mogelijkheden, hoopt dat dit een beetje helpt??
 
  • Like
Reacties: Andre19721972
Daar heb ik hem op licht groen staan (meer geel) en de groote 1 tandje hoger op 30.
Wat hij bedoeld is, als je een eigen skin maak met Aeon nox met een hoofdmenu met Films, Series, Tv, Systeem, Power, Sport etc etc, om die benamingen in kleur te krijgen.
Het is toevallig het eerste onderwerp wat ik ga filmen vd week.
Veel mensen downloaden een Wizard met veel troep erin.
Ik bouw het zelf op met een lopende RSS, het weerbericht, en slechts 3 of 4 addons. (RSS link, )
Dan lopen de meeste boxen als een speer.
Net even Kodi geupdate op Windows naar 18.4 Leia.
Ik doe dat via de website 64 Bit, maar bij install ziet hij de oude installatie, en er gaat niks verloren.
Alleen widevine moest er even opnieuw op.
Maar gek genoeg werkt Retrospect allemaal niet lekker meer (ook in 18.3 niet), terwijl op Android (de Shield) nergens geen last van heeft.
Over kleuren gesproken, ik erger me er groen en geel aan dat ik het niet kan uitvinden waar ik de fout in ga.


In Kodi: Instellingen - speler - taal.

Scroll naar beneden tot je de ondertitel instellingen tegen komt.
 
Je bedoelt bij de ondertiteling?

Ik heb de mijne gewoon op lichtgeel staan, en de fontgrootte op 30 (iets met slechte ogen zeg maar).

Even tussen de instellingen kijken van Kodi zelf, zo niet dan zit het ergens in je spelerinstellingen ?
Inderdaad de ondertiteling.
Daar waar je het vroeger in kon stellen, is nu met Kodi 18 Leia niet meer beschikbaar (Instellingen - speler - taal, en dan bij het gedeelte ondertiteling.) bij Kodi 17 was het op die plek wel mogelijk
Post automatically merged:

Inderdaad de ondertiteling.
Daar waar je het vroeger in kon stellen, is nu met Kodi 18 Leia niet meer beschikbaar (Instellingen - speler - taal, en dan bij het gedeelte ondertiteling.) bij Kodi 17 was het op die plek wel mogelijk
Ik gebruik een Himedia Q5 Pro mediabox
 
Heel vaag allemaal. Want die instellingen - speler - taal heb ik juist uit Kodi 18.3 gehaald. Zou er dus gewoon moeten staan.
Heel vaag dat dat bij jouw niet zo is.