Opgelost Geen geluid bij Smart IPTV op Sony Bravia 55XF8505

Dr.House

Gevorderd
5 mrt 2017
69
16
6
58
Op de Sony Bravia 55XF8505 heeft een goede vriend geen geluid, op de Smart IPTV app.
Op all andere zenders hoe YouTube, internet, Ziggo zenders, kortom alle andere apps en zenders wel.
Ook zit er alleen via de Smart IPTV app aan de linkse kant in het midden een icoontje van een luidspreker, bij alle andere zenders niet.

Ik heb zelf al overal gekeken en geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.

Weet iemand hier op het forum wat dat kan zijn?
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je de app even updaten, in de nieuwe versie zijn wat verbeteringen aangebracht en kun je wat meer instellingen aanpassen.
Maar LET OP!, de app staat niet meer in de Google Play store, dus je zult hem moeten sideloaden.
Meer info:
 
Dank je wel, gaan eens kijken bij hem of hij de laatste versie erop heeft.
 
Ik had die vriend nog gesproken, hij had eindelijk de persoon aan de telefoon gekregen die hem dat abo bezorgd heeft.
Het antwoord was dat het aan de nieuwe type tv's ligt dat er geen geluid is.
Hij moest de app ook maar op tablet zetten en een kabeltje naar de tv doen om geluid te krijgen.
Ik denk dat het niet klopt wat hij zegt.
En ze zijn ook opgelicht, hebben 130 Euro betaald voor een jaar.
Ik vind op internet goedkopere.
 
Ik had die vriend nog gesproken, hij had eindelijk de persoon aan de telefoon gekregen die hem dat abo bezorgd heeft.
Het antwoord was dat het aan de nieuwe type tv's ligt dat er geen geluid is.
Hij moest de app ook maar op tablet zetten en een kabeltje naar de tv doen om geluid te krijgen.
Ik denk dat het niet klopt wat hij zegt.
En ze zijn ook opgelicht, hebben 130 Euro betaald voor een jaar.
Ik vind op internet goedkopere.

Wat een lulverhaal. ik heb ook een Sony en daar werkt de app prima op.

Anders probeer je even iptvextreme, die werkt wel goed, maar die vind ik zelf niet prettig.
 
dat probleem had ik ook app verwijderen en op nieuwe installeren doet hij het weer download kan ook via filelinked !
 
  • Like
Reacties: Dr.House
Komende week ga ik weer op bezoek bij hem, dan ga ik eerst de optie van linbo proberen.