Geen groepenlijst in Kodi 17 met IPTV

j.m.krikken

Nieuwkomer
25 feb 2017
3
0
1
70
Hallo mede iptv gebruikers,
Ik heb een probleem. Ik gebruik Kodi 17 met IPTV op een Raspberry PI 3b met Libreelec.
Alle kanalen zijn ingelezen maar als ik een selectie wil maken in de kanalen-opties krijg ik bij de groepen alleen 'Alle Kanalen' en geen mogelijkheden daaronder om b.v. alleen Nederland te kiezen. Wel kan ik een filter hier instellen maar dat is éénmalig en is na een kanaal wisseling weer weg.
Weet iemand een oplossing. In de handleiding staat iets over de groepen maar niet hoe ik die gevuld krijg.
Alvast bedankt
Jan-Martin
 
Probeer eens de simplistische handleiding op HIPTV die legt uit hoe je landen/groups kiest
 
IK heb deze handleiding door gelezen en weet hoe ik dat moet doen, maar er is niets te kiezen. Alleen 'Alle kanalen' is een keuze. Geen lijst aanwezig om te kiezen. Dat is het probleem.
 
Libreelec heeft 1 switch die automatisch normaal in elke Kodi wel aanstaat, niet aangevinkt.

In je hoofdmenu van kodi ga je naar instellingen. Dan naar pvr & live tv. Bij algemeen zie je een schakelaartje staan: synchroniseer kanaalgroepen met backend(s). Die even aanzetten, kodi herstarten, en dan zou je wel je landen moeten zien.
 
Dat 'did the job'. Bedankt TKore, het werkt als een trein en ik kan nu 'Nederland' kiezen.
 
Fijn! Heeft bij mij toen ook een paar uurtjes geduurd voor ik dat doorhad, hehe
 
Mmmm, apart.
Dit probleem had ik in augustus ook, met deze beschrijving tot vandaag werkend.
Sinds vandaag nieuwe testlijn erin.(oude abbo afgelopen)
Nu weer hetzelfde probleem.
Via instellingen, pvr/live tv staat schakelaar nu aan, maar hij blijft op ,,alle kanalen,, staan.
Heb gewoon tv, Nederland zit vanaf 2150 in de lijst.....
Begin te vermoeden dat het aan de testlijn ligt, of is dit niet mogelijk?
 
Mmmm, apart.
Dit probleem had ik in augustus ook, met deze beschrijving tot vandaag werkend.
Sinds vandaag nieuwe testlijn erin.(oude abbo afgelopen)
Nu weer hetzelfde probleem.
Via instellingen, pvr/live tv staat schakelaar nu aan, maar hij blijft op ,,alle kanalen,, staan.
Heb gewoon tv, Nederland zit vanaf 2150 in de lijst.....
Begin te vermoeden dat het aan de testlijn ligt, of is dit niet mogelijk?
Hoi @Dipooltje

Misschien heb je een URL gekregen zonder groepen?
Kon bij INSTANT ook kiezen voor M3U of M3U with options, deze laatste heeft wel de groepen
 
Dat was de oplossing!!!
Thanks!!
Opnieuw lijn ingevoerd met met M3U with options en we konden weer switchen!

Nu nog uitzoeken of de lijn die ik heb van Rapid is.....(is dat uberhaubt te zien?)
 
  • Like
Reacties: Lex
Dat was de oplossing!!!
Thanks!!
Opnieuw lijn ingevoerd met met M3U with options en we konden weer switchen!

Nu nog uitzoeken of de lijn die ik heb van Rapid is.....(is dat uberhaubt te zien?)
Fijn dat het opgelost is :) je kunt inderdaad zien aan de M3u van welke provider deze is .
Gebruikers van Rapid kunnen je daar ongetwijfeld verder mee helpen.
 
Hoe kan ik de boel zo inrichten dat ik ook snel alle kinderzenders en spirtzenders bij elkaar kan zetten en oproepen. Ds ook een mapje kid, sport, etc?