Geen Netflix op mijn Mecool M8S Pro L

mattheu

Gevorderd
13 feb 2019
57
14
6
65
waarom kan ik geen netflix kijken op mijn m8s pro l terwijl de box verkocht word met netflix geinstaleerd en er word ook nog reclame voor gemaakt hoe kan dit
 
Laatst bewerkt:
Veel mediapelers hebben geen Netflix licentie. Heb je onderstaande geprobeerd? De app rechtstreeks vanaf Netflix installeren:
Volgens Netflix komt het wel eens voor dat de Netflix-app niet kan worden gedownload uit de Google Play Store. Dan kan je proberen een versie van Netflix rechtstreeks te downloaden via bepaalde stappen: Als je box al wat ouder is kan je een nieuwe overwegen met Netflix licentie dan heb je Netflix in een hogere resolutie. Nvidia Shield TV en Xiaomi Mi Box hebben een Netflix licentie: https://kodi-forum.nl/threads/top-3-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
In de topictitel noem je "Beelink" maar je hebt het over een "Mecool" m8s pro l. Misschien kan @LeX de topic title voor je aanpassen voor de duidelijkheid.
Als je pas hebt gekocht heb je misschien nog bedenktijd en kan je een mediaspeler met Netflix licentie kopen. Zie ook de meldingen die staan in reviews van webshops: "Netflix werkt niet meer op dit device ... Opstarten resulteert in een foutmelding. Op internet worden wel workarounds aangeboden en MeCool is op zoek naar een oplossing ..."
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
bedankt voor je reactie klopt dit heb ik inmiddels ook gelezen terug sturen is geen optie want voor de rest is het een goede box ik wacht maar even af of mecool zelf met een oplossing komt tot die tijd geen netflix
 
  • Like
Reacties: B. web
Wij rusten niet eerder Mattheu tot onze leden 100% tevreden zijn.
Dus één cijfer toegevoegd aan je titel ?
 
  • Like
Reacties: B. web
@LeX Mattheu bedoelt denk ik: Mocool moet zijn Mecool en cijfer is de letter L. Mecool M8S Pro L
You must be registered for see images attach
 
  • Like
Reacties: Lex
klopt helemaal mecool m8s pro l is er toevallig iemand die hier corelec op gezet heeft mij lukt het van geen kant bedankt alvast
 
[QUOTE = "mattheu, post: 80084, member: 43640"]
why can't I watch netflix on my m8s pro l while the box is sold with netflix installed and there is also advertised for how can this
[/ QUOTE]
Maybe they fooled you just for the sale.