Opgelost geen netwerkverbinding in Kodi leia 18

Maarten2108

Nieuwkomer
15 mrt 2019
3
3
6
72
Hallo beste vrienden,

Ik heb diverse keren geprobeerd om Kodi leia18 aan de praat te krijgen op mijn laptop.
Steeds als ik een repo wil installeren krijg ik een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden omdat hij geen netwerk vindt.
diverse keren kodi eraf gehaald met een uninstallerprogram, instructies gevolgt hoe Kodi geinstallerd moet worden en steeds geen verbinding.
Ik heb normaal internet via KPN.

Ik ben geen wiskidd, maar als iemand mij op een begrijpelijk manier kan uitleggen wat te doen, graag

bijvoorbaat dank
 
Dan is die repo vermoedelijk offline. Dat kan ook zien als je de url van de repository als test in een browser in typt. Op zoek gaan via google op "Trending Kodi Add-ons" naar recente add-ons.
 
Alvast bedankt voor de tips. Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om het te gaan uitproberen, maar later op de dag wel. Ik laat het jullie weten hoe of wat. Ik kan nog wel erbij voegen dat ik de melding krijgt als ik een addon repo met het adres hebt ingevoerd en deze wil activeren
 
  • Like
Reacties: B. web
Maarten je mag de naam/namen rustig vermelden want dat geeft wat meer duidelijkheid.
Geen link plaatsen natuurlijk.
 
  • Like
Reacties: B. web
Alvast bedankt voor de tips. Momenteel ben ik niet in de gelegenheid om het te gaan uitproberen, maar later op de dag wel. Ik laat het jullie weten hoe of wat. Ik kan nog wel erbij voegen dat ik de melding krijgt als ik een addon repo met het adres hebt ingevoerd en deze wil activeren
Je bedoeld
Maarten je mag de naam/namen rustig vermelden want dat geeft wat meer duidelijkheid.
Geen link plaatsen natuurlijk.
Oké Lex volgende keer beter. ?
Post automatically merged:

Hierbij bedank ik Vasqure voor zijn hulp. Alles werkt nu perfect ?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex