Geen ondertiteling button in Kodi 18.2

Peanhut

Nieuwkomer
3 mei 2019
3
0
1
Ik ben nieuw met IPTV en Kodi en ben sinds gister trotse eigenaar van de Formuler Z8.
Nou ben ik bezig met Kodi installeren. Hiervoor wil ik graag ondertiteling instellen voor de videos die ik wil streamen. Nou heb ik via Google verschillende sites gevonden om een aantal stappen te volgen, maar ik kom er met 1 ding niet uit. Bij het afspelen van de video heb ik rechtsonder geen button in de player om ondertiteling te kiezen (wat volgens het stappenplan wel nodig is om ondertiteling te krijgen). Weet iemand toevallig hoe ik deze button wel in mn player zichtbaar krijg?

Groet Peanhut
 
Nou alles werkt weer hoor !

Mijn Himedia q5 pro geupdate met de laatste firmware 2.1.1 ( Ik had nog een firmware versie van voor de oorlog ) , kodi 18.2 Leia opgestart en voila de iconen zijn weer terug van weggeweest :)

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Q10. Vandaag een factory restore gedaan met official firmware 2.1.4 en Kodi 18.3, maar zonder resultaat. De buttons rechtsonder missen. Krijg helaas niet gevonden waar het in zit of hoe het op te lossen. De firmware heb ik wel via de futeko site (niet de custom variant). Jij ook? Of heb je ze ergens anders vandaan?
Ik heb het idee dat het in de wrapper player zit.
 
Oorzaak gevonden. Mocht nog iemand meer met het probleem zitten:
Vanaf Kodi 18.3 reageert de remote blijkbaar anders. Als ik de standaard remote van de HiMedia Q10 gebruik, dan toont de OK knop alleen de de opties om te pauzeren en spoelen. De overige opties (ondertitels, taal etc..) zijn niet zichtbaar. Ik heb er echter ook een 2e AB bij in de vorm van een mini keyboard / touchpad. Als je over het touchpad gaat of de OK knop op dit apparaat kiest dan zijn de opties wel zichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex