geen real debrid code

Gigivdw

Forumlid
25 jan 2023
8
0
1
35
Hallo wie kan mij helpen, ik heb kodi v20.0 en the crew geïnstalleerd. Nu wil ik ik real debrid activeren maar dit lukt niet. Als ik naar manage dependencies ga -> ResolveURL -> universal resolvers 2 -> real debrid -> priority (90) -> (re)authorise my acount dan gaat mijn scherm automatisch weg zonder een pop-up te krijgen met een code om in te vullen in mijn real debrid (add device). Wat doe ik verkeerd? Einde raad. Alvast bedankt
 
Of resolveurl
Instellingen
Resolve url naar rechts klikken
Reset functie cache en
Instellingen bestand opschonen
 
Tsja of kodi volledig eraf en helemaal opnieuw er op zetten.
Heb hier nu inmiddels 2 shield geüpdatet van 19 naar 20 en kwam meerdere problemen tegen uiteindelijk maar gewoon alles eraf en kodi opnieuw erop.

Kunt misschien eens een andere skin proberen daar kwamen we hier vorige week ook achter dat dat met sommige dingen nog wel eens uit kan maken. (zeg niet met dit probleem natuurlijk maar goed)

Of resolveurl verwijderen maar dan moet je ook alle addons verwijderen die de resolveurl gebruiken anders lukt dit niet.

Dan een addon die de resolveurl automatisch mee installeert zoals the crew installeren.
 
Ik zit nog met de standaard skin, ik denk dat ik gewoon alles ga verwijderen en alles opnieuw erop ga opzetten. Zijn er tools die ik kan downloaden die alles ressetten? En met wat begin ik dan het best? Met de “the crew” erop te zetten en het dan te testen? Of moet ik eerst nog andere Addons erop zetten? In elk geval al nen enorme merci voor de hulp! 🙏🏽
Ps: toestel is ook een shield pro
 
Ah dat is de standaard skin dus. Had ik ook niet gezien.

Gewoon helemaal verwijderen shield, apps kodi opzoeken en compleet verwijderen. En weer downloaden uit de playstore

Dan zou je kunnen beginnen met the crew.
Maar op dit moment werkt Umbrella addon het beste met kodi 20.

Je kunt uren en dagen gaan zoeken waar het probleem nu precies zit maar vaker ben je sneller klaar met een fresh install. (ik spreek uit ervaring 😉)
Post automatically merged:

Dus kodi er opnieuw op.

Wat mijn "lijstje" is.
Instellingen op expert
Taal
Audio voor keur taal: Engels

Prefereer standaard audio streams uitvinken.
(deze handelingen uitvoeren zo sluit je uit dat kodi bijvoorbeeld Russische audio bij een stream zet terwijl het origineel Engels is.

A4ksubtitles installeren
Je favoriete addon (umbrella beste keus op dit moment kodi 20 )

Real debrid autoriseren binnen Umbrella
Instellingen van je tv invoeren ik heb 4k dus daar blijft hij op staan.
Eerder zette ik ook subloader erop maar dat hoeft bij Umbrella niet. (automatisch ondertiteling toevoegen is dat)

Umbrella instellingen
Ondertiteling
1e keuze dutch
2e keuze (ik heb English)

Dat zijn zo'n beetje de standaard dingetjes.
Zal vast wel wat vergeten zo 1.2.3 maar dit is voor mij de basis een beetje.

Ik zet er ook nog een skin op en die pas ik helemaal aan naar mijn wensen. Dat kan ik zo niet even tussen neus en lippen door uitleggen trouwens. ;) :lol:
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Gigivdw
De tv terug in handen gekregen van de vrouw de huizes. Volledig de shield gereset, als eerste mijn vpn geïnstalleerd en dan kodi er terug op.
Alles netjes gevolgd (15 min) zoals je omschreven hebt en it works like a charm!
Thx @ateam278! 🙏🏽🙏🏽🙏🏽
Idd de beste oplossing om volledig opnieuw te beginnen, want na uren zoeken was ik de moed volledig kwijt!
Ps: zijn er ook specifieke Addons waar je gewoon de tv zenders op te vinden zijn? 😅
Post automatically merged:

Dat dacht ik dus ook.
Het ziet er idd wel anders uit…
 
Addons om live tv te kijken zullen er vast nog wel ergens zijn. Vroeger gebruikte ik ze ook nog wel eens maar dat was altijd huilen met de pet op.
Buffering, freezes en vastlopers.

Dan kun je je beter eens in gaan lezen hier op het forum over iptv kun je voor een paar "cent" heel veel zenders krijgen en redelijk stabiel.
 
  • Like
Reacties: Gigivdw