Geen series beschikbaar bij convenant

Mariellek88

Forumlid
21 feb 2018
8
0
1
35
Goedemiddag,
Ik heb een smart tv box.
Kodi versie 17.0, android versie 5.1.1
Ik kijk altijd series via convenant, maar ineens sinds gisteren worden er geen series meer weergegeven. Het gekke is dat ik wel alle films kan zien, maar zodra ik op series klik om te kijken geeft hij niks weer.
Ik heb al meerdere dingen gedaan. Convenant verwijderd en opnieuw erin gezet, stekker eruit, WiFi opnieuw ingesteld. Maar niets helpt. Al gezocht op dit forum maar meer van dit soort problemen... maar het enige wat ik tegenkom is dat mensen geen streams krijgen bij een serie. Maar zover kom ik niet eens.
Ik hoop dát iemand mij kan helpen.
Groetjes Marielle
 
Kodi 17.0 is al weer wat ouder, je kan je Kodi eerst eens updaten via de Google Playstore naar de nieuwste Kodi 17.6 In welk scherm wil je klikken op series? Is dat wanneer je Placenta opent? Zie je wel het rijtje staan
News And Updates; Films; Series; Mijn Films; Mijn Series; etc.? Probeer naast Placenta ook eens Incursion en Neptune Rising: en probeer of dat ook werkt.
 
  • Like
Reacties: Lex
Een nieuwere versie van Kodi is een optie, maar verwijder ook alles eens wat in de repo zit die je gebruikt hebt om Covenant toe te voegen.
Installeer een repo waar Placenta inzit, en update ook meteen jou resolve-url!
 
Bedankt voor je reactie.
Ik heb kodi 17.6 geïnstalleerd.
Ee idd wanneer ik placenta open wil ik 28op series klikken. Het hele rijtje is compleet met news and updates en films en series mijn films en min series enz...en als ik dan op series klik, gaat hij laden en komt er niet meer dan 3 beeld en als ik op films klik geeft hij wel films aan. Ik ga ook nog ebben de andere erop zetten.
 
Een nieuwere versie van Kodi is een optie, maar verwijder ook alles eens wat in de repo zit die je gebruikt hebt om Covenant toe te voegen.
Installeer een repo waar Placenta inzit, en update ook meteen jou resolve-url!

Hoe verwijder ik alles wat de repo zit? En hoe update ik mijn resolve url? Ik weet nog niet alles... Kun jij me helpen?
 
Kodi 17.0 is al weer wat ouder, je kan je Kodi eerst eens updaten via de Google Playstore naar de nieuwste Kodi 17.6 In welk scherm wil je klikken op series? Is dat wanneer je Placenta opent? Zie je wel het rijtje staan
News And Updates; Films; Series; Mijn Films; Mijn Series; etc.? Probeer naast Placenta ook eens Incursion en Neptune Rising: en probeer of dat ook werkt.

Ook bij neptune rising hetzelfde probleem?! Ik snsp er niks van...
 
Als niets meer werkt en Kodi vervuild is geraakt is soms de beste optie fris opnieuw beginnen met een schone Kodi. Kodi verwijderen via instellingen > apps > kodi app verwijderen. De nieuwe Kodi 17.6 uit de playstore halen: op Nederlands zetten: Daarna bijvoorbeeld Placenta, Incursion en/of Neptune Rising: .