Geen tv na melding over playlist

Jolly05

Nieuwkomer
14 mrt 2021
4
0
1
64
Hoe kan het dat ik een melding krijg over playlist en wat kan ik er aan doen zodat ik weer tv kan kijken
 

Bijlagen

  • IMG-20210314-WA0000.jpeg
    IMG-20210314-WA0000.jpeg
    537,3 KB · Weergaven: 22
Hoe kan het dat ik een melding krijg over playlist en wat kan ik er aan doen zodat ik weer tv kan kijken
Dit lijkt mij het meest op een probleem bij je provider waar je weinig aan kunt doen. Je kunt het beste contact opnemen. Misschien is het een tijdelijke storing daar. Komt wel eens vaker voor. Mogelijk lost het zich ook vanzelf op.
 
Dit lijkt mij het meest op een probleem bij je provider waar je weinig aan kunt doen. Je kunt het beste contact opnemen. Misschien is het een tijdelijke storing daar. Komt wel eens vaker voor. Mogelijk lost het zich ook vanzelf op.
Dank je wel voor je reactie helaas krijg ik geen reactie van de mensen waar het abo is afgesloten en dat is jammer.
 
Over welke provider hebben we het hier.
Misschien gekke vraag maar is ja abo nog betaald.
Probeer eens in je webbrowser of de link werkt.
Je internet doet het op dat device.
 
Ik ben nu bezig met het laden van tv kanalenmaar al zeker 3 kwartier is er ook iemand die meer hier over weet smart iptv
Dat klinkt nogal lang, ik zou het na 5 minuten al afgebroken hebben en een nieuwe poging gewaagd hebben.
Zie je wel progressie of lijkt er gewoon niets te gebeuren?
 
Zie ook dat je DuplexPlay gebruikt. Dat is een betaalde app voor een half jaar of jaar. Is hiervan je abonnement niet verlopen?
 
Over welke provider hebben we het hier.
Misschien gekke vraag maar is ja abo nog betaald.
Probeer eens in je webbrowser of de link werkt.
Je internet doet het op dat device.
Ik heb tot juni betaald en vorige week nog voor de app van duplex tv betaald dus dat is in orde.
En de mensen reageren alleen als je nog moet betalen en als het geld binnen is dan helaas geel erg sleht
Zie ook dat je DuplexPlay gebruikt. Dat is een betaalde app voor een half jaar of jaar. Is hiervan je abonnement niet verlopen?
Nee die is net betaald dus dat is het ook niet
Post automatically merged:

Ik heb tot juni betaald en vorige week nog voor de app van duplex tv betaald dus dat is in orde.
En de mensen reageren alleen als je nog moet betalen en als het geld binnen is dan helaas geel erg sleht

Nee die is net betaald dus dat is het ook niet
 
Mochten ze alleen maar willen cashen ja die zijn er ook.
Zoveel mogelijk PayPal gebruiken want dan kun je je geld terug halen eerste maanden 😉
Naam van provider mag gewoon genoemd worden overigens is meteen een waarschuwing voor andere mocht het niet opgelost worden.