Geen vinkjes meer

Sjaakie79

Forumlid
22 aug 2017
11
5
6
44
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste dagen geen vinkjes meer achter de bekeken films en series. Erg chaotisch om dit zelf bij te houden. Ik heb al aardig zitten klooien in kodi. Maar het lukt me maar niet. Heb ook al alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar ook dit helpt niet. Help........
 
Sinds Kodi 18 zijn er meerdere meldingen van problemen met vinkjes.
Gebruik je ook Trakt? Je zou kunnen proberen of het dan beter werkt. Je kan een account maken op Trakt.tv en dan kan je in video add-ons je Trakt account gegevens invoeren/koppelen via de instellingen. Je kan je favorieten opslaan in Trakt via deze video add-ons. Vervolgens staan ze in de video add-ons die je hebt gekoppeld met Trakt bij Mijn Films en Mijn Series.
 
Bedankt voor de tip. Ik heb kodi 18.1. Probleem is gevonden. Ik had een Repo te pakken voor the magic Dragon. Die veroorzaakte rare dingen. Autosubs werkte ook al niet meer. Nu alles er weer op gezet( 8e keer vandaag) maar zonder die repo werkt alles weer top. En ja, met vinkjes !
 
  • Like
Reacties: B. web
Sinds een tijdje worden die vierkantjes voor een aflevering of film geen vinkjes nadat ik die gezien heb. Dit werkte altijd perfect. Ik heb verschillende adons geprobeert, allemaal hetzelfde probleem. Bij de youtube adon werkt het nog wel goed.

Ik heb de cache al geleegd, lijkt niks uit te maken.

Hoe krijg ik dit weer werkend?
 
Die vraag komt hier wel vaker voorbij. Je kan hieronder even kijken of daar een tip voor je bij staat.
 
  • Like
Reacties: Lex
@B. web
Dank je voor de tip.

@Sjaakie79
Die had ik ook ooit eens. Allang ervanaf gegooid, want troep. Maar waarschijnlijk heeft dat ding dependencies geinstalleert die dus oa deze issue veroorzaken. heb je enig idee welke? ik heb zooo weinig in om een herinstallatie te doen hiervoor.
 
  • Like
Reacties: B. web
@B. web
Dank je voor de tip.

@Sjaakie79
Die had ik ook ooit eens. Allang ervanaf gegooid, want troep. Maar waarschijnlijk heeft dat ding dependencies geinstalleert die dus oa deze issue veroorzaken. heb je enig idee welke? ik heb zooo weinig in om een herinstallatie te doen hiervoor.

Hoi Carsten8888,
Ik heb echt geen idee, sorry. Snap ook dat je geen zin heb in herinstalleren. Voorheen gebruikte ik altijd grote Builds. Maar nu gewoon standaard kodi met 3 addons. Tenslotte kijk ik alleen maar series en films.