geluid beeldsnelheid

guy

Forumlid
20 sep 2016
17
2
op alle streams loopt het geluid niet goed streams versnellen ook, heel irritant. het geluid loopt achter. zet je de stream een seconde of zo terug is het wer goed voor een paar seconde. het is met alle streams van elke server

Arjan E.

VIP
18 nov 2018
351
190
Als je in je speler kijkt dan heb je een audio icoontje, klik daar eens op, ik denk dat je hier je audio offset kunt bepalen, even wat me spelen totdat het sync is, en volgens mij heb je dan een optie om te kiezen voor set as default for all, maar ben hier niet zeker van.

Als die mogelijkheid er is, die aanvinken, en dan zou het theoretisch weer goed moeten zijn, tenzij elke stream weer een ander aantal seconden achterstand heeft. Als dit zo is, dan het vinkje bij set as default for all weghalen, en dan zal je het voor elke stream opnieuw moeten doen.

Zou je eens willen kijken of dit lukt?

Je kan het ook via de advanced settings XML doen, maar dat is voor mij ook abracadabra🙈

Mocht je hier wel in geïnteresseerd zijn, dan kan je dit hier vinden:

Succes👍🏼

guy

Forumlid
20 sep 2016
17
2
Als je in je speler kijkt dan heb je een audio icoontje, klik daar eens op, ik denk dat je hier je audio offset kunt bepalen, even wat me spelen totdat het sync is, en volgens mij heb je dan een optie om te kiezen voor set as default for all, maar ben hier niet zeker van.

Als die mogelijkheid er is, die aanvinken, en dan zou het theoretisch weer goed moeten zijn, tenzij elke stream weer een ander aantal seconden achterstand heeft. Als dit zo is, dan het vinkje bij set as default for all weghalen, en dan zal je het voor elke stream opnieuw moeten doen.

Zou je eens willen kijken of dit lukt?

Je kan het ook via de advanced settings XML doen, maar dat is voor mij ook abracadabra🙈

Mocht je hier wel in geïnteresseerd zijn, dan kan je dit hier vinden:

Succes👍🏼
Hoi alles geprobeerd maar het is niet dat het geluid constant verkeerd is. Vaak loopt het achter dan is het beeld verneld om het geluid in te halen zeg maar. Dan loopt het een paar seconden gelijk en dan begint het weer.