Geluid films kodi op minix u1

T-Bob

Expert
12 jan 2017
653
144
216
67
Op mijn minix U1 als ik daar een film bekijk via een of andere addon van kodi moet ik de volume knop heel hoog zetten,
ook als ik de ziggo app gebruik wat op het begin scherm staat en niet via kodi werkt.

Dit heb ik alleen als ik via de minix wat afspeel rechtstreeks via tv bijv. Netflix of een of ander tv kanaal is hè volume prima.

Geluid gaat via Lg tv naar sonos playbar met een optische kabel.

Is er wat met het minix u1 box?
 
Ga eens in de menubalk van Kodi naar het luidsprekertje wat in die balk staat als je een film aan het kijken bent, schuif daar eens met de 3 regelaars om het volume aan te passen.

Standaard staat namelijk lager ingesteld.
 
@corne: ik ben hier ook al eens ingedoken, aangezien ik mijn geluid ook aan de lage kant vond, echter kan ik helemaal niks met die regelaars? Ik denk dat die regelaars er alleen zijn voor audioformaten die niet worden doorgegeven dmv passthrough of niet?

Heb ook al eens in de instellingen van mijn reciever zitten kijken of ik het volume van digitale bronnen hoger kon instellen, maar ook dat lukt helaas niet.

Dus nu gewoon elke keer maar handmatig het volume omhoog gooien?
 
In minix bij instellingen geluid en in kodi ook op instellingen het geluid op het hards.