Geniptv laden PVR manager start pas na 7min op

Robert777

Forumlid
27 okt 2017
9
1
6
60
Geniptv, laden PVR manager start pas na 7min op. Sinds 4 weken na reset van tvbox heb ik geen gids en laden van PVR manager en gids start pas na 7 minuten
Heb ik iets verkeerd ingevuld of niet aangevinkt ?
 
Ik neem aan dat je het hele proces van verwijderen en opnieuw installeren doorlopen hebt.
 
Geniptv, laden PVR manager start pas na 7min op. Sinds 4 weken na reset van tvbox heb ik geen gids en laden van PVR manager en gids start pas na 7 minuten
Heb ik iets verkeerd ingevuld of niet aangevinkt ?
Ik heb geniptv van livetvstore ☹ en ik heb alleen maar problemen maar om je een beetje op weg te helpen hier een epg link
 
Als je nog steeds problemen hebt met gen stuur dan ff een pm. kijken we er samen ff naar. Resultaat posten we naderhand hier wel.
 
Bedankt voor de link, deze wekt goed all duurt het ladowloadden van gids lang .
Als het download rondje verschijnt duurt het nog steeds 7 min voor dat het wezenlijke laden begint.
 
Probeer eens paar bouquets van landen die je niet gebruikt te verwijderen via iptvdashboard .


Post automatically merged:

Je kan inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord die je kan vinden op je url link van Geniptv
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit hebben we inmiddels ook geprobeerd maar ook dan duurt het nog steeds lang voor dat het laden begint.
Ook alleen de NL EPG ingeladen lost niets op.
 
Welke versie van de pvr manager gebruik jij?
Post automatically merged:

Enable the "wait for network" boot delay in LibreELEC setting dat heeft wel mijn probleem verholpen
Post automatically merged:

Enable the "wait for network" boot delay in LibreELEC setting dat heeft wel mijn probleem verholpen
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik zelf libreelec en die opties staat bij libreelec configuration en dan network - Advance network
Post automatically merged:

Hier een clipje van openelec een soortgelijke versie van kodi
You must be registered for see medias