GENIPTV

forum werkt niet meer. Er zijn grote problemen bij geniptv.
Dus site werkt wel, maar het is enkel forum die niet meer werkt. Dus het is niet meer mogelijk om een abonnement af te sluiten bij een reseller, dit lukt enkel bij geniptv zelf. Maar dan kom je op een cloudpagina
 
forum werkt niet meer. Er zijn grote problemen bij geniptv.
Dus site werkt wel, maar het is enkel forum die niet meer werkt. Dus het is niet meer mogelijk om een abonnement af te sluiten bij een reseller, dit lukt enkel bij geniptv zelf. Maar dan kom je op een cloudpagina
Is niet b.v alleen hun forum gehackt?
Ik lees of heb nog niet gehoord dat de mensen op zwart staan...
 
Man,

Als een forum even niet werkt (website wel gewoon) wordt er meteen weer van het ergste uitgegaan.

Het forum draait op een andere webserver....
 
weet niet, maar de laatste dagen zijn er veel problemen met het forum....

Het is inderdaad net wat dude-nl schrijft als een forum offline / gehackt / migratie is gaan de mensen meteen uit van het ergste.
Daarom schreef ik nog ik heb nog steeds niets gehoord van dat er mensen op zwart staan dus er zal wel niets aan de hand wezen..
Ik hoorde dat GEN bezig was met een grote VOD upgrade meer multi subtitle aanbod dus misschien zijn ze gewoon over gegaan naar een andere server aanbieder?
 
Sorry, beetje offtopic.
..bij de Ziggo streams wordt wel een unieke id meegezonden die te herleiden is naar de afnemer van het pakket
Hoe doen ze dit dan ?
De DVB streams (een broadcast medium) zijn voor iedereen binnen het verzorgingsgebied identiek, er is letterlijk geen bitje anders dan bij jouw thuis t.o.v. een Ziggo klant die 10 straten verderop woont.
Aan de encryptiekant kant kan het ook niet liggen, de gebruikte Irdeto codering heeft geen voorzieningen om beeld of stream manipulatie toe te staan, is hiervan ook nergens terug te vinden in de open-source softcams als Oscam ed.
Wellicht dat het dan alleen in hun eigen Horizon-box zit, maar geen enkele streamer gebruikt dat onding voor streaming.
 
Sorry, beetje offtopic.

Hoe doen ze dit dan ?
De DVB streams (een broadcast medium) zijn voor iedereen binnen het verzorgingsgebied identiek, er is letterlijk geen bitje anders dan bij jouw thuis t.o.v. een Ziggo klant die 10 straten verderop woont.
Aan de encryptiekant kant kan het ook niet liggen, de gebruikte Irdeto codering heeft geen voorzieningen om beeld of stream manipulatie toe te staan, is hiervan ook nergens terug te vinden in de open-source softcams als Oscam ed.
Wellicht dat het dan alleen in hun eigen Horizon-box zit, maar geen enkele streamer gebruikt dat onding voor streaming.
Ehhhh ze versturen toch ook gewoon de info voor het abonnement naar je kaart...dus er wordt wel degelijk meer verzonden als alleen maar een stream.
 
Dat is een 2 wegs communicatie.
Indien je het signaal oppakt en decrypt (dmv Oscam etc) vind er geen 2 weg communicatie plaats en kunnen ze het niet zien.
Er zit niks in het verdeelhuis waarmee ze bepaalde lijnen een bepaalde kant op sturen.

Hell, ik kijk al 9 jaar naar Ziggo zonder uberhaupt een Ziggo abonnement, lang leve cccam/oscam...
 
Dat is een 2 wegs communicatie.
Indien je het signaal oppakt en decrypt (dmv Oscam etc) vind er geen 2 weg communicatie plaats en kunnen ze het niet zien.
Er zit niks in het verdeelhuis waarmee ze bepaalde lijnen een bepaalde kant op sturen.

Hell, ik kijk al 9 jaar naar Ziggo zonder uberhaupt een Ziggo abonnement, lang leve cccam/oscam...
De technologie die er achter zit ken ik niet maar een maatje van me zit in het team van de opsporing..en ze halen wel degelijk iets uit de gedeelde stream maar wat vraag het me niet wat? want hij verteld mij dat dus ook niet....wel dat ze vorige week hier bij mij in het dorp een inval zouden doen bij een "verdachte" en die had inderdaad een Ziggo server draaien.
 
Ehhhh ze versturen toch ook gewoon de info voor het abonnement naar je kaart...dus er wordt wel degelijk meer verzonden als alleen maar een stream.
Nee hoor. Dat zijn EMM's, die nog steeds via een 1 richtingsverkeer naar alle ontvangers gestuurd worden. En ja, die info gaat over het hele Ziggo netwerk heen. Vandaar je dus ook een smartcard uit bijvoorbeeld Den Bosch nog gewoon kunt gebruiken in Amsterdam.
Je smartcard reageert alleen op de 'pakketjes' die voor hem bedoeld zijn, om zodoende de verloop datum weer met xx aantal dagen/weken/maanden te verlengen. Als je jouw abonnement opzegt krijgt je smartcard gewoon geen signaal meer dat zijn geldigheid verlengt moet worden.

De technologie die er achter zit ken ik niet maar een maatje van me zit in het team van de opsporing..en ze halen wel degelijk iets uit de gedeelde stream maar wat vraag het me niet wat? want hij verteld mij dat dus ook niet....
Logisch, want die technologie bestaat ook helemaal niet. Een DVB signaal is niet te herleiden naar zijn oorsprong, tenzij iedere klant zijn eigen custom DVB signaal krijgt. Min of meer vergelijkbaar met dat iedere automobilist een prive snelweg krijgt, ja is mogelijk, nee onmogelijk want niet uitvoerbaar.
wel dat ze vorige week hier bij mij in het dorp een inval zouden doen bij een "verdachte" en die had inderdaad een Ziggo server draaien.
Mensen worden gepakt door stommiteiten, zoals adverteren op Marktplaats, of door 100den klanten te hebben, waar uiteindelijk dan altijd wel iemand tussen zit die de boel verlinkt.
 
  • Like
Reacties: jassie
Klein voorbeeld hoe het te achterhalen is of een kaart misbruikt word..ik was vorige week in Azie en ook daar waren ..zijn 2 aparte voetbal kanalen waar af en toe een code in het beeld verschijnt waarbij te achterhalen is waar die kaart officieel zou moeten zijn en dus bij misbruik op andere adressen niet zou moeten zijn en eenvoudig is te achterhalen wie er misbruik maakt van de kaart of het systeem. Iets wat ik in Europa nog niet heb gezien maar misschien is dit ook eenvoudig mee te zenden zonder dat het in beeld verschijnt .
 
Zie nieuwsbericht:


Nu vraag ik me toch af hoe strafbaar het is voor het Europees hof (als kijker!)
Ik heb geen Ziggo abonnement, Ziggo stuurt het signaal toch mijn woning binnen. Dat ik het dan aansluit op mijn tv/decoder en gebruik lijkt mij moeilijk strafbaar. Dan moeten ze zelf maar het signaal afsluiten.
Sluiten zij het signaal af, ik ga naar de kast buiten en sluit hem weer aan, ja dat lijkt me strafbaar.
Maar zolang zij het zelf ongevraagd mijn huis binnen sturen, tja...

Dan laat ik decrypten via cccam/oscam maar even in het midden... cccam/oscam zelf is niet strafbaar, het gebruik om versleutelde betaalde streams te decrypten waar je zelf niet voor betaald wel (ik ken de exacte uitspraken/wetgeving hierachter niet).
Dan vraag ik me zelfs nog af in hoeverre een kijker strafbaar is, ten opzichte van een aanbieder. (beetje zelfde als bij IPTV).
 
Mensen worden gepakt door stommiteiten, zoals adverteren op Marktplaats, of door 100den klanten te hebben, waar uiteindelijk dan altijd wel iemand tussen zit die de boel verlinkt.

Je zult helemaal gelijk hebben..
En dat "verlinken" is niet nodig als je commercieel aanbiedt dan is het een kwestie van tijd.
Ziggo heeft zich eerst volledig gericht op de uitschakeling van de gekloonde modems en nu gaan ze de strijd weer aan tegen dit soort aanbieders en de upstreamers.
 
oei ziet er niet goed uit dan. Dit wil zeggen dat het kwestie van tijd is, dat ziggo sport verdwijnt uit de iptv aanbieding, zoals play sports
 
oei ziet er niet goed uit dan. Dit wil zeggen dat het kwestie van tijd is, dat ziggo sport verdwijnt uit de iptv aanbieding, zoals play sports
Ik zal me hier niet zo druk om maken er zijn ook upstreamers die niet aan de grote klok hangen hoe en wat ze doen..
Zolang Ziggo het systeem laat draaien zoals ze nu doen..is het een appeltje eitje.
Van UPC moesten we elke box uitlaten lezen toen die tijd om de kaart los te kunnen gaan gebruiken.
Met de overname door Ziggo is het alleen maar makkelijker geworden.
 
grote problemen bij geniptv!!!! Men kan daar niet meer betalen via paypal en alles moet via bitcoin gaan, maar volgens de resellers daar, gaat dat trager en verliezen ze klanten. De paypalaccounts van de resellers zijn geblokkeerd, dus dat zal wellicht het einde van geniptv betekenen
 
grote problemen bij geniptv!!!! Men kan daar niet meer betalen via paypal en alles moet via bitcoin gaan, maar volgens de resellers daar, gaat dat trager en verliezen ze klanten. De paypalaccounts van de resellers zijn geblokkeerd, dus dat zal wellicht het einde van geniptv betekenen

Niet meteen gaan overdrijven:ROFLMAO: het zijn die gasten van PayPal die de zaak zonder pardon blokkeren daar kunnen de resellers niets aan doen..ik heb het zelf ook gehad op het moment dat je teveel betalingen binnen krijgt vindt Paypal het al verdacht en wordt je account zonder pardon geblokkeerd daarna moet jij je hele doopcel naar ze toe mailen en vanuit daar nemen hun een beslissing...vaak definitieve blokkade en je account wordt dan naar 180dgn opgeheven.Over je tegoeden kan je in de tussentijd niet beschikken.

Dit staat dus helemaal los van GENIPTV.
Ja en als een reseller dus een klant geen vertrouwen geeft in afwachting van de betaling dan ligt dat aan de reseller in principe kan hij je per direct aansluiten...
 
Niet meteen gaan overdrijven:ROFLMAO: het zijn die gasten van PayPal die de zaak zonder pardon blokkeren daar kunnen de resellers niets aan doen..ik heb het zelf ook gehad op het moment dat je teveel betalingen binnen krijgt vindt Paypal het al verdacht en wordt je account zonder pardon geblokkeerd daarna moet jij je hele doopcel naar ze toe mailen en vanuit daar nemen hun een beslissing...vaak definitieve blokkade en je account wordt dan naar 180dgn opgeheven.Over je tegoeden kan je in de tussentijd niet beschikken.

Dit staat dus helemaal los van GENIPTV.
Ja en als een reseller dus een klant geen vertrouwen geeft in afwachting van de betaling dan ligt dat aan de reseller in principe kan hij je per direct aansluiten...

nee ik overdrijf niet. De admins zijn niet meer online, ze reageren niet meer, en de resellers zeggen dat ze geld gestort hebben via bitcoins maar geen credits ontvangen. Dus dit betekent het einde van geniptv, kan niet anders....
 
Het is sowieso OERDOM om IPTV betalingen via PayPal te laten verlopen, dat kan je de providers gerust verwijten, hoe dom kan je zijn terwijl je gewoon anoniem tegenwoordig (kleine toeslag) iDeal betalingen kan ontvangen zonder dat je een KvK nodig hebt
 
  • Like
Reacties: dreamshare