GENIPTV

KobusKrukas

Expert
12 apr 2017
191
134
16
65
Aangezien ik redelijk nieuw ben/was in IPTV land, heb ik maar een aantal geprobeerd (sommige alleen testlijn, een aantal voor een langere periode omdat je eventuele tekortkomingen pas later merkt).

Conclusie
+ Breed aanbod van Live TV (ook veel welke ik direct maar heb verwijderd :D)
+ Vele Full-HD zenders aanwezig, vaak met backup HD en SD
+ Support (vaak binnen een paar uur een oplossing)
+ Meerdere inputstreams beschikbaar, soms zie na een storing dat er gewisseld wordt/is
- Soms een kleine hapering bij grote events, bij het Full HD kanaal
- Af en toe bij Duitse/USA kanalen gezien dat ie in een 'loop' vastzat
- Soms een kanaal zonder geluid (codec?)
- Geen Nederlandse VOD
- EPG is niet voor alle kanalen beschikbaar en vreemd genoeg niet in alle resoluties van een kanaal o_O
 
Zag op het forum van GenIPTV dat men hier men hier ook afscheid hebben genomen van een oud rapid moderator/reseller Cuvillier.
Deze moderator/reseller is ook al weer een tijdje in de zelfde rol actie bij NecroIPTV
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
Zag op het forum van GenIPTV dat men hier men hier ook afscheid hebben genomen van een oud rapid moderator/reseller Cuvillier.
Deze moderator/reseller is ook al weer een tijdje in de zelfde rol actie bij NecroIPTV

Ik had het gelezen...
De tekst liet niets aan onduidelijkheid over: "Our Reseller/Moderator 'Cuvillier' is fired from GenIPTV team and banned in the forums for breaking GenIPTV rules."

Dit soort zaken zorgt altijd wel weer tot een stukje onrust ...
 
Cuv heeft bij meerdere providers accounts.
Hij heeft een heel team van verkopers en levert verschillende aanbieders via zijn websites en markt verkoop.
Ik heb regelmatig contact met hem...
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik had het gelezen...
De tekst liet niets aan onduidelijkheid over: "Our Reseller/Moderator 'Cuvillier' is fired from GenIPTV team and banned in the forums for breaking GenIPTV rules."

Dit soort zaken zorgt altijd wel weer tot een stukje onrust ...

Hij is niet gebanned of zo nog geen 10 min geleden was hij nog online bij GENIPTV.

En helaas werkt het in de maatschappij vaak zo dat je ergens iemand in vertrouwd en dat dit uiteindelijk iemand is die er vandoor gaat met "jouw recept" en een concurrent van je gaat worden..
 
  • Like
Reacties: KobusKrukas
binnenkort brengt formula 1 een officieel f1 kanaal. Weet er iemand of geniptv deze in hun pakket zullen steken?
 
Of geduldig dit feit afwachten tot een lid er hier melding van maakt.
 
Gen heeft geen F1 kanaal, maar je kunt toch via ziggo kijken, dit zit wel gewoon bij Gen in het pakket.
 
ja ik weet het. Ze hebben ook sky sports en de movistar. Maar het zou fijn zijn, moesten ze het officiele f1 zender opnemen in hun pakket
 
In de val getrapt door een reseller , ze bieden een channel list aan die totaal niet klopt . Maar tja eigen schuld dikke bult .
 
je moet dit dan openbaar maken op het forum, en vragen aan die reseller waarom hij een channel list aanbied die niet klopt. Dan zullen de beheerders wel ingrijpen en die reseller bestraffen.

En hoe heet die reseller? Want normaal zijn de resellers betrouwbaar hoor. De beheerders moeten dus zeker weten wie dit is, en ook de ander potentiele klanten weten dan ook dat ze bij deze reseller niets moeten kopen of dat ze bedot zijn.

Maar zet het niet op de chat é, maar gewoon op het forum. Niet iedereen leest die chat.
 
Laatst bewerkt:
In de val getrapt door een reseller , ze bieden een channel list aan die totaal niet klopt . Maar tja eigen schuld dikke bult .
Hoezo bied hij jou een kanalenlijst aan?
Je zult gevraagd hebben om een lijst en hij heeft je een verwijzing gegeven naar?Of een pdf gestuurd?
Het aanbod van kanalen is in mijn optiek iedere dag anders kijk maar eens hoe dit verschilt..bij Stack heb ik soms aan het begin vd dag 4200 kanalen en s'avonds ruim 4500.
Heb je specifiek gevraagd om bepaalde kanalen dan?En je bent zonder test account aan een abonnement begonnen?
Als een klant mij specifiek om een kanaal vraagt van een bepaalde provider dan stuur ik geen kanalenlijst maar check zelf eerst even of die het wel doet...mooi voorbeeld was Playsports
 
  • Like
Reacties: robbert1987
Hoezo bied hij jou een kanalenlijst aan?
Je zult gevraagd hebben om een lijst en hij heeft je een verwijzing gegeven naar?Of een pdf gestuurd?


Stond op zijn site( channel list) , dus dan open ik die en als er kanalen in staan die ik zou willen zien ga ik er vanuit dat die er ook in staan .
 
Stond op zijn site( channel list) , dus dan open ik die en als er kanalen in staan die ik zou willen zien ga ik er vanuit dat die er ook in staan .
Ja ok een logische redenering..maar is die site up2date is dan weer de vraag?
Bij het aanbod van IPTV is het iedere dag een vraag welke pakketten er online zijn...
Beter dit als indicatie aanhouden en vragen of ze met zekerheid ook die kanalen kunnen bieden?
 
Ik zit zelf te twijfelen tussen GEN of IPTV Stack.
Ik heb het idee dat de kwaliteit bij GEN wat lager is.
Met name snellere beelden (tennis/voetbal) zien er een beetje "wazig" uit.
Wel heeft GEN een braziliaans aanbod dat werkt en waar de grootste zenders inzitten itt Stack.
Iemand die zijn ervaring kan delen en langere tijd GEN heeft gebruikt?