GENIPTV

het zijn momenteel meerdere zenders die niet kloppen, waar zelfs kwaliteit niet goed zijn
Bedankt voor de info dacht zal dat is proberen voor 2e toestel omdat de prijs meevalt en jij heel erg tevreden over bent.
Dan lig het dus niet alleen bij mij want in de nl lijst stond ook nog hbo2 tussen ?
 
Nope.
Kan alleen zijn dat de reseller een oude lijst gebruikt op zijn website.
De juiste zenderlijst welke bijgewerkt wordt staat hier in het topic.

Overigens kan het altijd dat zenders even niet werken. Er is vandaag ook een storing in een groot Europees datacenter waardoor bepaalde reshares wellicht niet werken. Als het langdurig is klopt er iets niet.

Het werkt ook eenvoudiger om deze vraag gewoon op het GENiptv forum te stellen. Zie je meteen of er bepaalde zenders op dit moment problemen hebben.
 
ja, hopelijk heb je je niet voor een lange periode geabonneerd, want het kan zijn dat het plots gedaan is met geniptv. Nadat de server plat lag deze morgen, zijn er nu meerdere zenders die niet goed van kwaliteit of helemaal niet meer werken. En werkt hun forum blijkbaar niet meer. Dus mss eens kijken om over te stappen naar stack
 
Bedankt voor de info dacht zal dat is proberen voor 2e toestel omdat de prijs meevalt en jij heel erg tevreden over bent.
Dan lig het dus niet alleen bij mij want in de nl lijst stond ook nog hbo2 tussen ?
Als HBO2 ertussen staat kijk je echt bij een reseller met een oude lijst op zijn site. Je iets beter verdiepen in de lijsten dus :)
 
Nope.
Kan alleen zijn dat de reseller een oude lijst gebruikt op zijn website.
De juiste zenderlijst welke bijgewerkt wordt staat hier in het topic.

Overigens kan het altijd dat zenders even niet werken. Er is vandaag ook een storing in een groot Europees datacenter waardoor bepaalde reshares wellicht niet werken. Als het langdurig is klopt er iets niet.

Het werkt ook eenvoudiger om deze vraag gewoon op het GENiptv forum te stellen. Zie je meteen of er bepaalde zenders op dit moment problemen hebben.
ja, maar daar antwoorden ze ook niet altijd of ze geven een belachelijk antwoord.
 
ja, hopelijk heb je je niet voor een lange periode geabonneerd, want het kan zijn dat het plots gedaan is met geniptv. Nadat de server plat lag deze morgen, zijn er nu meerdere zenders die niet goed van kwaliteit of helemaal niet meer werken. En werkt hun forum blijkbaar niet meer. Dus mss eens kijken om over te stappen naar stack
Onzin....
Het is echt niet zomaar gedaan.
Er werkt een keer iets niet en meteen paniek zaaien.

100% probleemloze IPTV bestaat niet...

Nogmaals een datacenter heeft storing. 1 vd grootste van EU. Als je de diverse iptv fora leest hebben de meeste aanbieders er laat van: eternal, firestarter, flaming etc etc
 
Ik heb even een vraagje zit er bij geniptv verschil tussen de zenderlijst bij ressellers want ik heb voor 1 maand afgesloten alleen er zitten zenders tussen die niet kloppen verkeerde taal/geluid of ze werken niet.
Dat soort dingen is algemeen bekend ze kunnen namelijk nooit 7000 kanalen allemaal monitoren..de vraag is alleen als je dit meld passen ze dit dan ook aan?
 
Als HBO2 ertussen staat kijk je echt bij een reseller met een oude lijst op zijn site. Je iets beter verdiepen in de lijsten dus :)
ik heb voor een maand af gesloten en ik heb een m3u link gekregen van ze en daar staat die tussen.dus heeft niks met een oude lijst van een site te maken. Is een teken dat ze hun lijst niet op orde hebben.
 
ja maar wel maar 2 kanalen. De play sports 3 is VIER en play sports 4 werkt niet. En play sports 5 tot 8 zitten er niet bij
 
oke, deze is nieuw voor mij. Kun je aangeven waar ik de m3u link en de kanalen dan moet invullen?
Post automatically merged:

en waar haal ik de zenderlijst vandaan?
 
Ik heb sinds vandaag een maand abbo op geniptv. De 1 dag test beviel goed dus ben benieuwd. Vind alleen 80 euro aan de hoge kant aangezien ik hiervoor gewend was voor 30 per jaar een abbo te krijgen maar dit provider is over de kop gegaan helaas.
 
ik heb nu mytvonline abbo voor een jaar afgesloten waarmee ik op 2 tv kan kijken voor 100euro is een aanbieding ik moet zeggen bevalt mij prima groot nederlands aanbod veel vod misschien tip?
 
ja maar die aanbieding is maar tijdelijk geldig, weet niet of die nu nog geldig is. Maar GENIPTV werkt perfect zonder VPN en bij mytvonline heb je een vpn nodig, als je zonder problemen wilt kijken
 
ja maar die aanbieding is maar tijdelijk geldig, weet niet of die nu nog geldig is. Maar GENIPTV werkt perfect zonder VPN en bij mytvonline heb je een vpn nodig, als je zonder problemen wilt kijken
aanbieding geld tot en met morgen en ik gebruik er geen vpn bij nooit problemen gehad ik gebruik alleen vpn bij het kijken van films op kodi
 
  • Like
Reacties: Rudolf