GENIPTV

Even naar je dashboard gaan van Gen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Enkele jaren geleden had ik daar een abbo. Volgens mij is het een provider die zijn zaken heel goed voor elkaar hebben. Die hebben nog nooit last gehad van een aanval ofzo. Was goeie beeldkwaliteit. Nooit een buffer. Vind het vreemd dat er zeer weinig over deze provider gesproken is
 
  • Like
Reacties: Yasfa
Enkele jaren geleden had ik daar een abbo. Volgens mij is het een provider die zijn zaken heel goed voor elkaar hebben. Die hebben nog nooit last gehad van een aanval ofzo. Was goeie beeldkwaliteit. Nooit een buffer. Vind het vreemd dat er zeer weinig over deze provider gesproken is
Kreeg toevallig eergisteren een mail van hun dat ze nu ook op Telegram zaten even terug lezend in hun oude berichten las ik dus echt wel dat hun de afgelopen tijd ook niet alles op rolletjes hadden lopen.
Beetje bij beetje zijn ze nu weer dingen aan het toevoegen VOD en nieuwe Landen streams.
 
  • Like
Reacties: Samsamk
Aahja wist ik niet. Ben daar geen klant meer. Sedert ik problemen had bij mytvonline, zit ik nu bij een privépersoon met een eigen privéprovider
 
Ik heb de proef op de som genomen en een subscription afgesloten om GenIPTV uit te testen. Via de officiële website kan je een trial aanvragen. Deze trial is slechts 2 uur (!) geldig en is eigenlijk geen optie, als je een goed beeld wilt krijgen van het aanbod, kwaliteit en stabiliteit. Overigens kan je geen trial aanvragen in het weekend en tijdens zgn. matchdays of grote evenementen zoals de Oscar-uitreiking. Deze testlijn wordt aangeboden in M3U en er worden geen trials uitgegeven voor MAG- en Enigma2 devices. Om deze te kunnen testen, ben je genoodzaakt om bij de reseller(s) een subscription voor 1-week of 1-maand af te sluiten.

Het betalen voor een subscription is nog wel een dingetje.. Betaling is alleen mogelijk via cryptocurrency. Daarvoor moet je een account aanmaken op de website van Coinbase, waarbij je er rekening mee moet houden dat je je e-mailadres, telefoonnummer, identiteitsbewijs en rekeningnummer/creditcardgegevens moet verifieren. Coinbase is een beveiligd platform waar cryptovaluta's zoals Bitcoin, Ethereum en meer eenvoudig kunnen worden gekocht, verkocht en opgeslagen. Als je eenmaal het account hebt aangemaakt, moet je eerst zorgen dat je een bedrag aan euro's in je "wallet" hebt. Vervolgens betaal je een subscription, van bijvoorbeeld 10 euro, in Bitcoins aan de reseller. Over deze transacties brengt Coinbase jou ook nog een fee in rekening..

Ik heb GenIPTV nu een week uitgeprobeerd. Het aanbod van tv-zenders is groot met 12869 kanalen. De Nederlandse zenders worden aangeboden in FHD, HD en SD. Hierbij valt op dat tv-zenders die in het overzicht bij FHD staan, veelal van HD-kwaliteit zijn. De stabiliteit lijkt goed te zijn. De EPG werkt voor veel landen. Het VOD-aanbod in de groep Nederland is gering en gedateerd (tot 2019). Dat geldt ook voor de series. Er is zelfs geen aanbod van Nederlandse series. Wat ik ook mis, is de catch-up functie. Kortom, voor mij niet het aanbevelen waard als je daarvoor 80 euro per jaar moet betalen. Dan zijn er betere opties in de markt,
 
  • Like
Reacties: Diggler