geniptv

robbert1987

Expert
20 mrt 2018
551
61
216
Hallo, ik heb een vraagje over GENIPTV.
ik wil daar een abonnement van 12maanden aangaan maar ik kom dan op een pagina terecht om een cloud storage van 500gb te kopen. Klopt dit, en ga ik dan wel degelijk een M3U link krijgen?
 
Welkom :)
Dat lijkt mij mij niet maar vraag bij je zoektocht altijd eerst een gratis proefperiode aan om het kaf van het koren te scheiden.
 
Ja dat heb ik gedaan, en de proefperiode beviel mij, maar dan wil ik een abonnement van 12 maanden bestellen en dan kwam ik op een pagina van die cloud storage. Je moet het ook eens proberen. Het is echt raar...
 
12 maanden is wel een lange periode in deze roerige wereld maar succes met je zoektocht.
 
ahzo, ja dat mss wel. Bij cuvillier weet ik geen prijzen. Maar ik zou willen weten of er nog zijn die dit tegengekomen zijn bij geniptv?
 
Ik weet dat Geniptv zich voornamelijk richt op UK. Misschien heeft het hiermee ook te maken,
 
Je gaat gewoon naar het forum pplaats je vraag en de resellers melden zich wel aan, gaat heel makkelijk. Succes
 
ahzo, ja dat mss wel. Bij cuvillier weet ik geen prijzen. Maar ik zou willen weten of er nog zijn die dit tegengekomen zijn bij geniptv?

Wat betreft die prijzen die trekken ze allemaal gelijk...de reseller zal dezelfde prijs hanteren als de aanbieder.(of iets hoger afhankelijk van te bieden service)
En zoals ik al eerder schreef bij GENIPTV dekken ze zich tegen de voorwaarden die nu gelden bij PayPal het lijkt dus net alsof je CloudStorage koopt maar dit is puur alleen om te voorkomen dat klanten na 2 dgn een PayPal geschil gaan openen en netjes hun geld terug krijgen en de verkoper een verliespost heeft.
Ik verkoop ook niets meer via PayPal iedere betaling werd gezien als illegale activiteit waardoor nu mijn rekening geblokkeerd is.Nu heb ik gelukkig de mogelijkheid om het macadres te kunnen wijzigen dus op zich heeft de klant er niets aan..maar het gezeur en de tijd die je er allemaal in moet steken pff.
Post automatically merged:

Ik weet dat Geniptv zich voornamelijk richt op UK. Misschien heeft het hiermee ook te maken,
GENIPTV richt zich ook op het Franstalige kijk maar in de VOD niet alleen op UK....
 
GenIPTV heeft zijn link aangepast na dat ze zijn aangesproken door Sky UK en google , het is nu een .net geworden en alles loopt bijna via het forum
 
  • Like
Reacties: Piet van Dijk
GenIPTV heeft zijn link aangepast na dat ze zijn aangesproken door Sky UK en google , het is nu een .net geworden en alles loopt bijna via het forum
ja , maar als je op de forum, op hun logo klikt, kom je toch op de .tv uit hoor. En het is daar dat je dan een abonnement kunt aankopen, maar dan op een cloud storage pagina terecht kom.
Is dit te vertrouwen?

You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
ja , kan mss zijn. Maar ik merk toch dat er niemand is die weet hoe dit komt, en dus niemand is die een abonnement heeft genomen bij GENIPTV. Zal dus idd niet te vertrouwen zijn. Tenzij er iemand is die daar wel al klant is...
 
Of je probeer eerst de 3 maanden voor € 25,00
er staat wel een heel forum achter met discussie's over problemen, oplossingen en besprekingen zoals hier op het forum.
Ik heb er wel vertrouwen in maar wat kan er dan gebeuren dat € 25,00 kwijt ben in het ergste geval.
 
ja, ik ben nu klant bij canalonline, maar blijkbaar werken zij samen met geniptv. Want bij de zenders komt de link van geniptv. Maar canalonline is wat duurder dan geniptv, daarom dat ik twijfel
 
Ik heb sinds een paar dagen een een abbo bij geniptv, bevalt mij prima.
 
@Wimmel, ook met deze betaal techniek dat je zo genaamd cloud ruimte koopt?
Post automatically merged:

Dat ging dus gelijk op Robert hahaha.