geniptv

Nee joh, ik had al eerder aangegeven dat je in het forum een bericht zet wat je wil en dan reageren de resellers erop.
Easy done!
 
ahja zo, maar je weet dan ook niet of die resellers wel te vertrouwen zijn, en die zijn wellicht ook duurder dan of niet?
Post automatically merged:

@Wimmel, ook met deze betaal techniek dat je zo genaamd cloud ruimte koopt?
Post automatically merged:

Dat ging dus gelijk op Robert hahaha.
hehe, moet kunnen é ;)
 
ahja zo, maar je weet dan ook niet of die resellers wel te vertrouwen zijn, en die zijn wellicht ook duurder dan of niet?
Post automatically merged:


hehe, moet kunnen é ;)

De resellers die hanteren gewoon de gestelde minimale prijs.
En de resellers reageren vaak eerder op reacties als GENIPTV zelf stukje "service"zal ik maar zeggen..
Post automatically merged:

Ik denk dat ze die cloud ruimte als dekmantel gebruiken !

Dit heeft puur met de voorwaarden van PayPal te maken zonder pardon blokkeren ze namelijk je account..dus slimme oplossing van GENIPTV(y)
 
De resellers die hanteren gewoon de gestelde minimale prijs.
En de resellers reageren vaak eerder op reacties als GENIPTV zelf stukje "service"zal ik maar zeggen..
Post automatically merged:



Dit heeft puur met de voorwaarden van PayPal te maken zonder pardon blokkeren ze namelijk je account..dus slimme oplossing van GENIPTV(y)

Dus het zou te vertrouwen zijn? Want ik vind het toch raar. En het is de goedkoopste dat ik al tegengekomen ben
 
De goedkoopste en ook de slechtse is Worldiptv-server voor € 38,00 per 12 maanden
er is geen gids, geen icoontjes het staat meer te bufferen dan dat het beeld door loopt
en NL2 staat er wel tussen maar komt niet in beeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reacties: robbert1987
Dus het zou te vertrouwen zijn? Want ik vind het toch raar. En het is de goedkoopste dat ik al tegengekomen ben

Denk even goed na waarom je IPTV neemt?En waar het aan moet voldoen?
Gaat het alleen om de Sport / Filmkanalen?
Of is de VOD ook belangrijk?GENIPTV is niet echt gericht op de Nederlandse markt namelijk.

Als je de betaalsite niet vertrouwd scroll dan even door de berichten heen je zult onder de username reseller zien staan benader anders rechtstreeks een reseller via het forum Cuvillier b.v
 
het gaat eigenlijk enkel om de sportkanalen zoals ziggo, sky sports (uk), sky sport (it) ,movistar (spanje) en de play sports (belgie)
 
  • Like
Reacties: dreamshare
juist mij lid gemaakt van geniptv en op een volgend probleem gebotst. Ik kan dus geen enkele reseller contacteren, want ik kan op het forum geen nieuwe posts en reacties plaatsen. Zijn er nog die dit probleem hebben?
 
juist mij lid gemaakt van geniptv en op een volgend probleem gebotst. Ik kan dus geen enkele reseller contacteren, want ik kan op het forum geen nieuwe posts en reacties plaatsen. Zijn er nog die dit probleem hebben?

Even gekeken voor je maar als ik op de user ga staan dan kan ik gewoon een bericht naar hem toe sturen
 
Ik heb me van de week ook ingeschreven en na 36 uur kreeg ik een email dat ik was geaccepteerd als nieuw lid.
in de paar uur daarna kreeg ik 4 verschillende ressellers een mail of ik geholpen wilde worden
en of ik één of meerdere abonnementen wilde afsluiten, betalingen via PayPal of credidcart geen probleem.
Op het forum kan ik na die 36 uur gewoon met iedereen contact opnemen.
 
hallo iedereen, nog een vraagje over geniptv. Ik gebruik deze op mijn smartphone en op mijn pc. Maar ik zie op mijn smartphone, dat er meer kanalen toegevoegd zijn. Maar als ik dan kijk op mijn pc, zie ik die extra kanalen niet. Weet er iemand hoe dit zou komen? Ik gebruik zowel op mijn smartphone als op mijn pc, progdvb
 
hallo iedereen, nog een vraagje over geniptv. Ik gebruik deze op mijn smartphone en op mijn pc. Maar ik zie op mijn smartphone, dat er meer kanalen toegevoegd zijn. Maar als ik dan kijk op mijn pc, zie ik die extra kanalen niet. Weet er iemand hoe dit zou komen? Ik gebruik zowel op mijn smartphone als op mijn pc, progdvb

Heb je het als een snelkoppeling ingesteld, ander even je m3u lijn opnieuw toevoegen, zodat ie nieuwe gegevens ophaalt
 
Robbert als je in progdvb verwijst naar een locatie op je pc waar de m3u lijst staat zal hij dus niet updaten.
Als je in progdvb aangeeft naar de url dus = blablabla
dus de hele string met username en pasword dan haalt hij wel de nieuwe gegevens op, dat is het verschil.
 
aah, dus in plaats van de link te openen in de map waar ik hem heb opgeslagen, gewoon rechtstreeks de link kopieren in progdvb?
Zal dit vanavond eens proberen.