(GESLOTEN)Balkje voor snelheid ondertiteling doorzichtiger maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Funske

Actief
23 okt 2016
38
25
6
71
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Bij sommige series moet ik soms de snelheid van de ondertiteling ('Later' of 'Eerder') aanpassen tijdens het kijken.
Nou kan dat als je de balk gewoon laat staan.
Op zich geen probleem alleen is de kleur van die balk te duidelijk aanwezig. Uiteraard staat hij dan altijd op een plaats waardoor je net iets mist. :test:

Is het mogelijk om die balk wat doorzichtiger te maken. Of misschien het hele menugebeuren doorzichtiger zodat die balk ook meteen doorzichtiger is.
Ik heb alles nagelopen maar kan zo 1,2,3 niets vinden.
Alvast bedankt voor de moeite!!
 
Als je hem gesynchroniseerd hebt hoef je de balk toch niet te laten staan. Gewoon terug gaan met je pijltje of begrijp ik de vraag verkeerd
 
Of even naar de Subs sectie gaan..en een andere ondertitel selecteren. Vaak bied dit wel soelaas ook .
Telkens moeten synchroniseren , word je ook niet vrolijk van. Haalt je meteen uit de serie/ film
 
Op zich heb je helemaal gelijk RobertoKodi, maar soms word ik er ook niet vrolijk van om diverse ondertitels uit te proberen, want dan moet je ook elke keer uit de serie/film.
En als dat balkje een stuk doorzichtiger is, kan ik hem heel simpel weer even bijstellen zonder iets te missen in de serie/film.
Vandaar mijn vraag.
 
Zet eerst de film aan en de ondertiteling downloaden. Ga dan naar ongeveer het midden van de film en kijk of het synchroon loopt. Zo niet corrigeer dat en start de film opnieuw op.
 
Er zijn soms ondertitels die meerdere keren bijgesteld moeten worden tijdens de serie/film. Dus jouw tip gaat hierbij niet helpen.

Ik zoek gewoon naar een mogelijkheid om de balk meer doorzichtig te maken! En als dat niet kan, dan houdt het op en zal ik andere suggesties gaan proberen
 
Er zijn soms ondertitels die meerdere keren bijgesteld moeten worden tijdens de serie/film. Dus jouw tip gaat hierbij niet helpen.

Ik zoek gewoon naar een mogelijkheid om de balk meer doorzichtig te maken! En als dat niet kan, dan houdt het op en zal ik andere suggesties gaan proberen
Nee het is niet mogenlijk om die balk doorzichtig te maken...niet via settings in kodi zelf
 
Tja, jammer dan!
Maar dank je voor je antwoord, dan weet ik waar ik aan toe ben!
 
Tja, jammer dan!
Maar dank je voor je antwoord, dan weet ik waar ik aan toe ben!
Graag gedaan

Hoop dat je vraag beantwoord is...sluit ik dit topic bij deze

Mocht de topic starter het hier niet mee eens zijn mag hij mij een pm doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.