Niet via Playstore maar rechtstreeksJe moet ingelogd zijn om deze link te bekijken.zal denk ook niet gaan.
Wellicht heeft onze nieuwe VIP die apk nog wel ergens in de kast liggen
Dank dat is een stelling die ik onderschrijf ....maar men vraagt en wij draaien .Al blijf ik wel van mening dat je beter naar 17 kan gaan maar dat zijn keuzes
Support is zeer slecht, zeer onvriendelijk en niet behulpzaam!
Wanneer er per mail wordt gezegd dat ik maar moet opflikkeren na wat simpele vragen of een account met 2 connecties ook mogelijk is vind ik belachelijk!
email adres klopt, ik wou ook graag bijbetalen.. inmiddels al een andere aanbieder gevonden die dit wel netjes voor elkaar heeft.
Dat is onmogelijk ik ben de vriendelijkheid zelveOh haha op die manier ik dacht dat je reageerde op @LeX
Helaas heb ik dat onlangs zelf ondervonden en dat is jammer want voor je klanten ga je tot het uiterste .Ja sinds @Eric Hebs een andere weg is ingeslagen is het helaas niet meer hetzelfde
kan ik ook alleen maar be-amen. Op Eric kon je nog rekenen, deze dus echt niet meerSupport is zeer slecht, zeer onvriendelijk en niet behulpzaam!
Ook kanalen welke niet werken en door geeft krijg je standaard mail en vervolgens gebeurd er niet veel..nu bv ned 3 HD een test beeld en zo zijn er nog een paar Out tv al paar weken niks of soms stotterend iets maar geen beeld doetnu bufferen..(Film 1 Action)kan ik ook alleen maar be-amen. Op Eric kon je nog rekenen, deze dus echt niet meer
Post automatically merged:
VOD is ook al een half jaar niet meer bijgewerkt, jammer als je met een mag kijkt
En dat hoeft echt niet zo moeilijk te zijn want andere hebben al een Telegramgroep voor hun aangemaakt waar ze alleen maar een mannetje op hoeven te zettenHopen dat ze snel hun service gaan verbeteren
omdat ik hier lees dat de problemen met abrupt afsluiten van IPTV niet aanwezig is bij kodi 16. dus ik wilde dat eens proberen.Kodi via usb .apk installeren maar waarom zou je terug willen naar 16 dan ga je veel missen hoor.
ik wacht ook al een week op antwoord.Support is zeer slecht, zeer onvriendelijk en niet behulpzaam!
ik heb kodi 17.6 verwijderd en 17.5 erop gezet en deze lijkt wat stabieler te zijn.als ik soms tv aan t kijken ben sluit het kanaal en gaat ie automatisch terug naar kodi. is dit normaal?
beste HIPTV,
ik ben ook klant bij jullie altijd goedgeholpen en geen problemen met beeld maar zeker de afgelopen tijd alleen maar problemen, en op mijn mail rageren doen jullie ook niet meer, heel jammer, zo verlies je alleen maar je klanten, na verstrijken van mijn termijn ga ik oop zoek naar andere aanbieders,
leden------------- weten jullie welke provider ik kan kiezen waar je wel geholpen word als je problemen hebt
bedankt
noes
Een open brief gericht gericht aan Hiptv en nu maar hopen dat ze hier meelezen ! of nog beter dat ze tijd vrijmaken om er ook inhoudelijk op te reageren.beste HIPTV,