(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kodi via usb .apk installeren maar waarom zou je terug willen naar 16 dan ga je veel missen hoor.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Niet via Playstore maar rechtstreeks zal denk ook niet gaan.
Wellicht heeft onze nieuwe VIP die apk nog wel ergens in de kast liggen :D
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Niet via Playstore maar rechtstreeks zal denk ook niet gaan.
Wellicht heeft onze nieuwe VIP die apk nog wel ergens in de kast liggen :D

Is het niet zo dat als je je box gewoon reset dat je dan standaard al die kodi 16 erop hebt staan? bij de mxq pro is dat wel namelijk ?
Maar ik wil wel even kijken of ik die kodi 16 apk heb ;)

Hier is Kodi 16.1 jarvis

Al blijf ik wel van mening dat je beter naar 17 kan gaan maar dat zijn keuzes ;)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Wanneer er per mail wordt gezegd dat ik maar moet opflikkeren na wat simpele vragen of een account met 2 connecties ook mogelijk is vind ik belachelijk!
 
Wanneer er per mail wordt gezegd dat ik maar moet opflikkeren na wat simpele vragen of een account met 2 connecties ook mogelijk is vind ik belachelijk!

Oh haha op die manier ik dacht dat je reageerde op @LeX ;)

Ja dat is geen manier van spreken tegen (toekomstige) klanten!! en je weet zeker dat je met de echte HIPTV van doen hebt want overal lopen oplichters rond.

En 2 connecties tegelijk met 1 account kan niet,daarvoor moet je bij betalen ;)
 
email adres klopt, ik wou ook graag bijbetalen.. inmiddels al een andere aanbieder gevonden die dit wel netjes voor elkaar heeft.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
email adres klopt, ik wou ook graag bijbetalen.. inmiddels al een andere aanbieder gevonden die dit wel netjes voor elkaar heeft.

Dat kan ook inderdaad.

Ja sinds @Eric Hebs een andere weg is ingeslagen is het helaas niet meer hetzelfde op het forum wbt HIPTV,we zullen moeten roeien met de riemen die we hebben.
 
Support is zeer slecht, zeer onvriendelijk en niet behulpzaam!
kan ik ook alleen maar be-amen. Op Eric kon je nog rekenen, deze dus echt niet meer
Post automatically merged:

VOD is ook al een half jaar niet meer bijgewerkt, jammer als je met een mag kijkt
 
kan ik ook alleen maar be-amen. Op Eric kon je nog rekenen, deze dus echt niet meer
Post automatically merged:

VOD is ook al een half jaar niet meer bijgewerkt, jammer als je met een mag kijkt
Ook kanalen welke niet werken en door geeft krijg je standaard mail en vervolgens gebeurd er niet veel..nu bv ned 3 HD een test beeld en zo zijn er nog een paar Out tv al paar weken niks of soms stotterend iets maar geen beeld doetnu bufferen..(Film 1 Action)
 
Is eric er mee gestopt met hiptv? Hopen dat ze snel hun service gaan verbeteren. Want ik ben best tevreden met hun zender aanbod. En die vod is niet echt up tot date maar dat vind ik persoonlijk niet zo erg gebruik die toch amper. Heb ook een tijdje rapid gehad en de streams waren qua beeld scherper alleen jammer dat het Nederlandse en Belgische aanbod een stuk kleiner is. Dat zou hip tv van mij echt kunnen verbeteren. Maar heb persoonlijk niet echt veel problemen met hiptv. Kan ook te maken hebben met dat ik iptv alleen boven op de slaapkamer gebruik.
 
Hopen dat ze snel hun service gaan verbeteren
En dat hoeft echt niet zo moeilijk te zijn want andere hebben al een Telegramgroep voor hun aangemaakt waar ze alleen maar een mannetje op hoeven te zetten
 
Kodi via usb .apk installeren maar waarom zou je terug willen naar 16 dan ga je veel missen hoor.
omdat ik hier lees dat de problemen met abrupt afsluiten van IPTV niet aanwezig is bij kodi 16. dus ik wilde dat eens proberen.
Post automatically merged:

Support is zeer slecht, zeer onvriendelijk en niet behulpzaam!
ik wacht ook al een week op antwoord.
Post automatically merged:

als ik soms tv aan t kijken ben sluit het kanaal en gaat ie automatisch terug naar kodi. is dit normaal?
ik heb kodi 17.6 verwijderd en 17.5 erop gezet en deze lijkt wat stabieler te zijn.
 
Laatst bewerkt:
beste HIPTV,

ik ben ook klant bij jullie altijd goedgeholpen en geen problemen met beeld maar zeker de afgelopen tijd alleen maar problemen, en op mijn mail rageren doen jullie ook niet meer, heel jammer, zo verlies je alleen maar je klanten, na verstrijken van mijn termijn ga ik oop zoek naar andere aanbieders,

leden------------- weten jullie welke provider ik kan kiezen waar je wel geholpen word als je problemen hebt

bedankt
noes
 
beste HIPTV,

ik ben ook klant bij jullie altijd goedgeholpen en geen problemen met beeld maar zeker de afgelopen tijd alleen maar problemen, en op mijn mail rageren doen jullie ook niet meer, heel jammer, zo verlies je alleen maar je klanten, na verstrijken van mijn termijn ga ik oop zoek naar andere aanbieders,

leden------------- weten jullie welke provider ik kan kiezen waar je wel geholpen word als je problemen hebt

bedankt
noes

Dat ligt geheel aan de problemen die je ervaart?
Menig IPTV aanbieder koopt zijn streams in als daar de problemen zich voordoen dan kan hij ook alleen maar afwachten.
En een reseller kan al helemaal niets of weinig doen...bij de grote aanbieders zoals IPTV Community (IPTV Stack) wordt dit heel snel op het forum aangegeven als er storing is..

En ik ben het wel met je eens als je een "service" verkoopt dan moet je wel alles in het werk stellen om dat na te komen..
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Hier ook vorige maand afscheid genomen van HIPTV, jammer het was zo mooi, maar wie er nu achter zitten? Dat zijn geen service ingerichte mensen, vermoeden is, groepje graaiers
 
  • Like
Reacties: raymie
Status
Niet open voor verdere reacties.