(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het toch jammer dat mijn backup lijntje van 20 Euro al wél weer beeld geeft terwijl mijn dure HIPTV / Excodus lijn nog helemaal niks heeft lopen. En dat ze matig communiceren over de overgang van HIPV naar Exodus is gewoon een feit. Dus als er mensen hier niet happy mee zijn en dat hier melden voegt dat wat mij betreft wel degelijk iets toe.
wat/wie is je backup lijntje ?
 
Gisteravond wel beeld via HIPTV/Exodus, maar vandaag willen de kanalen niet eens laden, en is de zaak dus geheel onberijkbaar. Zijn er mensen die enig bericht hebben gehad van het nieuwe Exodus? IK behoor ook tot de groep HIPTV klanten die sinds de 'overname' überhaupt nog helemaal niets vernomen hebben...
 
Gisteravond wel beeld via HIPTV/Exodus, maar vandaag willen de kanalen niet eens laden, en is de zaak dus geheel onberijkbaar. Zijn er mensen die enig bericht hebben gehad van het nieuwe Exodus? IK behoor ook tot de groep HIPTV klanten die sinds de 'overname' überhaupt nog helemaal niets vernomen hebben...
Bij mij hetzelfde helaas. Ik krijg al een foutmelding bij het laden van de kanalen dus het is weer goed mis daar.
Wordt tijd om een serieus alternatief te gaan zoeken wat mij betreft.
Communicatie en continuïteit is helaas een stuk slechter geworden sinds de "geruisloze" overname van HIPTV.
Ik ga in ieder geval niet meer verlengen hier.
 
Gisteravond wel beeld via HIPTV/Exodus, maar vandaag willen de kanalen niet eens laden, en is de zaak dus geheel onbereikbaar. Zijn er mensen die enig bericht hebben gehad van het nieuwe Exodus? IK behoor ook tot de groep HIPTV klanten die sinds de 'overname' überhaupt nog helemaal niets vernomen hebben...

Nog mensen die vandaag geen beeld meer hebben via HIPTV/Exodus? Ik geef ze nog even de tijd om zaken in orde te maken, maar kijk wel al uit naar andere speler op de markt. Ik ben namelijk wel opzoek naar IPTV die mij de Belgische voetbal kan geven, iemand tips waar ik die kan vinden, heeft Alie zo'n zenderpakket?
 
Nog mensen die vandaag geen beeld meer hebben via HIPTV/Exodus? Ik geef ze nog even de tijd om zaken in orde te maken, maar kijk wel al uit naar andere speler op de markt. Ik ben namelijk wel opzoek naar IPTV die mij de Belgische voetbal kan geven, iemand tips waar ik die kan vinden, heeft Alie zo'n zenderpakket?

Jupz, hier hetzelfde..
Bij mij krijg ik steeds een error, SMARTTV app opnieuw gestart en opnieuw MAC-adres ingevuld via siptv, alles zonder resultaat.
Gelukkig is mijn abo over 2 weken afgelopen.
Ik wacht nog tot het weekend af, mocht er geen verbetering zijn dan stap ik over naar Gofastiptv of naar Mytvonline...

Ze reageren helemaal nergens meer op, jammer dat ze een paar weken geleden nog een belofte deden dat we "ons geen zorgen" hoeven te maken...
 
Nog mensen die vandaag geen beeld meer hebben via HIPTV/Exodus? Ik geef ze nog even de tijd om zaken in orde te maken, maar kijk wel al uit naar andere speler op de markt. Ik ben namelijk wel opzoek naar IPTV die mij de Belgische voetbal kan geven, iemand tips waar ik die kan vinden, heeft Alie zo'n zenderpakket?
Ik zou zeggen probeer Geniptv, vraag maar een test
 
Gisteravond wel beeld via HIPTV/Exodus, maar vandaag willen de kanalen niet eens laden, en is de zaak dus geheel onberijkbaar. Zijn er mensen die enig bericht hebben gehad van het nieuwe Exodus? IK behoor ook tot de groep HIPTV klanten die sinds de 'overname' überhaupt nog helemaal niets vernomen hebben...
Ik behoor ook tot de groep die nog nooit wat heeft gehoord van Hiptv/Exodus, ik ben helemaal klaar met die bende, en ik neem nooit meer een jaar abbo, hier heb ik wel van geleerd. Vind het zeer irritant dat niemand ooit de moeite heeft genomen om zijn klanten te informeren. Ik stap na het weekend over naar mytvonline
 
  • Like
Reacties: Wolfgang
Jupz, hier hetzelfde..
Bij mij krijg ik steeds een error, SMARTTV app opnieuw gestart en opnieuw MAC-adres ingevuld via siptv, alles zonder resultaat.
Gelukkig is mijn abo over 2 weken afgelopen.
Ik wacht nog tot het weekend af, mocht er geen verbetering zijn dan stap ik over naar Gofastiptv of naar Mytvonline...

Ze reageren helemaal nergens meer op, jammer dat ze een paar weken geleden nog een belofte deden dat we "ons geen zorgen" hoeven te maken...
Ik ben net 2 weken geleden overgestapt naar Gofastiptv, nadat HIP was verlopen. Leek redelijk te werken, maar gisteren geen NPO3 en vandaag geen enkele van de Nederlandse zenders werkt. :-(((. Update: meeste werkt weer, zal te maken hebben met de grote europeese actie.
 
Laatst bewerkt:
Het gebrek aan communicatie vanuit HIPTV/Exodus is inderdaad om te janken. HIPTV is verdwenen, en van het mysterieuze Exodus TV is online geen spoor te vinden. Ongelukkig gekozen naam ook, aangezien de al langer bestaande kodi add-on met dezelfde naam...

Omdat ik dus van niemand iets hoor, en geen idee heb hoe ik nu iemand zou moeten bereiken ben ik zelf op onderzoek uitgegaan...

Na een beetje neuzen in de laatste m3u van hiptv/exodus die ik nog op de harde schijf had staan is het mij gelukt om mij weer beeld te krijgen op TV. Het betreft een aanpassing in de ooit door HIPTV verstrekte URL. Ik denk dat ik deze aanpassing hier op dit forum niet mag delen gezien de forum regels, maar mocht je nog een redelijk recente m3u lijst hebben, dan is daar de oplossing in te vinden...
 
  • Like
Reacties: Wolfgang
Het gebrek aan communicatie vanuit HIPTV/Exodus is inderdaad om te janken. HIPTV is verdwenen, en van het mysterieuze Exodus TV is online geen spoor te vinden. Ongelukkig gekozen naam ook, aangezien de al langer bestaande kodi add-on met dezelfde naam...

Omdat ik dus van niemand iets hoor, en geen idee heb hoe ik nu iemand zou moeten bereiken ben ik zelf op onderzoek uitgegaan...

Na een beetje neuzen in de laatste m3u van hiptv/exodus die ik nog op de harde schijf had staan is het mij gelukt om mij weer beeld te krijgen op TV. Het betreft een aanpassing in de ooit door HIPTV verstrekte URL. Ik denk dat ik deze aanpassing hier op dit forum niet mag delen gezien de forum regels, maar mocht je nog een redelijk recente m3u lijst hebben, dan is daar de oplossing in te vinden...
Ben nu wel erg benieuwd wat je precies gedaan hebt, heeft het met de naam in de m3u te maken? Zo niet geef wat meer info
 
Je hebt ooit van hiptv een url gekregen naar je m3u file, deze ziet er alsvolgt uit:



Als je de provider.specifieke.url vervangt met een andere url die te vinden is in een opgeslagen recente HIPTV/Exodus m3u, dan werkt het weer. Gezien de forum regels mag ik deze URL volgens mij niet geven, omdat ik dan naar content verwijs.
 
Je hebt ooit van hiptv een url gekregen naar je m3u file, deze ziet er alsvolgt uit:



Als je de provider.specifieke.url vervangt met een andere url die te vinden is in een opgeslagen recente HIPTV/Exodus m3u, dan werkt het weer. Gezien de forum regels mag ik deze URL volgens mij niet geven, omdat ik dan naar content verwijs.

Dank je je hebt hellemaal gelijk kijk naar de m3u lijst en het antwoord staat voor je neus zonder na content te verwijzen heet exodus tv eigenlijk TREXIPTV
duidelijker kan ik het in elk geval niet maken alle zenders werken weer!
 
Je hebt ooit van hiptv een url gekregen naar je m3u file, deze ziet er alsvolgt uit:



Als je de provider.specifieke.url vervangt met een andere url die te vinden is in een opgeslagen recente HIPTV/Exodus m3u, dan werkt het weer. Gezien de forum regels mag ik deze URL volgens mij niet geven, omdat ik dan naar content verwijs.

Even voor alle duidelijkheid moet je 'provider.specifieke.url' vervangen door wat anders die je in mail hebt gekregen van hiptv... Maar helaas heb ik geen mail ontvangen van nieuwe m3u url...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.