(Gesloten) HIPTV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er is ,volgens mij ,geen beste IPTV aanbieder. Het hangt af van wat je behoeften zijn. Enkele voorbeelden voor de Belgen.
HIPTV is goed met Play sport maar heeft maar een middelmatig aanbod aan franse zenders . Wel veel vod met NL Subs
Rapid heeft dan weer helemaal geen Play sport (jammer) maar ook wel veel vod met NL Subs. Beter frans pakket.
Hiptv en Rapid zijn voor Nederlanders Top.
GENIPTV top aan frans pakket . Play sport heel instabiel ,dan wel dan weer niet. Helemaal geen vod met NL Subs. Goedkoper.
grts
Ja helemaal mee eens. Het is erg persoonlijk. Wat vind je belangrijk, waar ben je tevreden mee etc.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik heb 3 maanden geleden een test van hiptv, rapidiptv en HD Unlimited NL getest voor 1 dag, de een heeft meer kanalen de andere weer meer sport en bij de andere weer meer films er in. De kwaliteit is maar net waar je voorkeur naar uit gaat. Mijn voor keur ging voor alleen voor de sport zenders en die vond ik bij HD Unlimited NL Sport: het beste wel de prijs is wat duur 60 euro per jaar en ik heb hem nu 2 maanden en moet zeggen het is SUPER geen problemen bij top wedstrijd F1 of voetbal en dat is me ook veel waard.
Groetjes JoJo
 
Zie het zo ga je voor kwantiteit dus veel aanbod en matige beeldkwaliteit dan ga voor iptv.
Maar maak je een bewuste keuze voor kwaliteit en minder zenders (zenders waar je toch nooit naar kijkt) dan is een schotel maar ook kabel/glasvezel de absolute nummer één.
 
Zie het zo ga je voor kwantiteit dus veel aanbod en matige beeldkwaliteit dan ga voor iptv.
Maar maak je een bewuste keuze voor kwaliteit en minder zenders (zenders waar je toch nooit naar kijkt) dan is een schotel maar ook kabel/glasvezel de absolute nummer één.
Matig... ik noem het liever redelijk tot goed, en de schotel/kabel/glasvezel is dan perfect (het best mogelijke) :)
 
HIPTV is niet onder eigen beheer..ook hun zijn gewoon reseller van een grotere aanbieder.
Ik heb betere kwaliteit streams gezien.
En de VOD van HIPTV is summier wat aanbod met weinig recente nieuwe films en hoe de bibliotheek is toegevoegd alles staat door elkaar.

Persoonlijk vind ik de kwaliteit van IPTV via Rapid het beste alle kanalen zijn top zoals het hoort.
De VOD is goed gevuld met veel multisubs films.

Een goede goedkope aanbieder met strak beeld is GENIPTV de VOD is eigenlijk alleen voor Franse kijkers opgezet.

Een goede reseller die streams kan aanbieden via Jinbox levert ook kwaliteit en is vooral geschikt voor de Nederlandse markt (maar hierdoor wel iets duurder in aanschaf maar de resellers zitten wel dicht op het vuur en alle mail wordt in het Nederlands beantwoord)

Dan zijn er nog resellers die leveren via client-proiptv ook die is perfect wat beeld en VOD geheel op de Nederlandse markt gericht.

Dit zijn mijn eigen bevindingen ik heb nog wel tig andere aanbieders geprobeerd maar deze durf ik allemaal aan te bieden naar mijn klanten.

Groet Dreamshare
Ben ik het volledig mee eens ook mijn voorkeur gaat uit naar Rapid.
 
Matig... ik noem het liever redelijk tot goed, en de schotel/kabel/glasvezel is dan perfect (het best mogelijke) :)
Mocht je ooit de gelegenheid hebben het Duitse ZDF via de schotel te vergelijken met de zelfde zender op iptv ,en dan via de tv in mijn handtekening ......:sneaky:
 
  • Like
Reacties: raymie
Dan zou ik alsnog hetzelfde zeggen, met de aantekening dat het op beide plekken Duitse onzin is :p :)
Geachte collega kom een keer op de koffie zodat ik u kan overtuigen :p
Maar we dwalen af het gaat hier over Hiptv
 
  • Like
Reacties: raymie
Geachte collega kom een keer op de koffie zodat ik u kan overtuigen :p
Maar we dwalen af het gaat hier over Hiptv
We gaan hier toch geen Duitse propaganda promoten? :lol: Haha maar ik moet je wel gelijk geven FHD zenders via de schotel zijn echt in prachtige kwaliteit en hoge bitrate maar verder is de schotel gewoon k*t, vooral met slechter weer. (En nog niet te spreken over de vele SD zenders terwijl we bijna in f*cking 2018 leven...) Kan IPTV wel een voorbeeld aannemen aan die hoge kwaliteit maar dan krijg je weer meer storingen en mensen die klagen omdat hun apparatuur het niet aankan.. Lastige keuzes.
 
Nog geen ervaring met Rapid. Door verschillende posts hier begonnen met HIPTV en tot nu toe aardig tevreden.
Gewone HD zenders (NPO, RTL) in HD ontvangen prima. Maar minder populaire streams voor de kinderen (telekids ed) zijn soms echt om te huilen betreft kwaliteit.

Misschien eens trial van Rapid proberen. Op jaarbasis zijn ze nog goedkoper dan HIPTV...
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb nu twee maanden HIPTV en Rapid en ze zijn in doorsnee gelijkwaardig behalve bij de voetbalwedstrijden daar is HIPTV vaak rafelig en ook bij de minder gangbare zenders kies ik voor Rapid. HIPTV heeft weer meer keuze en zo heeft de een dit de ander dat.Voetbal kijk ik daarom via mijn KPN totaal abo, dat is nooit een probleem.
 
Ik heb nu twee maanden HIPTV en Rapid en ze zijn in doorsnee gelijkwaardig behalve bij de voetbalwedstrijden daar is HIPTV vaak rafelig en ook bij de minder gangbare zenders kies ik voor Rapid. HIPTV heeft weer meer keuze en zo heeft de een dit de ander dat.Voetbal kijk ik daarom via mijn KPN totaal abo, dat is nooit een probleem.
Dit was voor mij de doorslag, om naar rapid te gaan.
Heb ze allemaal getest . Jinbox , Geniptv, necro, hiptv, Unlimited, Benelux you name it...
Was zeer tevreden met hiptv, maar toen ineens veel kanalen niet meer in ac3 door te geven. Toen ghosting op Sport.. toen was ik er klaar mee.
Unlimited had ook sport op hoge bitrate tov . Maar om 60 euro voor paar kanalen...
Nu voor 75 heel jaar bij rapid...en dan alle kanalen .. Heb je storing...ff naar je dashboard binne 20 min vaak al antwoord.
 
Nog geen ervaring met Rapid. Door verschillende posts hier begonnen met HIPTV en tot nu toe aardig tevreden.
Gewone HD zenders (NPO, RTL) in HD ontvangen prima. Maar minder populaire streams voor de kinderen (telekids ed) zijn soms echt om te huilen betreft kwaliteit.

Misschien eens trial van Rapid proberen. Op jaarbasis zijn ze nog goedkoper dan HIPTV...
Niet alleen de genoemde streams voor kinderen maar enkele regionale omroepen is het echt ook bagger.
Een voorbeeld is L1 (kan194)uit Limburg met zijn 480p niet om aan te zien :(
 
Niet alleen de genoemde streams voor kinderen maar enkele regionale omroepen is het echt ook bagger.
Een voorbeeld is L1 (kan194)uit Limburg met zijn 480p niet om aan te zien :(

Limburg???? Daar zijn ze sowieso niet snel :ROFLMAO:
 
Voor de Vlaamse voetballiefhebbers kan Rapid nooit een optie zijn zo lang de Plays sports streams ontbreken.
Wat Ziggo / Fox sport is voor nederland is Play sports voor vlaanderen.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
De HD kanalen en dan vooral de voetbalkanalen zijn soms echt niet om naar te kijken en ja een hoop zouden zeggen het is acceptabel maar ja ik ben satelliet gewend en dan is de HD ook echt HD.(ik zelf kijk geen sport maar mijn klanten dus weer wel)

Bedoel je dan toevallig 'strepen' als een bal snel van links naar rechts gaat. Ik merk dat mijn beeld dit laat zien. Al erg veel instellingen geprobeert, ook een erg hoge resolutie maar dan kreeg ik weer veel last van haperingen. Ben benieuwd of je met 'niet naar te kijken' de strepen in het beeld bedoeld.
 
Bedoel je dan toevallig 'strepen' als een bal snel van links naar rechts gaat. Ik merk dat mijn beeld dit laat zien. Al erg veel instellingen geprobeert, ook een erg hoge resolutie maar dan kreeg ik weer veel last van haperingen. Ben benieuwd of je met 'niet naar te kijken' de strepen in het beeld bedoeld.

Ja inderdaad dit bedoelde ik bijna alle snelle bewegingen ook hardlopende personen waren dan opgebouwd uit streepjes...ik weet niet of dit bij mij iets duidelijker zichtbaar werd omdat de box draait op een 65 inch scherm?

Voor de Vlaamse voetballiefhebbers kan Rapid nooit een optie zijn zo lang de Plays sports streams ontbreken.
Wat Ziggo / Fox sport is voor nederland is Play sports voor vlaanderen.

Ik denk dat dit gewoon een kwestie van tijd is tot dat er een belg streams gaat aanbieden naar Rapid..daarna zullen hun dit gewoon in het pakket mee gaan opnemen...Ik kijk schotel en bezit een originele TVV kaart ik heb op de schotel ook (nog) geen Play Sports....Bijna alle wedstrijden worden op diverse bronnen uitgezonden zei het dan samenvattingen of complete wedstrijden het is maar net wat je wilt?
Sinds dat FoxSport 2 internationaal op een nog niet "openbare gehackte" codering draait zijn veel mensen er achter gekomen dat het zelfde op andere sportkanalen werd uitgezonden en hun hebben hier dus IPTV voor genomen..

Persoonlijk zou ik mijn keuze echt niet van 2 sportzenders af laten hangen...ik denk dat in de meeste gezinnen moeders de vrouw de broek aanheeft en zenders verlangd waar Goede Tijden of Utopia op te zien is :p
 
Ja inderdaad dit bedoelde ik bijna alle snelle bewegingen ook hardlopende personen waren dan opgebouwd uit streepjes...ik weet niet of dit bij mij iets duidelijker zichtbaar werd omdat de box draait op een 65 inch scherm?

Dank voor je bericht, dat scheelt mij veel werk om uit te zoeken om dit weg te krijgen. Heb helaas ook een jaarabbo afgenomen vorige maand, dus nog even geduld hebben.
 
Dank voor je bericht, dat scheelt mij veel werk om uit te zoeken om dit weg te krijgen. Heb helaas ook een jaarabbo afgenomen vorige maand, dus nog even geduld hebben.

Graag gedaan het maakt ook niets uit welke ontvanger ik heb diverse geprobeerd op alle dezelfde problemen zichtbaar.
Wel is op b.v een 32inch scherm het minder zichtbaar.Maar ja als je normaal op een "dik" scherm zit te kijken dan ga je tijdens een wedstrijd niet naar een postzegel zitten turen lijkt mij toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.