[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar hebben meer mensen dit meegemaakt het voelt nu of ik genaaid word door soonjus terwijl normaal gesproken zouden ze heel relax zijn
 
Iets verder terug in dit forum is al gedeeld dat ze hier gewoon heel strikt op zijn. Waarschijnlijk per ongeluk nog op de mobiel tivimate nog niet goed afgesloten oid. Ze hebben gewoon dubbele activiteit gespot en daar zijn ze heel streng op.
 
Iets verder terug in dit forum is al gedeeld dat ze hier gewoon heel strikt op zijn. Waarschijnlijk per ongeluk nog op de mobiel tivimate nog niet goed afgesloten oid. Ze hebben gewoon dubbele activiteit gespot en daar zijn ze heel streng op.
Maar dan is dat per ongeluk maar geen reden dan om gelijk niet meer te leveren als je nog een half jaar te gaan hebt?
 
Tsja heel sneu voor jou. Maar als het systeem ziet dat er op 1 account dubbel wordt ingelogd en dan de boel blocked daar kunnen zij ook weinig aan doen(dan moet je er maar voor zorgen dat het niet mogelijk is)
 
Tsja heel sneu voor jou. Maar als het systeem ziet dat er op 1 account dubbel wordt ingelogd en dan de boel blocked daar kunnen zij ook weinig aan doen(dan moet je er maar voor zorgen dat het niet mogelijk is)
Wat ik had begrepen dat je niet dezelfde stream tegelijk kon kijken dat je wel gewoon kon inloggen op meerdere devices en al zeker noets van blocken gehoord
 
Tsja, dan is er in de communicatie iets fout gegaan want ga er maar vanuit dat de lijn gewoon geblocked is door de dubbele inlog
Post automatically merged:

Als je op 1 account Ned1 kijkt en op een ander device met dezelfde login bijvb rtl4 kijk je dubbele streams met 1 account, dat gaat niet werken
 
Opnemen en andere zender kijken kan wel op zelfde device.
Dat zou dan eigenlijk ook als 2 streams gezien moeten worden.
Of speelt dan mee dat je maar op 1 device bezig bent.
 
Opnemen en andere zender kijken kan wel op zelfde device.
Dat zou dan eigenlijk ook als 2 streams gezien moeten worden.
Of speelt dan mee dat je maar op 1 device bezig bent.
Ja dat vraag ik me ook af. Het is inderdaad vreemd dat dat kan omdat ik dan ook het idee heb dat je met 2:streams bezig bent
Maar wel mooi natuurlijk dat dat kan
 
Opnemen en andere zender kijken kan wel op zelfde device.
Dat zou dan eigenlijk ook als 2 streams gezien moeten worden.
Of speelt dan mee dat je maar op 1 device bezig bent.
Dat is echt van de provider afhankelijk, bij vele geeft dit hetzelfde probleem. Dan kun je opnemen wat je kijkt(wat je bijna niet doet) maar wil je de ene zender zien en een andere zender opnemen dan moet je bij vele al een dubbel account hebben ivm 2 streams vanaf 1 account
 
Dat is echt van de provider afhankelijk, bij vele geeft dit hetzelfde probleem. Dan kun je opnemen wat je kijkt(wat je bijna niet doet) maar wil je de ene zender zien en een andere zender opnemen dan moet je bij vele al een dubbel account hebben ivm 2 streams vanaf 1 account
Bij 4kott is dit mogelijk al loopt het dan niet altijd even soepel.
 
Ik heb het dubbel kijken bij 4kott ook al eens per ongeluk geprobeerd door een foutje in de coordinatie met het thuisfront.

De symptomen in tivimate zijn dat hij er steeds mee stopt, buffert en weer verder gaat. Volgens mij vliegt er gewoon constant één van de twee streams uit. Op een bepaald moment ging het helemaal niet meer vanuit het buitenland. Daarna had ik een IP blok te pakken, die mevrouw homebee weer kon verwijderen. Standaard zit die IP blok er geloof ik toch op, pas als je vraagt om "VPN" vrij te schakelen, halen ze hem eraf. Heb nu maar een tweede account genomen, 2 lijntjes ging niet.
 
Klopt. Bij mij ook problemen met zoveel tv kijken. Als opnemen. (Geen stabiel beeld met Tivimate)
Heb hier vanwege thuiswerken de hele dag de tv aanstaan, totaal geen last van buffering gelukkig. Zelf gebruik ik opnemen niet, zal dit is gaan testen.
 
Ik kan IPTV België (je vindt het wel als je in google dit ingeeft, ergens eerste link) zeer sterk aanraden. 50 eur/jaar, IP unlocked, Adult, catch-up en is een 4kott URL. Dus gewoon het 4kott aanbod. Betalen via storting (hij vraagt een screenshot), communicatie over whatsapp. Eerst testlink ontvangen en nu een jaar xtream login.
Prijzig als het 4kott is
 
Ik kan IPTV België (je vindt het wel als je in google dit ingeeft, ergens eerste link) zeer sterk aanraden. 50 eur/jaar, IP unlocked, Adult, catch-up en is een 4kott URL. Dus gewoon het 4kott aanbod. Betalen via storting (hij vraagt een screenshot), communicatie over whatsapp. Eerst testlink ontvangen en nu een jaar xtream login.
  • 12000 Live channels
  • 5000 Movies and TV Show

De mijne van Sjoonjus heeft veel meer Movies en TV Show.
 
Hallo. Tot nu toe heb ik CCAM gebruikt, maar ik wil graag overstappen naar IPTV.

Ik heb gezien dat de beste opties 4KOTT en Trex zijn.

Voor 4KOTT nam ik contact op met de SoonJusIPTV die me een 1-jarig account aanbood voor 40$.

Voor Trex heb ik veel gebruikers Homebee zien aanbevelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het zal wel al een miljoen keer gevraagd zijn. Maar 196 pagina's doorzoeken vind ik nogal tijdrovend.
Uiteraard wel geprobeerd. Maar ik kan het antwoord niet vinden. Daarom toch de vraag:

KOTT, OTT, TREX... wat is precies het verschil.

Voor zover ik het begrijp zijn het verschillende diensten die door verschillende aanbieders gedistribueerd worden. Maar feitelijk maakt het niet bij welke aanbieder je een abonnement afneemt, de content (link) is hetzelfde.
Omschrijf ik het hiermee goed?

Wel zou ik graag het verschil willen weten tussen (K)OTT en TREX. Trex is 'duurder' maar heeft ook meer kanalen. Is dat het enige verschil? Of heeft kwaliteit / stabiliteit hier ook nog iets mee te maken.

PS: Mocht dit elders al ergens heel duidelijk omschreven zijn, dan volstaat een linkje natuurlijk ook ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.