[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de naam van de aanbieder waar je het over hebt, of zoekopdracht in ali, dan ga ik die ook eens proberen. Geen link plaatsen ;)
Evybuy ging het om. Maar die is denk ik doorgegaan onder een andere naam o.i.d., want die is nu niet meer vindbaar zie ik. In juni dit jaar had ik het besteld.
 
  • Like
Reacties: koiram
Hoi allemaal

Ik weet niet of ik het hier mag melden maar wil mensen waarschuwen

Ik heb ook via ali expres voor een jaar gekocht krijg dan een url wie niet werkt en ze reageren niet meer weg 23 euro het zijn oplichters
Je jan wel een test krijgen die werkt ga je kopen vergeet het maar je geld weg
De naam is (Rokytop official store ) koop daar niets

Gr klinker
 
Hoi allemaal

Ik weet niet of ik het hier mag melden maar wil mensen waarschuwen

Ik heb ook via ali expres voor een jaar gekocht krijg dan een url wie niet werkt en ze reageren niet meer weg 23 euro het zijn oplichters
Je jan wel een test krijgen die werkt ga je kopen vergeet het maar je geld weg
De naam is (Rokytop official store ) koop daar niets

Gr klinker
klacht indienen bij alie heb ik ook een keer gedaan en binnen een dag mijn geld terug
 
Klacht in gediend

Zijn er nog wel wie zijn te vertrouwen op aly wie heeft er dan wel goede ervaring mee
 
Weet iemand welke subscription ik moet kiezen bij wesopro om een m3u link te krijgen? Smart-tv of Android?
 
Ik woon in België, ben een een noob in het iptv gebeuren, en ben vooral geïnteresseerd in Vlaamse en Nederlandse kanalen en verder Engelstalig/Brits. Nu vraag ik mij het volgende af:

Hoe compleet is het zenderaanbod van Wesopro voor:

1. De Belgisch/Vlaamse markt
2. Nederland
3. Groot Brittanië en bij uitbreiding de verdere angelsaksische wereld.

Greetz
 
Ik woon in België, ben een een noob in het iptv gebeuren, en ben vooral geïnteresseerd in Vlaamse en Nederlandse kanalen en verder Engelstalig/Brits. Nu vraag ik mij het volgende af:

Hoe compleet is het zenderaanbod van Wesopro voor:

1. De Belgisch/Vlaamse markt
2. Nederland
3. Groot Brittanië en bij uitbreiding de verdere angelsaksische wereld.

Greetz
1. België hebben ze 2 mappen. Vlaanderen (35 zenders waarvan een deel catch up) Wallonië (28 zenders met 6 catch up)
2. Nederland 3 mappen (HD, HEVC en ondemand, veel catch up)
3. GB 7 mappen (General, kids, entertainment, movies, music, docu, sports, on demand, pvv, losse map Ierland en zag ook BBC Wales ertussen staan o.a. Populaire zenders hebben daar ook catch up)
Voor jou wens een goede leverancier
 
Ben zeer tevreden over Gofast. Prima service en zeer uitgebreid. Ook iptvtotaal werkt heel goed. . Heb ook een Chineze IPTV gekocht. 29 dollar betaald. Om uit te proberen. Ze hebben me een url, username en password toegestuurd, maar dat werkt niet, ( invalid username or password) wacht nu al een aantal dagen op een antwoord. Mag geen naam van de firma hier plaatsen.
 
  • Like
Reacties: koiram
@Henkbakker store mag gewoon vernoemd worden heel dit topic staat daarmee vol.
Links zijn verboden.
Store is Gorry Store. Kreeg een invalid username or password. Al 5 dagen na betaling nog steeds geen IPTV. Heb met andere IPTV aanbieders geen problemen. Heb overigens nog een andere vraag. Bij Gofast loopt Live TV super, zonder haperen, de movies hebben wel een schokkerig beeld. Heb al wat zaken in Kodi veranderd, maar de beelden blijven schokkerig. Help please, bijgaand foto, in de settingss van IPTVsmarters zie ik dit. Is dit ok?
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    939,8 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
@Henkbakker zorg dat je op tijd een dispute aanmaakt binnen 15 dagen na confirm iig.
Heb je die ali iptv ook al eens in webbrowser geprobeerd met vlc bijvoorbeeld kan ook type foutje zijn.
 
@Henkbakker zorg dat je op tijd een dispute aanmaakt binnen 15 dagen na confirm iig.
Heb je die ali iptv ook al eens in webbrowser geprobeerd met vlc bijvoorbeeld kan ook type foutje zijn.
Inmiddels heb ik Gorry IPTV werkend! Miscommunicatie. Ze hebben me een nieuwe set username en password gestuurd. Nu werkt het wel. Had een foto van de user in iptvsmarters pro gestuurd, waarin de foute username en password stond. Was dus geen typefout.
Heb wel af en toe een playback error, duurt enkele seconden.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en koiram
Status
Niet open voor verdere reacties.