[Gesloten] IPTV-aanbieders via AliExpress [Deel 1]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het een idee dat je gewoon een VPN opzet (bijvoorbeeld via jou router of Raspberry Pi)? Dan lijkt het alsof je thuis bent :)
Ja, dat is een goeie, heb surfshark erop staan die ik gebruik, ben alleen bang dat misschien de snelheid niet toereikend is, in italie is het internet maar net voldoende en ik heb altijd het idee dat met een VPN je ook nog wat snelheid verliest, maar blijft een goed alternatief, als ik niets anders vind zonder geolocatie
 
Ja, dat is een goeie, heb surfshark erop staan die ik gebruik, ben alleen bang dat misschien de snelheid niet toereikend is, in italie is het internet maar net voldoende en ik heb altijd het idee dat met een VPN je ook nog wat snelheid verliest, maar blijft een goed alternatief, als ik niets anders vind zonder geolocatie
Snelheid verlies valt mee.
Ik heb zelf een Pi liggen die ik met OpenVPN gebruikte en snelheid was goed om ZiggoGo etc te kijken.
Eerder gebruikte ik betaalde services voor een NL VPN maar hierdoor ging de snelheid achteruit.
Dus zelf een VPN opzetten is het beste (als je de mogelijkheid hiervoor hebt) :)
 
hallo,

ik heb een test via soonjus en met de app tivimate, in begin werkte alles goed tot ik veranderd van kanaal en er decorder initialization exception nu werkt het niet meer, voorlopig nog geen premium tivimate
 
hallo,

ik heb een test via soonjus en met de app tivimate, in begin werkte alles goed tot ik veranderd van kanaal en er decorder initialization exception nu werkt het niet meer, voorlopig nog geen premium tivimate
Heb je ook al eens een ander app geprobeerd want dit probleem zit ergens bij jouw lokaal.
Anderen hoor je er niet over namelijk.... vreemd.
 
Nee, ik kijk via een " Google Chromecast 4k met google tv" en deze is via usb c ethernet adapter verbonden (300 mbit down/30 up)
Welke usb c ethernet adapter gebruik jij? En werkt dit goed? Heb je ook een aparte lader nodig of is de originele lader genoeg
 
ok zal ik morgen doen, daarmee zou het verholpen zijn? Thanks
Dus vandaag terug een test link gekregen met de vraag om groepen eruit te laten, maar het lukt toch niet dan maar een andere app geprobeerd iptv smarters pro en hiermee lukt het
Post automatically merged:

zou er iemand mij kunnen zeggen welk abonnement te nemen bij soonjust, 4k ott of cobra wat ik het verschil?
hier op de site gezocht maar vind niet echt een antwoord
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.