(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
is ook een leuke tip voor een nieuwe addon


You must be registered for see images attach
Helemaal top voor het meedenken

maar ik denk dat ik deze even laat liggen op de plank voor de mensen die hem wel willen hebben die kunnen deze ook zelf installeren ik vind hem persoonlijk niet echt bij de build passen maar nogmaals helemaal top voor het meedenken en heb je in de toekomst nog een goeie addon laat het dan vooral weten

toedeloeeee
 
dr stream gooit morgen zijn add-on online frans denk dat dat een mooie aanvulling is op je build
dat is de maker van the alfa reborn die eerst in phoenix zat

 
Laatst bewerkt:
dr stream gooit morgen zijn add-on online frans denk dat dat een mooie aanvulling is op je build
dat is de maker van the alfa reborn die eerst in phoenix zat

Ik zal dan morgen even gaan kijken wat dat is kerel thanx man
 
Kodi 17 NL Build by Kodi-forum.nl
Zoals sommige van jullie misschien al weten zijn we hard bezig om een eigen build te maken.
We zijn al aardig op weg om wat leuks te maken, maar willen graag van jullie weten wat jullie graag in de nieuwe NL Build willen zien,
dit kan zijn....Add-ons...Programma's noem maar op, en misschien kunnen we dat toevoegen aan onze NL Build

Graag reacties hier onder en niet in PM

We horen graag van jullie

Kodi-forum.nl Team

De NL Build is nu verkrijgbaar.

Installeer Kodi 17.1 Krypton.



Ga naar Instellingen (tandwiel).

Open nu Bestandsbeheer.

Klik nu op Locatie toevoegen….vul deze link in :



https://apps.kodi-forum.nl/kodibuild/



Je kunt zelf een naam geven voor de locatie of je laat de naam zo staan.

Als je dit hebt gedaan ga je naar Add-ons en klik je op het doosje linkboven in beeld.



Kies nu voor de optie Add-ons ‘’installeren m.b.v zipbestand’’,

Kies nu ''kodibuild'' of de naam die je deze hebt gegeven.

Klik nu op : plugin.video.Kodi17NLBuild.zip


Om de Repository te installeren kies je voor de map ''repository''
en klik je op : repository.zip




Ga terug naar Add-ons en in programma en video add-ons staat nu de Wizard Installeer deze en volg de Instructies

Hieronder een filmpje hoe je het moet doen
You must be registered for see medias



That’s It Have fun en veel plezier met de Nieuwe Build



Nieuwe Update Versie 1.0.3

Spotify Add-on toegevoegd
Uitzending Gemist (NPO) toegevoegd
RSS-Feed (informatiebalk) toegevoegd
MP3 Streams toegevoegd aan Muziek
Update optie toegevoegd bij Systeem

3D/4K sectie toegevoegd
Concerten toegevoegd



Update Versie 1.0.2

-Phoenix Addon toegevoegd
-Music Box Addon
-XXX Addons toegevoegd
(deze zijn uitgeschakeld en beveiligd met
PIN = 5555)

NIEUWE Add-Ons aan Repository toegevoegd
(de meeste zijn dus nog niet geinstalleerd)



1Channel
2 Movies Evolved

AllUC
Bubbles
CastAway
CliQ

Exodus
f4mTester
Freeview
Indigo

ITV
Kid's Movies
Kiddie Cartoons

Movie4K
NaviX
Phoenix

Release HUB
SportsDevil

S.A.L.T.S
The Royal We
UK Turk Playlist
Ultimate IPTV
Velocity

Velocity Kids
ZEM


Er zullen nog meer Add-ons aan de Repo worden toegevoegd.



SCREENSHOTS

You must be registered for see images

You must be registered for see images


You must be registered for see images


You must be registered for see images

You must be registered for see images


Dit is een kleine greep uit de nieuwe build
wil je meer zien download deze dan NU !!



.
Erg blij met jullie forum en deze building ! Zelfs ik als leek kon dit installeren en nu weer verder met mijn box films en dergelijke kijken. :leuk:
 
Ik ben erg blij met jullie forum en met dit topic, lees veel goeie verhalen over deze building, heb nu Doki, maar wil deze graag proberen op mijn nieuwe Beeling GT1 Ultimate.
 
Ik ben erg blij met jullie forum en met dit topic, lees veel goeie verhalen over deze building, heb nu Doki, maar wil deze graag proberen op mijn nieuwe Beeling GT1 Ultimate.
Laat maar weten als het is gelukt en of je het wat vind...daar zijn wij altijd wel benieuwd naar ;)
 
Laat maar weten als het is gelukt en of je het wat vind...daar zijn wij altijd wel benieuwd naar ;)
Nou het is gelukt, er is heel veel keus en daar ben ik blij mee, films, series (Blacklist), tot zo ver super tevreden mee, en draait heel goed op mijn Beelink.
alleen ik wou ook mooi geluid proberen maar zie dat het alleen aac 2.0 weer geeft zal nog wel een instelling zijn, o ja hij pakt bij de installatie geen https geeft foutmelding maar http.
heel erg bedankt voor jullie vele werk hier aan dit mooie NL Build.
 
Nou het is gelukt, er is heel veel keus en daar ben ik blij mee, films, series (Blacklist), tot zo ver super tevreden mee, en draait heel goed op mijn Beelink.
alleen ik wou ook mooi geluid proberen maar zie dat het alleen aac 2.0 weer geeft zal nog wel een instelling zijn, o ja hij pakt bij de installatie geen https geeft foutmelding maar http.
heel erg bedankt voor jullie vele werk hier aan dit mooie NL Build.
Kijk dat is mooi om te horen ;)

Ik zal de link aanpassen van https:// naar http:// bedankt voor de feedback
 
Heb eigenlijk nog even een vraag, werkt jullie building ook samen met Real-Debrid, zou wel handig zijn, zit dan dus te denken eerst kodi dan Real-Debrid instellen en dan build by kodi-forum erop zetten, of denk ik te makkelijk :).
 
Dan denk je idd te gemakkelijk hahaha
Realdebrid kan je op elke build gebruiken
Als je deze build geïnstalleerd hebt en je hebt een realdebrid account dan kan je naar exodus gaan dan in exodus ga je naar gereedschappen dan klik je op accounts en dan zie je als je naar beneden scrolt vanzelf realdebrid staan daar klik je op en volg je de instructies die op je scherm staan je moet dan even met je telefoon oid naar gaan en dan de code invoeren die op je tv scherm komt te staan....zodra gezegt word dat je device gekoppeld is heb je de build samen met realdebrid...hoop dat dit zo een beetje duidelijk is...heb je nog vragen dan horen we het wel weer ;)
 
  • Like
Reacties: agaam
Dan denk je idd te gemakkelijk hahaha
Realdebrid kan je op elke build gebruiken
Als je deze build geïnstalleerd hebt en je hebt een realdebrid account dan kan je naar exodus gaan dan in exodus ga je naar gereedschappen dan klik je op accounts en dan zie je als je naar beneden scrolt vanzelf realdebrid staan daar klik je op en volg je de instructies die op je scherm staan je moet dan even met je telefoon oid naar gaan en dan de code invoeren die op je tv scherm komt te staan....zodra gezegt word dat je device gekoppeld is heb je de build samen met realdebrid...hoop dat dit zo een beetje duidelijk is...heb je nog vragen dan horen we het wel weer ;)
Heel erg bedankt Frans voor de uitleg, ik ben er gisteren maar even mee bezig geweest, en werkt echt heel goed en lekker snel, ik heb het eerst maar even via de Sms services gedaan, kan later altijd nog 3 maanden aangaan,:leuk:
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Heel erg bedankt Frans voor de uitleg, ik ben er gisteren maar even mee bezig geweest, en werkt echt heel goed en lekker snel, ik heb het eerst maar even via de Sms services gedaan, kan later altijd nog 3 maanden aangaan,:leuk:
fijn om te horen... have fun ermee ;)
 
Hoe kan ik de resolutie van de Build veranderen?? Ik heb de build geinstalleerd via een beeldscherm naast mijn computer maar nu ik het kastje op mijn tv heb aangesloten blijkt de grootte van het beeldscherm niet meer te kloppen. Ik mis aan de boven en onderkant een stuk (zie de scrollende regel met nieuws niet) en ook de zijmenu's komen er maar half op. Bij Live-tv is het scherm wel weer juist dus dacht ik dat het bij Skin opties te vinden zou zijn maar zie het niet. Kun je mij daar verder mee helpen??
 
Als je het formaat van je beeldscherm wilt aanpassen, ga dan naar onderste balk ga naar systeem selecteer systeem (op hoofdbalk waar ook film live tv enz staat)
daar ga je naar systeem, kies beeldscherm, daar moet je eerst volledig scherm aan klikken, dan zie je dat je bij resolutie, je resolutie kan aanpassen
Succes

En ja bij iedere nwe build moet je even uitvinden waar wat zit, maar na een paar builds krijg je wel een beetje een idee waar je alles kunt vinden zeker dit soort instellingen
@ Frans, ja ik zei meneer tegen u :) een ieder die zoveel werk presteer en moois crëeer neem ik mijn hoedje voor af :cheer:

Wellicht hier mee geholpen.
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Helaas, hiermee heb ik inderdaad wel de resolutie kunnen aanpassen maar dat bracht niet de oplossing van het probleem. Ook heb ik al geprobeerd de beeldverhouding aan te passen maar daar was er ook geen bij die de oplossing bracht.
Over 3 weken krijg ik een nieuwe tv dus wacht daar maar op voordat ik van alles ga aanpassen wat dan misschien niet meer hoeft. Bedankt voor je hulp.
 
  • Like
Reacties: Lex
Ik heb deze build geïnstalleerd en het werkt top! Makers; heel erg bedankt!
Ik kan alleen het aanpassen van de subtitles in Exodus niet meer vinden. Om de subs handmatig iets eerder of later in te stellen zeg maar. Eerst had ik dat in de balk staan waar je de stream ook kan pauzeren/doorspoelen. Nu zie ik dit er niet tussen staan?
Heb inmiddels het topic wat verder doorgelezen en het antwoord gevonden!
(Staat onder het audio knopje verstopt):dans:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.