(GESLOTEN)Kodi 17 NL Build by kodi-forum.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Zit er in de laatste build van Frans een mogelijkheid om ondertitels te synchroniseren.
Zie als ik film afspeel dat er balk boven in beeld kan geactiveerd worden .
Maar zie zo niet iets wat lijk op ondertiteling synchronisatie.
Dus als iemand raad weet heel graag.

Gr Peter
ja dat kan
Als je de balk ziet ga dan naar je geluid icoontje links op de balk en daar staat de optie in om de subtitles uit te zetten of te synchroniseren

succes maar weer :p
hoi Frans, heb je al iets gevonden ? Of moet ik alles eraf halen en opnieuw installeren ?????????? Ik voel me echt een beetje een nitwit.
he ramona was even druk vandaag maar op de vorige pagina staan mogenlijkeden die je kunt uit proberen :)
 
Omdat Jarvis 16 nog steeds veel stabieler is als 17
Wat is er niet stabiel aan 17 ?
En kom aub niet met "addon x werkt niet", want dat ligt niet aan kodi 17 maar aan de ontwikkelaar van die addon.

omdat een hoop mensen een box hebben die kodi 17 niet kan draaien
Ja maar jij bent niet de enige met een box haha

Ohja dat klopt inderdaad. Toch snap ik de keuze van Frans wel. Want hoelang moet je doorgaan een oude versie ondersteunen....
 
  • Like
Reacties: spooks
In Frans zijn build staat hardware versnelling standaard al uit.
Anders kan je deze vinden onder
Systeem - speler - video - Verwerken
Wel even zorgen dat je instellingniveau op expert staat .


Ik had ook regelmatig dat kodi stopte en terug ging naar het bmx menu, moest kodi dan opnieuw starten.
Instellingen gevonden en hoop dat dit het probleem oplost, thanks voor de aanwijzing(stond bij mij dus niet standaard uit na een clean instal met de build van Frans)
 
  • Like
Reacties: spooks
hallo allemaal, ik ga dit vanavond proberen...allemaal bedankt in ieder geval

oh ja..hoe kom je in expert niveau??????????????????

Systeem - speler - video - Verwerken als je in het menu zit van video op linker pijl drukken, dan verschijnt een side balk waarin je de instellings- niveau kan aanpassen van standaard naar expert
 
  • Like
Reacties: Plenkske en spooks
Ik heb deze geïnstalleerd nu.
Via noobs gekozen voor OSMC en daar deze build in toegevoegd. Nu zie ik dat er allerlei addons zijn geinstalleerd maar ik kan ze nergens vinden.
Ook als ik iets aanklik onder films (zoeken, nieuw, bioscoop) dan krijg ik gelijk een blauw scherm met een sad smiley en herstart de box.

Ook lijkt het scherm ingezoomed, dit had ik ook in de std OSMC installatie maar dit heb ik ergens kunnen veranderen in een menuutje, welke ik nu niet meer kan vinden (omdat alles er anders uitziet).

Meer mensen last van?
 
In Frans zijn build staat hardware versnelling standaard al uit.
Anders kan je deze vinden onder
Systeem - speler - video - Verwerken
Wel even zorgen dat je instellingniveau op expert staat .

In de laatste versie niet @spooks, ik heb net de beide mogelijkheden uit gevinkt.
 
Ik heb ook geen idee hoe moeilijk dat is voor @fransalmighty ? We horen het wel ;)
Misschien dat ik er nog is 1 voor 16.1 maak ligt er ook aan hoeveel animo daar voor is
Ik heb deze geïnstalleerd nu.
Via noobs gekozen voor OSMC en daar deze build in toegevoegd. Nu zie ik dat er allerlei addons zijn geinstalleerd maar ik kan ze nergens vinden.
Ook als ik iets aanklik onder films (zoeken, nieuw, bioscoop) dan krijg ik gelijk een blauw scherm met een sad smiley en herstart de box.

Ook lijkt het scherm ingezoomed, dit had ik ook in de std OSMC installatie maar dit heb ik ergens kunnen veranderen in een menuutje, welke ik nu niet meer kan vinden (omdat alles er anders uitziet).

Meer mensen last van?
Nee nog nooit last mee gehad maar heb dan ook nog nooit onder osmc gedraaid dus zou je daar niet bij kunnen helpen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.