1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Lees meer.

[Gesloten] Review: IPTV via steckers.nl

Discussie in 'Reviews' gestart door PaulT, 21 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PaulT

PaulT Nieuwkomer

Na een tijd lang met gratis aanbieders aan het klooien te zijn geweest en bij Rapid TV geen trial kon aanvragen (meer mensen last van?) via Google op zoek gegaan naar een Nederlandse IPTV aanbieder. Kwam uiteindelijk bij Steckers uit. Ze bieden verschillende pakketten aan: sport, Nederlandse zenders en een combinatie van die 2.

Heb voor het sportpakket (12 sportzenders) gekozen om in het weekend een beetje het voetbal te kunnen volgen. Koste me 25 euro voor 3 maanden. Heb verder geen vergelijkend onderzoek gedaan dus geen idee of dit een hoge of lage prijs is, maar het voelde in ieder geval wel als een 'fair price'. Sinds afgelopen vrijdag in het bezit van dit IPTV pakket en ik heb nog geen problemen met kwaliteitsverlies of buffering gemerkt.

Ook bieden ze ondersteuning voor EPG aan. Op Login of registreer een account om deze link te zien. pagina staat een uitleg met hoe je dat kan aanzetten. Ook dit werkt erg makkelijk en snel. Maar dat zal bij andere EPG aanbieders ook wel zo zijn. Voor de geïnteresseerden: aan de M3U file te zien is de echte aanbieder iptvunlimited.

Al met al heb ik eigenlijk niet zoveel te klagen en kan ik IPTV van Steckers dus goed aanraden :) Website: Login of registreer een account om deze link te zien.

2. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

@PaulT Heel erg bedankt voor je review :klappen:

Ik zie wel dat ze alleen de nederlandse zenders aanbieden voorzelfde prijs als rapid , zelfs geen vlaamse zenders.

Dat rapid via hun eigen site vaak geen test lijn stuurt hoor ik vaker, da's een gemiste kans van ze, maar als iemand een rapid testlijn wil gratis kan dat bij mij.

En dat steckers.nl , is alles daar HD, en werkt echt elke zender of staan er ook vaak zenders op de verkeerde plek of doen het helemaal niet ?

3. PaulT

PaulT Nieuwkomer

Oh ik zou wel graag zo'n testaccount willen van Rapid. Altijd leuk om eens uit te proberen. Ik heb tot nu toe (verschillende Fox Sports en Ziggo kanalen getest) alleen HD-kanalen gezien. Die kwaliteit is dus prima. De EPG is voor zover ik zie ook goed voor elkaar. Bij elke zender (behalve Ziggo Sport Golf) staat dit geactiveerd.

4. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

ja want van rapid hebben we nog niet eens een review volgens mij lol *bloos*

test vind je in je postvak bovenaan

5. LeX

LeX Moderator Medewerker

Daar is dan een mooie taak voor weggelegd aan de administrator die dit product hier dagelijks promoot ;)

Plenkske vindt dit leuk.
  6. Eric Hebs

Eric Hebs VIP

ja lol, maar als ík een review maak is dat niet super objectief , het promoten geeft al aan dat ik er blijkbaar positief over ben

vind sowieso lastig dat reviewen, had maand terug mxq doosje gekocht, denk zelf es kijken en review maken (vandaar dat ik nog te koop staat) maar wtf moet je er nou over vertellen, tja zwart doosje, staat android op en kodi werkt roflol :)

7. MarC_M

MarC_M Forumlid

8. LeX

LeX Moderator Medewerker

Over de doden niets dan goeds maar ik had er nog nooit van gehoord .... dus of het een erg gemis is :eek:

Spinix, Plenkske en Panadero vinden dit leuk.
  9. Spinix

Spinix Administrator Medewerker Godzilla

Topic gesloten. Steckers.nl is offline.

Plenkske vindt dit leuk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.