[Gesloten] Wij zoeken een nieuwe forum naam! [Zie nieuwe topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.659
2.030
/dev/null
Hallo allemaal,

Wij zijn op zoek naar een nieuwe forum naam! Aangezien het forum lang niet meer alleen over Kodi gaat maar ook over android boxen, mini pc's, iptv etc zoeken wij een nieuwe naam. Deze naam moet dus een beetje universeel zijn voor die categorieën.

Omdat @Eric Hebs en ik nog niks moois hebben bedacht vragen wij om jullie hulp! Denk samen met ons mee met een nieuwe forum naam!
De gene die de naam reageert in een PM of in de reacties hier onder en wij uitkiezen als nieuwe naam wint een maand IPTV gratis!

Dus, laat maar komen die namen! Let wel op dat je niet gaat dubbelposten, als je een nieuwe naam te binnen schiet en er is nog niet gereageerd bijwerk dan even je oude reactie. (Mocht de naam echt zo goed zijn, mag het ook via de PM)

Update 21-3-2017: :update1:
De naam die wij op dit moment hebben is "ForumBox.nl" hebben jullie nog andere mooie namen dan horen wij ook die graag!

Mvg,
Arjan

Laatst bewerkt:

jvs26

Expert
11 feb 2016
198
69
hoi,
ik zou niet teveel gaan afwijken van wat je nu hebt, tenslotte is je "core" business hier dat het gaat over kodi en de toepassingen hiervan, kodi4all oid zou in de richting kunnen komen

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.146
664
Nederland
Nou deze .nl domain naam blijft op zich ook wel bestaan, het gaat meer om een soort van universele naam , net zoals builds komen van Exodus ofzoiets met een eigen logo.

Beetje zoals coolblue een eigen naam/logo heeft, maar per productsoort een andere url. Soort van eigen style zeg maar. Zo kunnen we bijvoorbeeld een forum deel , of extra forum maken speciaal over mini pc's, die worden steeds krachtiger, kleiner en goedkoper en da's helemaal voor Kodi gebruikers natuurlijk leuk speelgoed.

Maar da's nog best lastig altijd een eigen identiteit kiezen online, .nl moet nog vrij zijn op , en tja wat is mooi , cool ? en moet het wel te maken hebben met kodi/iptv, bij termen als rapidtv , exodus, phoenix weet je in principe al meteen wat het is.

Nou ja het heeft ook geen super haast maar als iemand met een leuk idee komt is dat welkom in ruil voor eeuwige room en maandje gratis tv :)

Blizz

Nieuwkomer
3 jul 2016
3
1
je pakt wel veel mensen die googlen zo, iedereen zoekt steeds meer naar kodi/exodus dus kodi is erg herkenbaar

• Like
Reacties: Grijzebeer

sono

Nieuwkomer
6 jul 2016
2
0
wat denken jullie van AKS All Kodi Solutions Forum? laat me maar even weten

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.146
664
Nederland
@sono Leuk dat je met ons meedenkt, bedankt, ben benieuwd wat Arjan er van vindt.

Zélf denk ik dat een algemenere naam zonder Kodi erin beter is omdat je ook zonder Kodi dezelfde hobby kunt hebben met streams en android boxen etc.

Omdat we ook de ambitie hebben in de toekomst zelf eens met een build of add-ons te komen denk ik dat een heel ander woord/naam ook kan, denk aan voorbeelden zoals Exodus, iedereen weet wel wat dát is. Maar blijft lastig kiezen natuurlijk.

rejan

Forumlid
24 jun 2016
7
4
@sono Leuk dat je met ons meedenkt, bedankt, ben benieuwd wat Arjan er van vindt.

Zélf denk ik dat een algemenere naam zonder Kodi erin beter is omdat je ook zonder Kodi dezelfde hobby kunt hebben met streams en android boxen etc.

Omdat we ook de ambitie hebben in de toekomst zelf eens met een build of add-ons te komen denk ik dat een heel ander woord/naam ook kan, denk aan voorbeelden zoals Exodus, iedereen weet wel wat dát is. Maar blijft lastig kiezen natuurlijk.
WIAB=Whats In A Box. ?

• Like
Reacties: Eric Hebs

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.146
664
Nederland
@rejan Leuke gedachtegang, het zijn allemaal boxen inderdaad en we discussiëren over de hard- en software daarin. Die naam houden we in gedachten, en mocht je in die zelfde mindset nog andere pakkender namen verzinnen horen we dat heel graag.

H

HereIsTom

Gast
Misschien gewoon simpel en Nederlands houden voor de minder hitech mensen onder ons, Engelse en ingewikkelde forums zijn er al genoeg voor Kodi.
Iets van 'Mediaspelers en Kodi forum'.

Eric Hebs

Expert
2 mei 2016
1.146
664
Nederland
simpel en vooral nl talig is zeker de bedoeling, maar kórt zou ook prettig zijn. Daarnaast is Kodi een beschermde naam dus als we ooit builds/skins of iets willen uitbrengen zou een korte naam zonder Kodi daarin beter én origineler zijn. Plus als je bedenkt dat wanneer Kodi gebruikers de naam Exodus horen meteen weten waar het over gaat kun je je afvragen of de naam ook werkelijk een betekenis of nl talig moet zijn, vooral kort, origineel en makkelijk te onthouden lijkt mij het beste, maar goed men mag hier zijn creatieve geest laten gaan en onbeperkt met suggesties komen.

gm0110

Donateur
4 jul 2016
74
20
Schiet ik ook maar ff een pijl:
4all.tv misschien? En dan subdomains zoals kodi.4all.tv iptv.4all.tv etc
4all.info is al bezet
4allhub.info
4alltech.info
4allguide.info

Plenkske

Expert
17 mei 2016
1.522
778
Als ik kijk naar de forum onderwerpen heb je eigenlijk de volgende:
- Stuk over Kodi
- IPTV
- OS'en op verschillende hardware
- Webshops
- Overigen

Als je kijkt naar de inhoud gaat het forum toch wel voor het grootste deel over Kodi. Maar als je het algemener wil trekken dan gaat het eigenlijk over HTPC's. Home Theater PC's . In het Nederlands kom je dan weer op mediaspelers zoals @HereIsTom al zei.

Verder vind ik overigens dat het forum te veel en onnodige categorieën bevat op sommige plekken. Je ziet het ook aan het aantal threads/posts. Ik heb wel wat ervaring met forums dus aan de admins: stuur maar een pm als je het erover wilt hebben ;)

Spinix

Administrator
Medewerker
25 dec 2015
3.659
2.030
/dev/null
We zijn nog steeds opzoek, natuurlijk blijft deze naam bestaan (die linken we dan door). We moeten hier haast achter zetten omdat Kodi een geregistreerde naam is en als Kodi ons weg wil kunnen ze dat namelijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.