• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gesloten] Wij zoeken een nieuwe forum naam! [Zie nieuwe topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hzr

Forumlid
Leuk bevonden
2
ik zou het niet gaan veranderen, de naam is nu al bekend bij velen, daarnaast ook makkelijk te onthouden. verder scoort het ook hoog in google en al.

bagger

Forumlid
Leuk bevonden
3
ik zou het niet gaan veranderen, de naam is nu al bekend bij velen, daarnaast ook makkelijk te onthouden. verder scoort het ook hoog in google en al.
Hun ga kodi-forum.nl niet verwijderen, en zetten een redirect in als iemand kodi-forum.nl in de browser zet, dus daar merken we niks van. Ook voor Google merken een er niks van, het graat om een nieuwe naad erbij, een naam voor in de toekomst, maar waar de oude naam nog steeds gebruikt kan worden. Zo heb ik het tenminste begrijpen.

Leuk bevonden: Hzr

LeX

Administrator
Medewerker
Leuk bevonden
2.616
Dit is wat Spinix daar eerder over te melden had.

We zijn nog steeds opzoek, natuurlijk blijft deze naam bestaan (die linken we dan door). We moeten hier haast achter zetten omdat Kodi een geregistreerde naam is en als Kodi ons weg wil kunnen ze dat namelijk.

Leuk bevonden: Hzr
Leuk bevonden
42
android-gear.nl
droid.nl
android-pagina.nl
check.nl
allthingstech.nl
informatie.tech

Of vervang .nl met .net/info etc naar wens.

Leuk bevonden
392
- tvmedia.info
- unitv.nl
- kodiptvmedia.info/.nl/.com

Ik zou Kodi zeker in de naam laten, omdat zoeken sneller tot de site lijd.. met de laatste in Mn lijstje, houd je die naam icm iptv en media. Er staat niet enkel Kodi, en niet los iptv.. dan kunnen ze niet moeilijk doen normaal toch?

Leuk bevonden
380
Stream media.nl dan. Vind kodiforum toch het best eigenlijk. Maar goed als ze mischien moeilijk gaan doen. Zal er ook goed over na gaan denken. Mediaforum.nl of .....

Status
Niet open voor verdere reacties.