Gezocht gebrikte of verouderde mediaboxen

Shaman

Donateur
4 sep 2016
265
141
@Andre19721972 Dat is ook precies wat er gaat gebeuren, gewoon er eens mee gaan stoeien. Alles ter lering en vermaak. En gaat ie stuk, dan is het jammer. Nu gebruik ik hem toch ook niet. 😉

• Like
Reacties: Andre19721972

Streamer

Gevorderd
24 feb 2019
53
10
Ik snap het, maar dan kan het alsnog.
Alleen moet je hem openhalen en op 2 soldeerpunten sluiting laten maken op de print, wat ook werkt als reset.
Kijk eens op internet rond naar de instructie, want ook dat is niet zo moeilijk.
Als dat niet wil, tja dan ben ik bang dat het over en uit is.
Maar het is wel het proberen waard, zo heb ik 2 andere kastjes eerder ook kunnen redden.
We gaan niet tot aan het gaatje haha, nee we maken de boel gewoon even los.
Onder de rubber voetjes zitten 4 schroefjes en hij is zo uit elkaar en stelt niet veel voor.
Hoi Andre, zoals ik al aangaf in mijn eerdere reactie:
reset dmv pinmethode ook niet
Is dus al open geweest en dat ook allemaal geprobeerd maar zonder succes, daarom denk ik dat deze rijp is voor recyclebak ;)

Shaman

Donateur
4 sep 2016
265
141
Heb in ieder geval Libreelec op een Intel NUC gezet en ik moet zeggen, dat draait best wel soepel. Even zoeken hoe ik het IP van DHCP af kon halen en vast kon programmeren en hoe ik handmatig ZIP files kon installeren. Maar ga hem voorlopig even gebruiken. Kijken hoe het bevalt.

Oude 1-8 GB boxje wil nog niet lukken. Opstarten vanaf SD werkt niet zoals ik wil. Maar stug volhouden. De aanhouder wint. 😀
Dubbelpost samengevoegd:

Hmmmmm..............
Ben weer een stap verder. Reset switch doet het niet. 2 contactpunten met schroevendraaier doorverbonden. Kan nu in het resetmenu komen. Kan nu ook opstarten van MicroSD. Nu alleen de juiste image nog.

@Andre19721972 toevallig nog een Libreelec image liggen voor een MXIII 1-8gb met Amlogic S802 processor?

Laatst bewerkt: