Gezocht: Matrix 19.4 Skin met resttijd bij pauzebalk

Marieke P.

Forumlid
12 sep 2019
6
3
6
69
Ik heb gister mijn Eminent 7680 van nieuwe firmware CoreELEC 19.4 en Kodi 19.4 Matrix voorzien.
Veel hoeft het ding niet te doen behalve films afspelen dus heb mij nooit zo verdiept in skins.
Nu zag ik dat de standaard Skin: Estuari de pauzebalk vrij klein bovenaan plaatst zonder de resterende speeltijd erbij.
Dat vond ik altijd wel handig.... Wat ik ook handig vind is dat de tijd van een een film onderin de lijstweergave staat.
Een andere skin geprobeerd (Amber) die dat laatste niet heeft maar wel de resttijd bij de pauzebalk (overigens liep deze vast).
Ook is er een Knop op de AB die nu gaat zoeken i.p.v. naar de volgende film te springen bij het afspelen.
Nu zie ik wel veel voorbeelden van skins maar geen enkele info daarvan geeft een antwoord op mijn vragen:
namelijk of ik de totaaltijd van een film in de lijst kan zien en de resttijd bij de pauzebalk of voor mijn part in de menubalk.
---- Het is zomaar een vraag, lig er niet wakker van maar kan ook niet al die skins gaan proberen.
You must be registered for see images attach
 
Misschien helemaal niet wat je zoekt, maar heb je de Kore app al eens geprobeerd op je telefoon. Deze app kun je koppelen aan je Kodi en dan gebruiken als afstandsbediening. Je kunt de resterende speeltijd zien, zien hoe lang de film duurt, ondertitel en audiospoor kiezen enz enz.
 
Misschien helemaal niet wat je zoekt, maar heb je de Kore app al eens geprobeerd op je telefoon (...)
Ik gebruik geen Smartphone! 😎 Maar is natuurlijk wel handig. Probleem is dat zodra ik naar een
film / serie ga kijken even alle elektronica wil vergeten. Eventuele info haal ik uit de VCL op de laptop.
Aan mijn digitale piano + extra Soundmodule + extra footswitch met 7 knoppen wil ik ook geen
computer hangen of digitale sheetreader, het leidt teveel af.
Ik zat nog te denken om zelf iets aan te passen, ergens zal wel een componentje zijn die je eraan kunt plakken.
Maar zal wel een heel gedoe worden, ik ben niet zo thuis in C++.
 
  • Like
Reacties: Shaman