gezocht nvidia shield box

mario151265

Gevorderd
4 okt 2016
66
7
6
58
ik zoek een nvidia shield box.
bij de mijne is de ventilator doorgebrand net na de garantie,coolblue doet er niets aan.
hij werkt wel nog gewoon maar wordt heet.
andere ventilator heeft niet geholpen,er is een componentje verbrand die de venilator aanstuurd.
 
Hoi Mario,

Ik ben nog maar net lid van het forumhier en las zojuist je post.
Helaas kan ik je niet helpen aan een andere shield. Maar misschien dat je interesse hebt om je deels defekte shield te verkopen? Dan kan jij een nieuwe kopen. Ik zit in de elektronica voor de hobby en misschien dat ik hem weer aan de gang krijg (blijft een gok)

mvg
Maurice
 
Hoi Mario,

Ik ben nog maar net lid van het forumhier en las zojuist je post.
Helaas kan ik je niet helpen aan een andere shield. Maar misschien dat je interesse hebt om je deels defekte shield te verkopen? Dan kan jij een nieuwe kopen. Ik zit in de elektronica voor de hobby en misschien dat ik hem weer aan de gang krijg (blijft een gok)

mvg
Maurice

hoi,dat kan
welke prijs had je in gedachte?

gr
mario
 
Ik wil mijn neus niet steken in de lopende onderhandelingen ? maar de eigenaar van de defecte Nvidia Shield adviseer ik eens vrijblijvend contact op te nemen met @Andre19721972 voor een reparatieadvies.
 
@LeX, Kwalijke zaak dat je het vervolgens wel doet natuurlijk :)
Maar dat maakt mij niet uit. @Mario misschien heeft dat je voorkeur ik ken verder nog niemand op het forum, maar als hij voor je gerapareerd kan worden door Andre dan is dat ook een goede optie voor jou natuurlijk.

Mocht je er wel vanaf willen dan stuur maar een bericht (is pb mogelijk hier?)

mvg
Maurice
 
Pb of pm kan op het forum na een x aantal posts.
Is zo'n fan niet ergens los te bestellen bij onze chinese buren bijvoorbeeld.
Garantie toch al voorbij dan kun je de box openschroeven zonder verval?
 
Hoi Mario,

Ik ben nog maar net lid van het forumhier en las zojuist je post.
Helaas kan ik je niet helpen aan een andere shield. Maar misschien dat je interesse hebt om je deels defekte shield te verkopen? Dan kan jij een nieuwe kopen. Ik zit in de elektronica voor de hobby en misschien dat ik hem weer aan de gang krijg (blijft een gok)

mvg
Maurice
@LeX, Kwalijke zaak dat je het vervolgens wel doet natuurlijk :)
Maar dat maakt mij niet uit. @Mario misschien heeft dat je voorkeur ik ken verder nog niemand op het forum, maar als hij voor je gerapareerd kan worden door Andre dan is dat ook een goede optie voor jou natuurlijk.

Mocht je er wel vanaf willen dan stuur maar een bericht (is pb mogelijk hier?)

mvg
Maurice

hoi,

het componentje wat de fan aanstuurd is doorgebrand.
de box zelf werkt gewoon goed.
ik had al een nieuwe fan aangeschaft ter waarde van 20 euro,maar werkt nog steeds niet.
toen zag ik dat kleine onderdeel wat was doorgebrand.
dus daar ligt het aan
Post automatically merged:

@LeX, Kwalijke zaak dat je het vervolgens wel doet natuurlijk :)
Maar dat maakt mij niet uit. @Mario misschien heeft dat je voorkeur ik ken verder nog niemand op het forum, maar als hij voor je gerapareerd kan worden door Andre dan is dat ook een goede optie voor jou natuurlijk.

Mocht je er wel vanaf willen dan stuur maar een bericht (is pb mogelijk hier?)

mvg
Maurice

mijn mailadres:***********
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat componentje word vaak een driver genoemd en zal waarschijnlijk een soort pwm controller zijn. De gok voor mij zou dan zijn om nog te kunnen zien of de naam van het onderdeel nog op het verbrande componentje te zien is en die dan te bestellen. En dan nog kan de kans aanwezig zijn dat de stuurlijn voor deze driver (meestal vanuit cpu of andere chip) een optater heeft gehad. Dan gaat het niet meer werken. Dan kan je je als alternatief de fan aan een vast voedingspunt maken, dan draait hij wel altijd natuurlijk. Wel opletten dat je de juiste spanning neemt die ook geschikt is voor de fan....dus niet zonder risico als je niets van electronica afweet.

Dus voor een hobbyist als ik zeker de moeite waard. Maar ook niet zonder risico.


mvg
Maurice
 
Dat componentje word vaak een driver genoemd en zal waarschijnlijk een soort pwm controller zijn. De gok voor mij zou dan zijn om nog te kunnen zien of de naam van het onderdeel nog op het verbrande componentje te zien is en die dan te bestellen. En dan nog kan de kans aanwezig zijn dat de stuurlijn voor deze driver (meestal vanuit cpu of andere chip) een optater heeft gehad. Dan gaat het niet meer werken. Dan kan je je als alternatief de fan aan een vast voedingspunt maken, dan draait hij wel altijd natuurlijk. Wel opletten dat je de juiste spanning neemt die ook geschikt is voor de fan....dus niet zonder risico als je niets van electronica afweet.

Dus voor een hobbyist als ik zeker de moeite waard. Maar ook niet zonder risico.


mvg
Maurice

hoi,snap het
en nu?
 
Sorry Mario,

Ik zag net pas je mail adress staan. Mail inmiddels verstuurd.

mvg
Maurice