Goede IPTV aanbieder voor voetbalzenders

Quikfast

Gevorderd
10 mrt 2017
97
22
6
31
Goedenavond leden,

Momenteel ben ik op zoek naar een goede IPTV aanbieder voor voetbalzenders, met name Fox Sports en Ziggo Sport zenders.

Momenteel heb ik HIPTV, alleen vind ik de kwaliteit ervan toch wat minder.
Andere zenders zijn over het algemeen gewoon goed alleen merk ik vaak met de wedstrijden dat de kwaliteit erg matig is.

Alvast bedankt
 
Goedenavond leden,

Momenteel ben ik op zoek naar een goede IPTV aanbieder voor voetbalzenders, met name Fox Sports en Ziggo Sport zenders.

Momenteel heb ik HIPTV, alleen vind ik de kwaliteit ervan toch wat minder.
Andere zenders zijn over het algemeen gewoon goed alleen merk ik vaak met de wedstrijden dat de kwaliteit erg matig is.

Alvast bedankt

Kijk hier eens .
 
Ik kan je ook de volgende aanraden . zijn doen soms heel intressante promo's.
 
Ik ben ook opzoek naar een IPTV voor voetbal zender FOX. Nu Ziggo weer een duur abonnement wil aansmeren van 20euro/mnd
heeft iemand dit abo of ervaring mee ? Kijk hier eens . (IPTV.NL)
Ben tevreden met mijn basis ziggo All-in-one abonnement, maar wil graag meer NL voetbal. Dus een klein/goedkoop abonnement erbij zou een aanvulling zijn.
Mij vorige aanbieder lijkt gestopt te zijn. Bij deze aanbieder bleef de stream regelmating hangen als er een veel bekeken wedstrijd op TV was(is dat normaal ???)
 
Ik ben ook opzoek naar een IPTV voor voetbal zender FOX. Nu Ziggo weer een duur abonnement wil aansmeren van 20euro/mnd
heeft iemand dit abo of ervaring mee ? Kijk hier eens . (IPTV.NL)
Ben tevreden met mijn basis ziggo All-in-one abonnement, maar wil graag meer NL voetbal. Dus een klein/goedkoop abonnement erbij zou een aanvulling zijn.
Mij vorige aanbieder lijkt gestopt te zijn. Bij deze aanbieder bleef de stream regelmating hangen als er een veel bekeken wedstrijd op TV was(is dat normaal ???)

Prima provider met zeer stabiele 1080 streams en super support
 
Ik ben ook opzoek naar een IPTV voor voetbal zender FOX. Nu Ziggo weer een duur abonnement wil aansmeren van 20euro/mnd
heeft iemand dit abo of ervaring mee ? Kijk hier eens . (IPTV.NL)
Ben tevreden met mijn basis ziggo All-in-one abonnement, maar wil graag meer NL voetbal. Dus een klein/goedkoop abonnement erbij zou een aanvulling zijn.
Mij vorige aanbieder lijkt gestopt te zijn. Bij deze aanbieder bleef de stream regelmating hangen als er een veel bekeken wedstrijd op TV was(is dat normaal ???)
loopt met de gedachte om op redelijk termijn met een uitgekleed pakket de iptv markt te bestormen, en problemen bij drukte is inderdaad normaal.
 
  • Like
Reacties: raymie
Hoeft niet zolang de servers de capaciteit aankunnen ;)
Komend weekend barst het nieuwe voetbalseizoen weer los .Wij hebben al extra mensen ingeroosterd om te zorgen dat wij WEL voldoende capaciteit hebben om alle klachten in behandeling te nemen :p
 
Komend weekend barst nieuwe voetbalseizoen weer los .Wij hebben al extra mensen ingeroosterd om te zorgen dat wij WEL voldoende capaciteit hebben om alle klachten in behandeling te nemen :p
Je hoeft geen mensen in te roosteren, server capaciteit op orde hebben, minimaal 3 x 10 GBPS. Wat voor servers gebruikt HIPTV eigenlijk?
 
Ik ben ook opzoek naar een IPTV voor voetbal zender FOX. Nu Ziggo weer een duur abonnement wil aansmeren van 20euro/mnd
heeft iemand dit abo of ervaring mee ? Kijk hier eens . (IPTV.NL)
Ben tevreden met mijn basis ziggo All-in-one abonnement, maar wil graag meer NL voetbal. Dus een klein/goedkoop abonnement erbij zou een aanvulling zijn.
Mij vorige aanbieder lijkt gestopt te zijn. Bij deze aanbieder bleef de stream regelmating hangen als er een veel bekeken wedstrijd op TV was(is dat normaal ???)
Heb gisteren een test account aangevraagd en werkt goed. Mooi en stabiel beeld, merkte alleen op dat de sync niet helemaal lekker liep op FOX SPORT HD 1. Het geluid liep niet helemaal gelijk, bij de andere kanalen wel.
 
OK bedankt voor jullie input , dan ga ik een maandje proberen bij IPTV.NL
 
Het liefst zien wij hier een linkje verschijnen :)

en sign up hier:


Filmpje:
You must be registered for see medias

Review:


Voor volledige EPG zou ik de official Addon links laten liggen en de addon uit FOGS repo installeren:
You must be registered for see medias
 
  • Like
Reacties: Lex

en sign up hier:


Filmpje:
You must be registered for see medias

Review:


Voor volledige EPG zou ik de official Addon links laten liggen en de addon uit FOGS repo installeren:
You must be registered for see medias
Dank je wel ...ik heb niks gezegd hoor haha.
 
Ik heb 1mnd fox sport genomen bij IPTV.NL. Eerste wedstrijden vrijdag en zaterdag waren prima op HD te bekijken. Maar ook hier, moet ik zeggen dat het beeld een beetje kleurloos is in vergelijking met de ander ziggo kanalen via de kabel . Ook bij snelle beelden wordt het beeld een beetje wazig, lijkt alsof de verversingsfrequentie te laag is. En bij de wedstrijd zondag van feyenoord /twente, stopte het beeld, ik kreeg een zandloper(buffer leeg?). toen maar overgeschakeld naar SD

Al met al voor 10 euro een beetje tegenvallend . Voor 7 euro kan ik hetzelfde abonnement krijgen bij ultimate iptv. Het is een beetje lastig te vergelijken welke IPTV leverancier het minste problemen heeft met een stream continu aan te bieden
 
Ik heb 1mnd fox sport genomen bij IPTV.NL. Eerste wedstrijden vrijdag en zaterdag waren prima op HD te bekijken. Maar ook hier, moet ik zeggen dat het beeld een beetje kleurloos is in vergelijking met de ander ziggo kanalen via de kabel . Ook bij snelle beelden wordt het beeld een beetje wazig, lijkt alsof de verversingsfrequentie te laag is. En bij de wedstrijd zondag van feyenoord /twente, stopte het beeld, ik kreeg een zandloper(buffer leeg?). toen maar overgeschakeld naar SD

Al met al voor 10 euro een beetje tegenvallend . Voor 7 euro kan ik hetzelfde abonnement krijgen bij ultimate iptv. Het is een beetje lastig te vergelijken welke IPTV leverancier het minste problemen heeft met een stream continu aan te bieden
Ik zou een testlijn aanvragen bij Rapid. Zie https://kodi-forum.nl/threads/rapid-iptv-uitproberen-en-forum-aanbieding.3571/
Rapid heeft nu echt een strak beeld. 1080p met full variable bitrate. Kwaliteit is nagenoeg gelijk aan een DVB-C signaal van de provider. Zeker het bekijken en testen waard.