Goede vervangers voor Covenant

Zijn er niet meer addons als alleen de opensubtitles.org voor de ondertiteling aanwezig.
Met opensubtitles.org is raar na dat je de film hebt die je wilt kijken, moet je in de naam van de film eerst intypen en dan zoeken.
Bij mij gaat de ondertiteling niet meer automatisch wanneer de film begint, wat het eerst wel deed.
Wie kan mij daar uitleg over geven.

Heb zelf eigenlijk altijd wel goede NL subs via opensubtitles.org. Wel even een account aanmaken.

En natuurlijk iedereen nog fijne feestdagen toegewenst.
Heb de ondertiteling al aan het lopen, nog bedankt.
 
Zijn er niet meer addons als alleen de opensubtitles.org voor de ondertiteling aanwezig.
Met opensubtitles.org is raar na dat je de film hebt die je wilt kijken, moet je in de naam van de film eerst intypen en dan zoeken.
Bij mij gaat de ondertiteling niet meer automatisch wanneer de film begint, wat het eerst wel deed.
Wie kan mij daar uitleg over geven.

Dat zou met je addon instellingen moeten kunnen veranderen. In bv Convenant is het mogelijk via de instellingen automatisch een ondertitel toe te voegen in de taal van jou keuze.
Open Convenant
Ga naar gereedschap
Ga naar instellingen: ondertitel
Zet ondertitels aan en kies de taal van jou voorkeur.

Werkt ook voor diverse andere Forks van Convenant zoals Rebirth, Neptune Rising etc.
 
Dat zou met je addon instellingen moeten kunnen veranderen. In bv Convenant is het mogelijk via de instellingen automatisch een ondertitel toe te voegen in de taal van jou keuze.
Open Convenant
Ga naar gereedschap
Ga naar instellingen: ondertitel
Zet ondertitels aan en kies de taal van jou voorkeur.

Werkt ook voor diverse andere Forks van Convenant zoals Rebirth, Neptune Rising etc.

Nog bedankt voor deze informatie, ga het uit proberen.
 
Doe lekker hier Dennie want dat is lekker overzichtelijk.
Bedankt , ik probeer al aantal keer the pyramid addon te installer van Zero Tolerance Repository, echter wnnner ik kies voor installeren van repo , dan krijg ieerst optie : versie 1.66 of via kodi 1.59 , kies ik voo nieuwste dan krijg ik ; installatie mislukt , niet gelukt een afhankelijkheid te installeren ..
 
Bedankt , ik probeer al aantal keer the pyramid addon te installer van Zero Tolerance Repository, echter wnnner ik kies voor installeren van repo , dan krijg ieerst optie : versie 1.66 of via kodi 1.59 , kies ik voo nieuwste dan krijg ik ; installatie mislukt , niet gelukt een afhankelijkheid te installeren ..
Is dit jouw repo url?

Anders moet je even een andere Zero Tolerance repo zoeken op Google :)
 
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de Engelstalige addons zoals Rebirth meer HD streams opleveren dan Nederlandstalige addons bv Placenta. Even geprobeerd met diverse films.

Voorbeeld: It (2017)
Rebirth 20 x 1080p
Placenta 1x 1080p

Geen RD account.

Toch een aardig verschil.
 
Laatst bewerkt:
FF getest inderdaad ziet er goed uit.
Zal vandaag nog bij me build toevoegen:leuk:
 
Het kan aan mij liggen, maar ik heb het idee dat de Engelstalige addons zoals Rebirth meer HD streams opleveren dan Nederlandstalige addons bv Placenta. Even geprobeerd met diverse films.

Voorbeeld: It (2017)
Rebirth 20 x 1080p
Placenta 1x 1080p

Geen RD account.

Toch een aardig verschil.
Alles netjes uitgelegd middels video:

You must be registered for see medias
 
Maakt de keuze voor een goede opvolger wel makkelijker. Neem de Engelse taal maar voor lief. ?
 
Maakt de keuze voor een goede opvolger wel makkelijker. Neem de Engelse taal maar voor lief. ?
Houd er wel rekening mee dat RD echt redelijk goedkoop is hé :p En het is maar de vraag hoelang die NaN scrapper het vol houdt... Eerder had de URL Resolver namelijk ook heel veel goede Full HD links totdat opeens iedereen het ging gebruiken.
 
Houd er wel rekening mee dat RD echt redelijk goedkoop is

Dat is tegenwoordig een abbo bij netflix ook ;). En een stuk gemakkelijker.
Maar een deel van de pret van het gebruik van Kodi is om met minimale middelen het maximale te bereiken. Dat houdt je scherp en creatief in je denken. Dus niet altijd voor de gemakkijke weg gaan.
Maar ik houd de optie achter de hand(y)
 
Dat is tegenwoordig een abbo bij netflix ook ;). En een stuk gemakkelijker.
Maar een deel van de pret van het gebruik van Kodi is om met minimale middelen het maximale te bereiken. Dat houdt je scherp en creatief in je denken. Dus niet altijd voor de gemakkijke weg gaan.
Maar ik houd de optie achter de hand(y)
Ik heb ook bij beide diensten een abbo :)
 
Da's idd vervelend. Heb je Rebirth of Neptune Rising al eens geprobeerd?
Heb ikzelf wat betere ervaringen mee.
Anders misschien een RD account aanschaffen.
 
Da's idd vervelend. Heb je Rebirth of Neptune Rising al eens geprobeerd?
Heb ikzelf wat betere ervaringen mee.
Anders misschien een RD account aanschaffen.
Bedankt voor het meedenken
Precies die twee heb ik er ook op staan en een rd account ben ik ook al van voorzien.
Maar hopen dat alles weer in een rustiger vaarwater komt,en de adds langer blijven werken