goede werkende addons voor films en series

Goede dag, ik ben nieuw hier op deze form. nu heb ik kodi geïnstalleerd maar kan geen ad dons installeren krijg de melding van geen netwerk verbinding. wie kan mij helpen met de juiste repo's
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach
 
Goede dag, ik ben nieuw hier op deze form. nu heb ik kodi geïnstalleerd maar kan geen ad dons installeren krijg de melding van geen netwerk verbinding. wie kan mij helpen met de juiste repo's
Post automatically merged:

You must be registered for see images attach
Welke repo probeer je te installeren? Goed werkende repo op dit moment is blamo repo met addon placenta. Is 1 van de meest gebruikte. Daarnaast kun je vanuit dezelfde repo de addon neptune rising installeren.?
 
Tast toe zolang het nog kan :D
 
Ik vind werken met een usb stick en daar gewoon vanaf de computer even wat zipjes op zetten het prettigst werken geen gedoe met intypen of verkeerd intypen ;)
Maar mijn mening hoeft een ander natuurlijk niet te delen :p
 
Ook de repo one nation portal, hierin zit de video addon deceit, deze addon bied veel, zoals film,serie,s live tv enz enz....even googlen op one nation portal.
 
Gisteren Pacific Rim 2 gekeken via Placenta met een stream in 1080p en Dolby HDmaster ATMOS 7.1.
Was genieten en kunnen we weer even verder met Placenta. ??
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi en SenRav
Tast toe zolang het nog kan :D
Ik zag deze opmerking eerder al een keer voorbij komen. Wat mij doet afvragen, is het einde inzicht voor 'hoelang het nog kan'? ?
 
Haha sorry voor de verwarring die ik kenbaar creëer :p
Maar het betreft de site zowerktkodi.nl die op termijn verdwijnt.
 
Ahh helder! Heb veel aan de site gehad toen ik startte met Kodi. Mooi dat dit geïntegreerd wordt met deze site, best of both worlds!
 
  • Like
Reacties: Lex
Hallo allemaal, waarom werken bepaalde addons wel op een android box via libreelec, maar niet op een raspberry pi.. bijvoorbeeld placenta en neptune rising werken niet via mr blamo op de rasp pi ??
 
hallo allemaal deze addons werken prima voor films en series

Neptune Rising
Flixnet
Gaia
Incurcion
Placenta

Deze werken allemaal met de geweldige build van RazorSkinBuild 2 ( met Chappa'ai)
Deze werken bij mij ook allemaal, op Gaia na, die kan ik niet vinden helaas, maar heb genoeg aan de anderen, Thanks man??
 
Toch blijft gaia het beste voor films, streams tot 60 gb is ongeveer blu-ray kwaliteit . Als ze beschikbaar zijn natuurlijk
 
  • Like
Reacties: Slikt
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om de betere streams van beeld en geluid te kunnen kijken met de standaard addons? Ik bedoel dan nog meer 1080p en vooral 4K streams voor het beeld en DD+ en hoger voor het geluid.
Het valt mij op dat er voor series dikwijls DD+ beschikbaar is, maar bij films niet? Voor films is het meestal DD en een enkele DTS en een uitzonderlijke Dolby TrueHD 7.1. Sinds The Pyramid is er nog geen alternatief geweest?
 
Voor series heb je gelijk. Bij gaia en films heb je toch veel keuze in geluid
 
Waarom is het eigenlijk niet mogelijk om de betere streams van beeld en geluid te kunnen kijken met de standaard addons? Ik bedoel dan nog meer 1080p en vooral 4K streams voor het beeld en DD+ en hoger voor het geluid.
Het valt mij op dat er voor series dikwijls DD+ beschikbaar is, maar bij films niet? Voor films is het meestal DD en een enkele DTS en een uitzonderlijke Dolby TrueHD 7.1. Sinds The Pyramid is er nog geen alternatief geweest?
Heb deze vraag ook al eens gesteld in het verleden, waarom zit er bij hosters een bepaalde limit aan de kwaliteit..... genoeg streams die hd zijn maar veelal gecomprimeerd itt Gaia welke wel full blu-ray en dito geluidssporen levert?
 
Plaats op de servers , bij gaia komen ze via torrents binnen dus van overal en bij de andere addons staan de films op servers ergens
 
  • Like
Reacties: Slikt